AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Det er tre (3) benker i avdelingen med manualer, og han "reserverte" den ene med håndkle og bag og flaske. Imens trente han leg curls og leg ext i en annen seksjon i rundt 10-15 min. Før han kom tilbake til benken og gjorde en form for apeøvelse. Er slikt greit? Ja, de andre benkene var opptatt og folk stod i kø. Anonymkode: fe6d7...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Ikke greit. Anonymkode: b4c1e...d17 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Del Skrevet 27. desember 2023 En fyr uten sosial IQ. Håpløst tilfelle og fortapt. Oppførsel som er umulig å korrigere. Sannsynligvis har han aldri vært flau over seg selv i livet. Anonymkode: ae2d6...1e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Del Skrevet 27. desember 2023 Ikke vær så tafatt. Flytt tingene hans på gulvet, og bruk benken. Han har ikke mer rett på den enn andre betalende kunder. Anonymkode: 65d3c...b23 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 27. desember 2023 #5 Del Skrevet 27. desember 2023 Overhode ikke greit, flytt sakene hans, det gjør jeg om noen er så teite. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 Overhodet ikke greit. Jeg gjør det av og til hvis jeg supersetter (dvs for eksempel gjør brystpress i pausene til knebøy), men hvis det er mye folk/ingen andre ledige benker tar jeg tingene mine bort mellom hvert sett. Jeg har også opplevd å bli "kastet bort" fra et apparat fordi noen andre har supersettet og IKKE lagt igjen et håndkle eller noe. "Unnskyld, jeg har faktisk igjen to sett på det apparatet før det er ledig, jeg står bare på motsatt side av senteret i pausene, kan du gå vekk??". Neida, var ikke helt sånn han sa det, men det var budskapet. Argh. 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 28. desember 2023 #7 Del Skrevet 28. desember 2023 Nei, ikke greit. Kun greit å okkupere mer enn ett apparat hvis man tar super set. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Del Skrevet 28. desember 2023 Det er ikke greit i det hele tatt når folk står i kø, er man helt alene på treningssentret (ja det skjer ofte der jeg bor 😅) kan man jo gjøre litt som man vil, men når det er andre der så må man ta hensyn. Er bare å flytte tingene hans tenker jeg, eventuelt si noe til han Anonymkode: 46ede...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. desember 2023 #9 Del Skrevet 28. desember 2023 Bare å flytte sakene hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 Bare å flytte ting. Anonymkode: 1b77e...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 22.45): En fyr uten sosial IQ. Håpløst tilfelle og fortapt. Oppførsel som er umulig å korrigere. Sannsynligvis har han aldri vært flau over seg selv i livet. Anonymkode: ae2d6...1e9 Finnes ikke sosial IQ. Du tenker kanskje på EQ? Stor forskjell som har ingenting med IQ å gjøre... Anonymkode: ae305...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finnes ikke sosial IQ. Du tenker kanskje på EQ? Stor forskjell som har ingenting med IQ å gjøre... Anonymkode: ae305...58f fantastisk!! du har skjønt det. hipp hipp HURRAAA. Anonymkode: cca2f...807 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 2. januar #13 Del Skrevet 2. januar For ein håplaus type. Supersett er innanfor i visse tilfelle men det å berre halde av utstyr/apparat er absolutt ikkje greitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 2. januar #14 Del Skrevet 2. januar Hadde tatt tingene, levert de i resepsjonen og sagt at noen må ha glemt det igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #15 Del Skrevet 2. januar Ikke greit. Jeg tar ikke supersett med populære apparater heller jeg når det er mye folk. Mens andre, særlig yngre gutter, synes visst det er helt ok å sitte på nedtrekkapparatet med mobilen med ekstremt lange pauser mellom ørten sett. 🙄 Anonymkode: baab2...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2. januar #16 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 22.40): Det er tre (3) benker i avdelingen med manualer, og han "reserverte" den ene med håndkle og bag og flaske. Imens trente han leg curls og leg ext i en annen seksjon i rundt 10-15 min. Før han kom tilbake til benken og gjorde en form for apeøvelse. Er slikt greit? Ja, de andre benkene var opptatt og folk stod i kø. Anonymkode: fe6d7...83a Opplevd det samme. Jeg ryddet bort alle tingene og tok benken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #17 Del Skrevet 2. januar Jeg opplevde en gang at ei kom løpende etter meg da jeg skulle sette meg på et apparat og sa at der var hennes tur for hun hadde ventet så lenge på å få bruke det. Syns det var litt merkelig at hun da ikke hadde ventet til den som brukte den før oss var ferdig, men hun er dama til en av de som driver senteret, så tenkte det var best å unngå diskusjon. Da jeg ga fra meg apparatet, satt hun håndduken sin på apparatet og gikk tilbake på apparatet hun holdt på med. Der gjorde hun seg ferdig med settene, før hun gikk til apparatet hun skulle ha fra meg. Det verste er jo at jeg fint kunne rukket mine sett på apparatet mens hun gjorde seg ferdig på forrige. Anonymkode: 5cec5...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. januar #18 Del Skrevet 2. januar Flytt tingene hans. Legg de på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #19 Del Skrevet 2. januar Kva er "supersett" som alle snakkar om her? Anonymkode: 698ed...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #20 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kva er "supersett" som alle snakkar om her? Anonymkode: 698ed...3e7 At man tar to øvelser annen hver gang. Da trenger man ikke like lange pauser, særlig om de trener helt ulike muskler. Man gjør en annen øvelse i pausen. Tidseffektivt. 🙂 Anonymkode: baab2...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå