Gå til innhold

Juleferie med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hyggelig. Jeg elsker ferie med barna. De leker fint sammen, sover så lenge de vil og koser seg med late dager hjemme. Vi går ut hver dag for aking, skøyter, lek, familiebesøk eller kino. Det er deilig med fri fra barnehage, skole, SFO og aktiviteter. 

Anonymkode: 87ea8...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette var meg ifjor!! Men i år har det vært en drøm. Nå er de 4 og 8 år. Det blir bedre og du er ikke alene om å tenke slikt❤️ Hvis jeg var deg ville jeg dratt til legen å fortalt hvordan du føler deg. Jeg får hjelp for depresjon. Mulig du sliter litt med det samme, at ting er uholdbart og du holder på å klikke helt? HOLD UT❤️❤️❤️

Anonymkode: b47eb...fca

Takk for det

I dag dro vi i slalombakken kl 09. Det ble 1,5 time med klaging og sure miner før vi dro hjem.

Nå har vi spist rundtstykker til lunch før vi skal ut å ake etterpå, kanskje grille pølser. 
Det mest slitsomme er 6 åringen. Hun er inne i en utrolig vanskelig fase og er kjempe frekk og sur hele tiden. Jeg føler meg elstremt mislykket som mor. 

3 åringen sier "nei og Au" til alt og har trassanfall, men det er en lek i forhold til 6 åringen. 

Jeg har også en krevende jobb og har hatt et enormt kjør før jul med overtid til 22.30 hver kveld.

Så det er nok også noe av problemet, at jeg var utslitt før jula begynte. Før det ble krangling fra morgen til kveld og enda mer stress.

Jeg vet at jobbmengden som venter på meg etter ferien også er veldig høy. 

Anonymkode: 2251d...e5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 10.00):

Hvordan er den for dere? Hyggelig? Eller mye mas?

De sitter jo helst bare på ipad. Men må aktiviseres. Selv om de ikke vil. Og da blir det veldig mye mas. 

Anonymkode: 93c9a...fb0

Er vel bare å ta fra de pad og så starter de å leke når de har kjedet seg lenge nok? 

Anonymkode: f877e...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...