AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Noen her som har hamster eller undulat, som kjenner at det gir glede og selskap? Kos? Anonymkode: ca57e...f69
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Jeg har hatt mye glede av hamster, mus, og rotter. Men jeg har som utgangspunkt at de ikke er kosedyr, jeg synes de er fine å se på, det skaper litt liv i leiligheten, og jeg synes det er interessant å observere adferd og oppførsel. Jeg er opptatt av å gi dem så gode leveforhold jeg kan (stor plass, riktig bunn, burinnhold, selskap og mat etter hva arten har behov for, osv.) Noen av rottene har blitt riktig tamme og kosete, andre har ikke hatt noe særlig behov for menneskelig kontakt, og da respekterer jeg det. Å holde fugl innendørs hadde jeg ikke hatt samvittighet til. Anonymkode: 5db4e...cae 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Undulater er det mye liv og selskap i, spesielt om de er tamme. Men de bør få fly løs i stuen, og ha buret kun som base. De bør IKKE være alene. Anonymkode: 26acf...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Hamster! Ikke de mest sosiale, kan godt holdes mye hvis de temmes. De sitter bare ikke så stille. De er veldig morsomme å se på, og trenger STORT bur (utrolig viktig) De fleste dyrebutikker har ekstremt lite kunnskap som faktisk stemmer. Noen står opp sent på kvelden, men man får fortsatt vært litt med dem altså. Undulater er nok mindre selvstendige mtp at et bur aldri vil være stort nok, behovet for å fly har ikke hamstre 😂 med stort nok bur er det ikke et must å ta dem ut hver dag! Undulater trenger å være minst 2, ikke hamstre Anonymkode: cddbf...eab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå