Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Inte noke

Endret av Ladekabel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi disse damene er usikre.

Mange menn er også sånn, de takler ikke å være med ei attraktiv dame fordi da blir de sjalu. 

Anonymkode: f0a65...84c

• Liker 4
Skrevet

Hvordan vet du at disse damene var ærlige med deg? De kan ha sagt dette fordi de ikke ville såre deg. 

Anonymkode: f7a94...bbd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje de reagerte på et / ett - greia, men måtte bare finne en bedre grunn...

Anonymkode: a91ef...05b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Det handler om egen usikkerhet.

Jeg har hatt samme problem. Menn jeg har vært sammen med har blitt usikre rundt meg fordi «Du kan jo få hvem du vil». 

Det har skapt avstand over tid fordi de har slitt med at jeg også er veldig selvstendig og uavhengig og ikke TRENGER dem for å fungere.

Har fått meg kjæreste nå som også er ærlig om at han tenker litt sånn, men han er heldigvis selvsikker nok til å ikke la det påvirke forholdet vårt. Jeg synes han er sykt sexy og flott og ikke minst en fantastisk personlighet og en perfekt match for meg. 

Vi er så trygg på hverandre. Og jeg vet han er avslappet med meg fordi jeg er flink å vise med ord og handling hvor flott jeg synes han er og det at vi kan prate om alt som verdens beste venner. Og ikke minst et rått sexliv 😁

Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen i det. Jeg er selv en såkalt attraktiv kvinne. Men er samtidig veldig rolig og glad i å være hjemme, ikke noe fest jente. Men samtidig så skremmer jeg vekk menn.  Er man kjekk og rolig/introvert så tror jeg man slapper mer av med en. Enn om man er attraktiv og veldig sosial og ute mye, da sliter man gjerne mer med å stole på partneren sin. Er bare min mening. 

Anonymkode: 5d373...054

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan vet du at disse damene var ærlige med deg? De kan ha sagt dette fordi de ikke ville såre deg. 

Anonymkode: f7a94...bbd

Absolutt en mulighet

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kanskje de reagerte på et / ett - greia, men måtte bare finne en bedre grunn...

Anonymkode: a91ef...05b

Haha, det kan hende. Spesielt med bruken her. Kan skylde på både korrektur og at det gikk litt fort i svingene, men realiteten er vel kanskje at det var ett hull i kunnskapen

Skrevet

Det er egentlig god informasjon til deg om de ikke føler seg trygg nok med deg. Og da er det jo like greit at forholdet ikke tas videre. Dette å føle seg trygg er mye viktigere enn felles interesser osv.

Anonymkode: f0a65...84c

Skrevet

Pics or it didnt happen 

Anonymkode: 269dd...3c7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kunne sagt noe sånt. Det handler egentlig mest om at jeg kjenner kvinner og kvinners verste sider. Kvinner flørter ofte åpenbart med menn som har en mindre pen partner og de vil prøve seg. Sånt erbare skikkelig ubehagelig. 

Anonymkode: fb2f3...9fc

Skrevet

Jeg har selv innimellom følt at noen var «for kjekke». I ettertid ser jeg at det ikke egentlig var utseendet i seg selv, men at noen kan bli «for glatte» og at de liksom ikke er helt til å stole på. Kanskje litt på samme måten at endel kvinner foretrekker «pappa-kropp» heller enn en muskuløs og ripped kropp. Hvis du alltid er nystrøken kan det kanskje fungere å være litt mer rufsete og casual?

Anonymkode: 6a924...126

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke problemet med at noen har et veldig fint utseende eller er populær/profilert, men ser en utfordring om personen du møter har stereotypen om at den veldig kjekke/populære/profilertr personen også er den som flørter rundt og kan være litt for glad i oppmerksomhet fra folk. Det kan skape usikkerhet, selv om du kanskje ikke er slik, og er naturlig nok utfordrende å "motbevise". 

Anonymkode: 6797f...c3b

Skrevet

Man blir automatisk sett på som fuckboy 

Samme med kvinner med et vakkert utseende

Anonymkode: b41a6...d71

Skrevet

Ingen damer dumper en for å være for kjekk. Antar at det ligger noe mer bak det. 
Jeg har for det meste datet disse såkalte «kjekkasene» og det er jo bare et stort pluss. Derimot har jeg vært på en date eller to men menn som har vært like kjekk, men som framstår så «glatt» og «perfekt». Jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg skal tasse rundt vedkommende i pysj, med håret til alle kanter på en dårlig morgen. Heller ikke hvordan vi skulle sitte i sofaen en sliten søndag, med pizzasaus på genseren, uten at jeg hadde fått helt hetta for å ikke fremstå som en boms i forhold til han. 

Nå er ikke alle damer lik meg. Men jeg elsker kjekke menn som er litt uhøytidlige, som tør å vise seg litt sårbar og har selvironi! Ikke fremstå så perfekt men gi litt rom for at kvinnen kan føle seg trygg med deg. Fortell en historie om deg selv som gir henne inntrykk av at du driter deg ut som alle andre, og le av det. 

Bare et lite tips TS. Verdt å prøve om du opplever å bli dumpet for å være «for kjekk». Jeg vedder på at damene du møter ikke blir truet av utseende ditt, men redd for å være sammen med noen de aldri vil føle seg trygg nok på, til at det er rom for deres feil og mangler. 

Anonymkode: 55c5c...116

Skrevet

Kan kjenne meg igjen i det. Kjekke menn er statistisk mer utro fordi de har lettere tilgang på partnere. Sånn er det bare. Og når en har brent seg før, frister det å velge noe mer «safe»

Anonymkode: 16483...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...