AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Matchet med en mann på Tinder, og vi chattet i to uker. Så for noen dager siden svarte jeg på hans melding, samt et spørsmål til han, og jeg har ikke hørt noe mer. Jeg lurer jo selvsagt på hvorfor. Og tar det jo personlig. Jeg synes han virket så fin, og begynner å finne feil med meg selv. Anonymkode: 3c33c...aa2 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Ikke ta det personlig. Jeg er slik, og er kvinne. Daglig kontakt («hva gjør du på», «hva liker du på brødskiven» spm.) er slitsomt. Dere kjenner ikke hverandre. Det er også slitsom om man spør om å treffes. Da begynner man å tenke, tvile, stresse - skal man gidde? Osv. Gi han litt space. Anonymkode: 7995a...32a 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Du kan jo spørre på en søt måte, hvis han ikke svarer da så bare glem han. Det kan være han har sletta appen, møtt noen andre, alt mulig. Anonymkode: 37038...bbc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Han har vel fått ny match. Brush it off.... å gå videre. Anonymkode: d7860...a17 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Døh! Jeg har knapt hatt sjans til å sjekke mobil eller SoMe på tre dager. Det har vært julaften, første og andre dag. Disse dagene er kanskje de dagene i året man er booka fra morgen til kveld, om man har familie. Gi han litt slack. Anonymkode: c661c...158 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke ta det personlig. Jeg er slik, og er kvinne. Daglig kontakt («hva gjør du på», «hva liker du på brødskiven» spm.) er slitsomt. Dere kjenner ikke hverandre. Det er også slitsom om man spør om å treffes. Da begynner man å tenke, tvile, stresse - skal man gidde? Osv. Gi han litt space. Anonymkode: 7995a...32a Ja skjønner. Jeg synes ikke at jeg har vært pågående. Vi har sendt frem og tilbake, og han har stilt like mange spørsmål som meg. Jeg har dog til tider svart raskere enn han. Kanskje det oppleves ubehagelig. Å treffes har ikke vært et tema enda. Anonymkode: 3c33c...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Det du må lære er at chatting betyr ingenting. Menn kunne like gjerne chattet med en robot for samme selskap og underholdning, det er ikke noe personlig med deg de legger i det, men bare ser det som chatting med "en dame". Også går de fort videre til neste chatspill når de går lei. Det har ingenting å gjøre med at du ikke er god nok eller interessant nok eller pen nok, men at disse mennene i utgangspunktet uansett ikke var ute etter noe seriøst og uansett ikke la noe i chattingen selvom de har sendt hjerter og kalt deg søta osv. Det er bare ord. Det er bare chatting. Underholdning når de kjeder seg. Om du vil noen vei så sil ut menn som bare chatter og ikke inviterer deg på en ordentlig date innen noen få ganger med chatting. Glem han der nå, han popper helt sikkert opp igjen men har vist at han ikke var interessert i deg fra å begynne med men bare ute etter chatting og enkel tilgang på sex. For det er nemlig sånn de faker et bånd, legger ned minimalt med krefter på chatting og hjerter og søte ord og oppmerksomhet så damen tror det er en emosjonell connection der. Så når man møtes har hun allerede følelser og går fort til sengs med han fordi hun tror de har noe spesielt. Mens for hans del er det bare en del av spillet for å komme fort i buksene på damen som er målet dems før de gjentar det samme med neste dame de jakter. Anonymkode: 84bcb...323 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Døh! Jeg har knapt hatt sjans til å sjekke mobil eller SoMe på tre dager. Det har vært julaften, første og andre dag. Disse dagene er kanskje de dagene i året man er booka fra morgen til kveld, om man har familie. Gi han litt slack. Anonymkode: c661c...158 Men er du interessert i noen....så svarer en på melding ...da har en mobilen for hånden...Fordi det eneste en vil er å snakke med den personen.... Anonymkode: d7860...a17 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo spørre på en søt måte, hvis han ikke svarer da så bare glem han. Det kan være han har sletta appen, møtt noen andre, alt mulig. Anonymkode: 37038...bbc Jeg skal ikke sende han melding, det ønsker jeg ikke å gjøre mot meg selv og selvfølelsen min. Han har ikke slettet meg på Tinder, han er der fortsatt. Anonymkode: 3c33c...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Døh! Jeg har knapt hatt sjans til å sjekke mobil eller SoMe på tre dager. Det har vært julaften, første og andre dag. Disse dagene er kanskje de dagene i året man er booka fra morgen til kveld, om man har familie. Gi han litt slack. Anonymkode: c661c...158 Det har du rett i. Men samtidig er det så fort gjort å lage unnskyldninger, og ha et falsk håp. Han reiste utenlands til familien sin i julen, men de første par dagene der sendte han jo melding. Så hva endret seg. Den ene meldingen jeg sendte stilte jeg heller ikke et spørsmål, sa bare «god jul og kos deg med familien», for at han skulle slippe å svare. Men han svarte og stilte spørsmål også. Men ja jeg har absolutt for mye ledig tid i ferien til å analysere dette. Anonymkode: 3c33c...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Få en venninne til å lage tinderprofil som matcher han å se hva som skjer... Anonymkode: 10d91...52b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har du rett i. Men samtidig er det så fort gjort å lage unnskyldninger, og ha et falsk håp. Han reiste utenlands til familien sin i julen, men de første par dagene der sendte han jo melding. Så hva endret seg. Den ene meldingen jeg sendte stilte jeg heller ikke et spørsmål, sa bare «god jul og kos deg med familien», for at han skulle slippe å svare. Men han svarte og stilte spørsmål også. Men ja jeg har absolutt for mye ledig tid i ferien til å analysere dette. Anonymkode: 3c33c...aa2 Hvilken bokstav begynner han på? Anonymkode: 84bcb...323
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken bokstav begynner han på? Anonymkode: 84bcb...323 J Anonymkode: 3c33c...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal ikke sende han melding, det ønsker jeg ikke å gjøre mot meg selv og selvfølelsen min. Han har ikke slettet meg på Tinder, han er der fortsatt. Anonymkode: 3c33c...aa2 Skjønner poenget ditt, men dating plattformer er et minefelt av misforståelser og feiltolkninger. Det første du må gjøre er å koble selvfølelse vekk fra dating apper. Det er en plattform hvor man leter (nesten) i blinde etter mulige partnere kortsiktige eller langsiktige. Du kan ikke la det være personlig før du har møtt folk fysisk og begynt å kjenne dem. Så å sende en ekstra melding for å sjekke om det er noe misforståelse el. på gang eller om han kan legges til side, har ingenting med din verdighet å gjøre. Det er bare en av flere mulige handlinger du kan velge for å sortere hva du skal bruke tid på. En annen mulighet er å droppe ham her og nå. Ingen av valgene har noe med din verdighet å gjøre. Gjør hva du vil. Bare ikke tro tekst på en skjerm, eller fravær av, har noe med din person eller verdi å gjøre. Så gjør det hjernen din mener er det mest rasjonelle for å komme deg videre. Anonymkode: 1fce0...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men er du interessert i noen....så svarer en på melding ...da har en mobilen for hånden...Fordi det eneste en vil er å snakke med den personen.... Anonymkode: d7860...a17 Hvis det eneste du vil etter å ha chattet litt med en fremmed på Tinder er å snakke med den personen, på bekostning av familie, julefeiring og det meste annet, er du i overkant intens og legger litt vel mye i noen meldinger... Det er jul, han er utenlands med familien og ikke minst - dere har ikke engang truffet hverandre ennå. Det er ikke unaturlig at han faktisk har andre ting å prioritere disse dagene. Anonymkode: e421c...dad 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 En fyr som er veldig på i 2 uker og så blir stille med en gang han har andre ting å gjøre, hadde jeg gått videre fra. Jeg møtte en på nettet og han var konsis og stabil hele veien i kontakten, hvis han ikke kan skrive noen ord med deg eller en gang ønske deg god jul fordi han er opptatt med familie og blabla, så vet du hva som venter neste gang noe tar oppmerksomheten hans. Anonymkode: b2fbb...699 1 2
Sparkling_Pink Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Matchet med en mann på Tinder, og vi chattet i to uker. Så for noen dager siden svarte jeg på hans melding, samt et spørsmål til han, og jeg har ikke hørt noe mer. Jeg lurer jo selvsagt på hvorfor. Og tar det jo personlig. Jeg synes han virket så fin, og begynner å finne feil med meg selv. Anonymkode: 3c33c...aa2 Det var vaktbytte på oljeplattformene for noen dager siden. Er han en av de karene som jobber der blir han potensielt stille noen uker mens han går nordsjøturnus. Han burde selvfølgelig si ifra om dette på forhånd, men kan ha hatt dårlige erfaringer med å forsøke å forbedre tinderflørtene på at han ikke svarer på noen uker, så han avskriver de som ikke tåler det før dere har møttes.
Sparkling_Pink Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 Sparkling_Pink skrev (8 minutter siden): Det var vaktbytte på oljeplattformene for noen dager siden. Er han en av de karene som jobber der blir han potensielt stille noen uker mens han går nordsjøturnus. Han burde selvfølgelig si ifra om dette på forhånd, men kan ha hatt dårlige erfaringer med å forsøke å forbedre tinderflørtene på at han ikke svarer på noen uker, så han avskriver de som ikke tåler det før dere har møttes. Jeg overså at TS, aa2, i innlegg #10 omtaler at han er utenlands med familien hans. Om TS kan, vil jeg anbefale at hun stopper å lete etter feil ved henne selv i en sånn innledende kontakt på nett.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 Takk for svar. Jeg prøver å ikke tenke mer på det Anonymkode: 3c33c...aa2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 Gå på date med en av de hundrevis andre mennene. Det får opp selvtillitsboosten👍 Snakker av erfaring. Vips så har du en ny på plass! Anonymkode: 42126...188 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå