Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere som under Idol i fjor syntes at Jorun vant fortjent:

Merkelig at Jorun ikke fikk noen som helst fokus på Spelemannsprisen i går? :ler:

Det var kun en moralsk vinner i fjorårets Idol, det var Alejandro. Gudskjelov at det er andre kriterier enn hjelpeløse sms-stemmer som til slutt seirer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jorun - hvem er det? Sier nå jeg.

Det er Alejandro som har oppført seg som en vinner og tatt publikum med storm og gitt ut CD som selger. Jorun har vi ikke sett noe til, hun var og er ikke interessant for publikum. Hun har ikke det som skal til!

Markedet bestemmer og markedet vil ikke ha Jorunn.

Enkelt og greit.

Hun får ikke oppmerksomhet hvis hun har gått i glemmeboken og ikke har prestert noe! Det forstår du vel..

Alejandro har jobbet hardt og får lønn for strevet.

Skrevet

tenkte på det samme da jeg så spellemannsprisen...

da sang jo ali..

og på god kveld norge var tone ...

hvor var jorun da,,vinnern av idol 2005?

jo jorun satt i salen..det var det..

ali er helt klart den som var den som har fått det best til etter idolsirkuset denne gang..

Skrevet

Ali er den beste, ja.

Har verken sansen for Tone eller Jorun

Skrevet
tenkte på det samme da jeg så spellemannsprisen...

da sang jo ali..

og på god kveld norge var tone ...

hvor var jorun da,,vinnern av idol 2005?

jo jorun satt i salen..det var det..

:ler: Kuult, jeg kan heller ikke fordra Jorunn.

Skrevet
Jorun kan jo ikke synge.

Helt enig. Slik går det når hodeløse fjortiser skal avgjøre en konkurranse ved sms. Idol er totalt useriøst.

Det er forøvrig ganske morsomt å være vitne til Jorun-fansen totale fravær her inne nå. Under konkurransens gang, var de overalt på diskusjonssider. De sitter sannsynligvis i skammekroken, når de ser at det er den moralske vinner, Alejandro, som har lykkes. Jorun er forlengst glemt. Skjønner ikke at noen bet på hennes "hals-unnskyldning" for ikke å kunne synge.

Gjest Catwoman
Skrevet

Tenkte på det under spelemanssprisen jeg og.

Såhvilken plassering du kommer på i Idol spiller faktisk ikke så stor rolle. Har du noe å komme med, blir du plukket opp likevel, selv om du ikke vinner. Kanskje er det en fordel og - for da slipper man den hastverks-gi-ut-plate-greia.

Å si at Jorun ikke kan synge blir litt feil. For hun kan jo synge. Om man ikke liker stemmen eller musikken hennes er selvfølgelig en smakssak.

Skrevet
Om man ikke liker stemmen eller musikken hennes er selvfølgelig en smakssak.

Kanskje det rett og slett kun er PERSONLIGHETEN hennes folk misliker, og at stemmen og musikken ikke er så aller verst?

Et slags "Kristian Valen syndrom"?

Skrevet
Det er Alejandro som har oppført seg som en vinner og tatt publikum med storm og gitt ut CD som selger.

Han selger nok han og har sikkert oppført seg som en vinner når han har hatt suksess. MEN husker da han ble stemt ut fra Idol, han sutret og sa at han aaaaldri mer skulle synge. Altså; oppført seg som en vinner, men til de grader også som en taper.

Skrevet

Alejandro er ti ganger bedre enn Jorun.

Skrevet

Forskjell på de som stemmer og de som kjøper plater.

Men at Ali har jobbet særlig mye hardere enn Jorun tror jeg ikke det grann.

Skrevet
Kanskje det rett og slett kun er PERSONLIGHETEN hennes folk misliker, og at stemmen og musikken ikke er så aller verst?

Et slags "Kristian Valen syndrom"?

Ja, men det tror jeg også.

Skrevet

Alejandro, men for å være ærlig så tror jeg han skal være glad at han ikke vant idol. Nå har han sjansen til å skape sin egen karriere. Uansett Jorun - dama synger jo ikke en gang. Snakker seg jo gjennom sangene :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...