AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Er det noen her som husker Holms? Det var en fantastisk tv-serie, skulle ønske den gikk på tv igjen. Den var så godt skrevet og var veldig morsom. Jeg lo så jeg grein da den gikk på tv. Flere som savner Holms? Anonymkode: 4fb9e...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Gud nei haha det var dårlige greier Anonymkode: bbcd7...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Den var bedre enn Seinfeld og Alle elsker Raymond Anonymkode: 96f46...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Lasse Lindtner 😻 Anonymkode: 432e7...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Holms er det dårligste jeg har sett av sitcom på tv….samme med Bot & Bedring,tror den het det. Anonymkode: f6adb...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 0.15): Er det noen her som husker Holms? Det var en fantastisk tv-serie, skulle ønske den gikk på tv igjen. Den var så godt skrevet og var veldig morsom. Jeg lo så jeg grein da den gikk på tv. Flere som savner Holms? Anonymkode: 4fb9e...e47 Husker den fikk sykt dårlig annmeldelser. Personlig elsket jeg den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Greit jeg er kresen på humor, men selv Mot i brøstet kunne jeg le litt av. Holms må da være noe av det verste innen norsk Tv? Vitsene er ikke bra rett og slett, syns jeg. Jeg kan ikke forstå at noen skulle le av noe som ble sagt der? 😭 Gi meg eksempler på fe beste vitsene der, da. Anonymkode: ea332...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå