AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Her er en fan-tråd for oss som elsker hotel Cæsar. Hele serien ligger ute på tv2 Play 😍 serien gikk på tv fra 1998 - 2007 og samlet et helt folk. Her kan vi diskutere episoder, drama, slektstre og skuespillere.. Anonymkode: 2d96e...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Er jeg ikke alene altså!? Har begynt på nytt nå i høst, er på sesong 5😄 Anonymkode: 142bc...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Er jo en ganske aktiv tråd allerede her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Nettopp sett første sesong. Jeg så de første sesongene når de gikk på tv, så kommer kun til å se de første sesongene igjen med originalbesetningen for å mimre. Orker ikke flere tusen episoder 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 0.08): Her er en fan-tråd for oss som elsker hotel Cæsar. Hele serien ligger ute på tv2 Play 😍 serien gikk på tv fra 1998 - 2007 og samlet et helt folk. Her kan vi diskutere episoder, drama, slektstre og skuespillere.. Anonymkode: 2d96e...41f Gikk den ikke helt til 2017 mener jeg å huske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå