AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg ser etter et sted/by i Europa hvor jeg kan være en ukes tid, og gå fjellturer (dagsturer). Helst at jeg kan gå rett ut fra leiligheten, og ikke behøve transport til startpunkt for turene. Turene behøver ikke være spektakulære. Enten i februar eller mars, der det ikke er fare for snø i fjellet Anonymkode: da170...ef5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 I alpene. Anonymkode: 33896...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Luzern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I alpene. Anonymkode: 33896...47c Februar/mars er det snø der Anonymkode: fcd90...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg ser etter et sted/by i Europa hvor jeg kan være en ukes tid, og gå fjellturer (dagsturer). Helst at jeg kan gå rett ut fra leiligheten, og ikke behøve transport til startpunkt for turene. Turene behøver ikke være spektakulære. Enten i februar eller mars, der det ikke er fare for snø i fjellet Anonymkode: da170...ef5 Februar mars er det vel snø i de fleste fjell i nord.. spania eller noe? Lenger sør? Anonymkode: 8cace...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Februar/mars er det snø der Anonymkode: fcd90...5bb Du må jo dra veldig langt sør i Europa, og fjellet må være veldig lavt, for å unngå snø i februar/mars… Anonymkode: de12c...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Del Skrevet 28. desember 2023 Du må nok ganske langt sør gor å kunne gå i fjellene uten snø i februar/mars. Anonymkode: fcd90...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Del Skrevet 28. desember 2023 En av Kanariøyene, for eksempel? Er det ikke fjell på noen av dem? Anonymkode: de12c...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #9 Del Skrevet 28. desember 2023 Madeira. Anonymkode: 52768...f6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En av Kanariøyene, for eksempel? Er det ikke fjell på noen av dem? Anonymkode: de12c...e7a Ja lanzarote feks har fjellandskap i lava, tror man kan bo i vulkanparken ellers må en ta buss Anonymkode: 8cace...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #11 Del Skrevet 28. desember 2023 Kypros er også fint for turer. Men spørs hvor tilgjengelig det er med fly så tidlig i sesongen. Anonymkode: fcd90...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #12 Del Skrevet 28. desember 2023 Madeira, Tenerife, La Gomera, La Palma og El Hierro. Anonymkode: dc05c...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En av Kanariøyene, for eksempel? Er det ikke fjell på noen av dem? Anonymkode: de12c...e7a Kanariøyene var lurt! Takk! Anonymkode: da170...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #14 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Madeira. Anonymkode: 52768...f6b Takk for tips! Har du forslag til spesifikke sted å bo der? Anonymkode: da170...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. desember 2023 #15 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser etter et sted/by i Europa hvor jeg kan være en ukes tid, og gå fjellturer (dagsturer). Helst at jeg kan gå rett ut fra leiligheten, og ikke behøve transport til startpunkt for turene. Turene behøver ikke være spektakulære. Enten i februar eller mars, der det ikke er fare for snø i fjellet Anonymkode: da170...ef5 Jeg tror du må til Madeira eller Kanariøyene hvis du ikke vil ha snø. Selv i Sierra Nevadafjellene helt syd i Spania og på Sicilia er det jo snø om vinteren i fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #16 Del Skrevet 28. desember 2023 La gomera er nydelig og rolig. Anonymkode: a588a...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Del Skrevet 28. desember 2023 Italia uten tvil Anonymkode: dc9d9...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Italia uten tvil Anonymkode: dc9d9...eb5 Hvor i Italia? Fotturer i februar/mars Anonymkode: da170...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. desember 2023 #19 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser etter et sted/by i Europa hvor jeg kan være en ukes tid, og gå fjellturer (dagsturer). Helst at jeg kan gå rett ut fra leiligheten, og ikke behøve transport til startpunkt for turene. Turene behøver ikke være spektakulære. Enten i februar eller mars, der det ikke er fare for snø i fjellet Anonymkode: da170...ef5 Hvis du ønsker å gå fjelltur i Europa i februar/mars, må du jo nesten regne med snø 🤷♀️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Del Skrevet 28. desember 2023 Madeira og La Palma er supre for fjellturer i februar/mars. Utfordringen er at du ønsker å bo et sted med tilgang til flere ruter rett utenfor døren. Du kan nok finne et sted å bo i nærheten av en tursti eller to, men noe mer enn det tror jeg kanskje ikke er mulig. Jeg er godt kjent på disse øyene, men har stort sett hatt leiebil for å komme meg på tur. Anonymkode: bbe1d...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå