Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Musikk 18 år: Jo høyere volum, desto bedre. 28 år: Jeg får hodepine av Dr Bombay! Kjærlighet 18 år: Når kommer jeg til å treffe den rette? 28 år: Nå har jeg truffet den rette for femte gang. Klær 18 år: Trangt, kort og fargesprakende. 28 år: Svart, svart, svart. Kondomer 18 år: Gud, så pinlig! 28 år: Gud, så praktisk! Sex 18 år: Hvordan skal jeg få sagt hvordan jeg vil ha det? 28 år: Hvordan skal jeg få sagt at jeg ikke vil? Livsfilosofi 18 år: En dag av gangen. 28 år: Pensjonssparing, det er tingen det. Barn 18 år: Bare jeg ikke blir gravid! 28 år: Tenk om jeg er steril! Kjendiser 18 år: Wow! En kjendis! 28 år: Hvem er det? Sminke 18 år: Bare ingen ser meg usminket. 28 år: Lipgloss og mascara. Selvsagt. Jobb 18 år: Vanskelig å velge. 28 år: Vanskelig å ta fri fra. Mat 18 år: Hvem vil vel ha sushi når man kan få varme pølser? 28 år: Hvem vil vel ha sammenmalt slakteavfall når man kan få sushi? Soling 18 år: Solfaktor 0. 28 år: Solfaktor 30. Kroppen 18 år: Ser rumpa mi OK ut i disse buksene? 28 år: Hvordan er kolesterolet mitt, doktor? Foreldre 18 år: Omstendige. 28 år: Uutholdelige. Alder 18 år: Jeg er 23 år, helt sikkert. 28 år: Jeg er 23 år, helt sikkert. Uteliv 18 år: Vi må sjekke ut det nye in-stedet. 28 år: Kan vi ikke heller se på en videofilm? Penger 18 år: Lite penger, men få regninger. 28 år: Mer penger, men flere regninger. Største ønske 18 år: Fred på jorden. Ødelegg alle våpen. 28 år: En lønnsforhøyelse hadde ikke gjort noe. Verste mareritt 18 år: Tenk om jeg tabber meg ut! 28 år: Tenk om jeg blir peppermø! Drømmemannen 18 år: Lang, mørk, pen, sexy, muskuløs, rik og sjarmerende. 28 år: Snill
Gjest Maikana Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 Kjenner meg igjen i noe av det det der ja...og kjenner meg sikkert igjen i enda mer når jeg fyller 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå