AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Skylder Nav ca 45000kr, henger igjen fra coronaforskudd på dagpenger. Har gitt Nav beskjed at de skal få fortgang i prosessen fordi jeg allerede har utleggstrekk og ikke har sjans å betale. Så spørsmålene er: 1) Kan jeg kontakte Nav igjen å be de få fortgang i prosessen? 2) Går krav fra Nav via namsmannen, Nav eller Sismo? Anonymkode: 14a3d...87a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Samme greia her og. Skylte 33 000. Jeg tok kontakt med nav om en nedbetalingsplan over 36 måneder. Så får e faktura fra de hver måned på 634 eller noe i den dur. Når jeg inngjekk den nedbetalingsplanen hadde jeg ikke jobb, det har jeg nå så oppjusterer beløpet litt og regner med å være ferdig med hele skiten i april. På e faktura står det "Nav.." og det er de jeg har hatt med å gjøre så namsmannen har ikke vært inni bilde. Anonymkode: c7f38...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Samme greia her og. Skylte 33 000. Jeg tok kontakt med nav om en nedbetalingsplan over 36 måneder. Så får e faktura fra de hver måned på 634 eller noe i den dur. Når jeg inngjekk den nedbetalingsplanen hadde jeg ikke jobb, det har jeg nå så oppjusterer beløpet litt og regner med å være ferdig med hele skiten i april. På e faktura står det "Nav.." og det er de jeg har hatt med å gjøre så namsmannen har ikke vært inni bilde. Anonymkode: c7f38...e8a Ja, men du har fått nedbetalingsplan det fikk ikke jeg. Beløpet blir krevd inn ved lønnstrekk men fra hvem lurer jeg på. Anonymkode: 14a3d...87a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Hvis det er lønnstrekk så står det på polititet mine sider så kan fu lese der hvem som får de Anonymkode: 2e3ba...0ef
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Blir krevd inn av Skatteetaten. Anonymkode: 2212e...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå