v8kusken Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Hei Jeg har akkurat møtt ei jente og vi har holdt på i en måned nu, her for noen dager siden når vi hadde sex så kom jeg til å fake en orgasme som resulterte i at ho kom med engang, Og nu er hun skikkelig jentesur.Hun sier hun har mistet trua på seg selv og at det ikke er normalt å fake en orgasme . Jeg har ved tidligere sexpartnere opplevd at jenta har faket orgasme og jeg har vært kjæmpe fornøyd.Vi har pratet om episoden og jeg er nå mere sikker på at hun er gått fra å være jentesur til langsur. Hvor lenge varer jentesurhet? Det er ingenting galt med jenta bortsett fra at hun liker Manchester United 🥴
Gjest Lykkedykker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Kjenner ikke til denne personen personlig.. Så har ingen anelse om hvor lenge hu er sur.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Eh. Det må du nesten spørre henne om. Noen er langsint og noen andre ikke. Aldri hørt om jentesur. Hvor gamle er vi? Anonymkode: 73788...442
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 21 dager. Syklus. Blid som ei sol igjen på dag 22. Da kan du med fordel putte den rett opp i rumpa hennes også. Bunusglad blir hun da. Anonymkode: b8e39...90a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 21 dager. Syklus. Blid som ei sol igjen på dag 22. Da kan du med fordel putte den rett opp i rumpa hennes også. Bunusglad blir hun da. Anonymkode: b8e39...90a Høres ut som overgrep Anonymkode: fdce6...a65 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Det går nok fort over for hun faka garantert selv Anonymkode: afb86...679
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 21 dager. Syklus. Blid som ei sol igjen på dag 22. Da kan du med fordel putte den rett opp i rumpa hennes også. Bunusglad blir hun da. Anonymkode: b8e39...90a Enn om noen hadde snakka om dattera di på den måten? Idiot! Anonymkode: afb86...679
feliek54 Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 v8kusken skrev (15 timer siden): Hei Jeg har akkurat møtt ei jente og vi har holdt på i en måned nu, her for noen dager siden når vi hadde sex så kom jeg til å fake en orgasme som resulterte i at ho kom med engang, Og nu er hun skikkelig jentesur.Hun sier hun har mistet trua på seg selv og at det ikke er normalt å fake en orgasme . Jeg har ved tidligere sexpartnere opplevd at jenta har faket orgasme og jeg har vært kjæmpe fornøyd.Vi har pratet om episoden og jeg er nå mere sikker på at hun er gått fra å være jentesur til langsur. Hvor lenge varer jentesurhet? Det er ingenting galt med jenta bortsett fra at hun liker Manchester United 🥴 Viktig å kunne snakke ut om alt sammen for et godt forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå