AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Vet det er litt rart innlegg og kanskje ikke mange som har opplevd dette, men må høre om noen andre kjenner til dette. I dag våknet jeg med ett veldig rart syn, var som at dyna mi hadde blitt splæshet med oransje maling, nesten som «flekker» som var oransje. Dette synet varte i Max 15 sekunder, men var urolig skummelt. Seinere på dagen tok jeg en nap i kanskje 1 time og våknet igjen med samme syn, hvor sofaen og katta mi som lå ved siden av meg hadde oransje flekker på seg. Og dette varte i kanskje 5-10 sekunder og går vekk. Nå tørr jeg nesten ikke sove igjen. Er dette farlig? Har noen andre opplevd dette? Har ellers fint syn og ingen problemer, så skjønner ikke hva dette kan være? Anonymkode: a6d08...130
Sannhetsøkende Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Det burde du spørre legen din om, ts. Kanskje noen her inne kan komme med svar hvis de har noe erfaring selv, men om det stemmer på deg er noe annet. Skjønner du er urolig. Men ring heller legen din❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Høres ut som hypnagoge hallusinasjoner. Det er ikke farlig. Bare hjernen som ikke har våknet helt ordentlig. Noen får mer av disse i perioder med mye stress. Men som sagt det er helt ufarlig. Anonymkode: 86c63...357 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå