AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Av og til fantaserer jeg om trekant med bestevenninnen min. Vi er sånne som kan kysse hverandre på fest. Vet ikke om jeg skal fortelle typen min at jeg har sånne tanker. Hvordan skal jeg liksom legge det fram for han? Anonymkode: 03e7d...bf4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Mann her. Du kan jo spørre om han tenker på trekant noen ganger, og han vil spørre tilbake. Ikke dra venninna inn i det, med mindre du vet at hun vil. Det skal mye til at han ikke blir med på det, uten å ha tenkt på alle fallgruver. Anonymkode: 1bbd0...485 2
Kryneren Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Det er ikke nødvendig å fortelle alle fantasier man har. Kanskje er det mest pirrende i fantasien? 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Kryneren skrev (4 minutter siden): Det er ikke nødvendig å fortelle alle fantasier man har. Kanskje er det mest pirrende i fantasien? Enig. Kunne aldri falt meg inn å fortelle typen hva jeg fantaserer om Anonymkode: 12542...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Har du snakka med veninna di om det? Anonymkode: d08e3...7ae
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Av og til fantaserer jeg om trekant med bestevenninnen min. Vi er sånne som kan kysse hverandre på fest. Vet ikke om jeg skal fortelle typen min at jeg har sånne tanker. Hvordan skal jeg liksom legge det fram for han? Anonymkode: 03e7d...bf4 Med andre ord er du utro. Ville du syntes det var greit om mannen din kysset på andre damer? (Nei, det har ikke no å si at du kysser på en dame, kjønn er irreleavnt). Anonymkode: 6cab0...118 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 Hva er det som trigger deg til å kline med din beste venninne på fest? Anonymkode: 7e9ad...9c9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Den mest sexy trekanten jeg vet om, er den hårete trekanten midt foran på en dame Anonymkode: a1353...8a6
Cor Cubiculum Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Hvis du ikke vil gå gjennom livet og lure på hva han tenker om det, så bare fortell at du av og til fantaserer om at du og en annen kvinne elsker med ham. Legg vekt på at det er en fantasi. Om han har noenlunde omløp i toppetasjen, så forstår han at en fantasi ikke er noe en nødvendigvis må gjøre til virkelighet. Om han tenner på tanken kan dere fantasere litt sammen om dette. Og så se hvor det leder hen. Men enig i det over her, ikke nevn en konkret person. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Kjæresten min og jeg fantaserer om trekant med ei jente til. Skulle ønske jeg hadde ei sånn bestevenninne… Anonymkode: d08e3...7ae
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 On 12/28/2023 at 7:16 AM, AnonymBruker said: Med andre ord er du utro. Ville du syntes det var greit om mannen din kysset på andre damer? (Nei, det har ikke no å si at du kysser på en dame, kjønn er irreleavnt). Anonymkode: 6cab0...118 Kjønn er ikke irrelevant. Det er ca nada truende om fruen kliner med jenter. Hun skal bare kjøre på for min del. Anonymkode: c5041...8a4
Topper og daler Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 0.18): Enig. Kunne aldri falt meg inn å fortelle typen hva jeg fantaserer om Anonymkode: 12542...0b7 Hvorfor ikke? Tenker du at han vil bli sjalu? 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 Hvis kona mi hadde sagt at hun ønsket å prøve en trekant med en av hennes veldige gode venninner hadde jeg vært redd for deres venninneforhold etterpå. Kona mi er også i tillegg av den sjalu typen så tror at når det da eventuelt hadde blitt en trekant så hadde sjalusien tatt overhånd. Anonymkode: b3055...0ef
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #14 Skrevet 1. januar 2024 Hadde en kjæreste som gikk med samme tanker / fantasi. Hun spurte meg bare rett ut etter vi hadde hatt sex og lå i senga om jeg ville blitt med på trekant sammen med bestevenninnen hennes. Ikke lenge etterpå var vi alle tre klare og trekanten satte igang, gjentok seg ett par ganger så var det utprøvd. Har ikke kontakt med noen av dem men vet at de ikke er særlig på talefot idag, om det er en sammenheng vet jeg ikke. Men var ikke noe problemer pga den trekanten i vårt forhold frem til det tok slutt av andre grunner. Fyr løs å spør ivei ! Jeg ble litt satt ut med det samme men ble fort veldig gira på tanken. Anonymkode: 94172...6e0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Skrevet 1. januar 2024 Ville nok luftet det for venninne først. Utrolig kjipt for henne om du skaper fantasier og forventninger i hans hode som hun ikke synes er særlig ok. Hatt mange trekanter, men venninner har vi ikke rotet borti slikt. Anonymkode: c3c49...1f2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Skrevet 1. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ville nok luftet det for venninne først. Utrolig kjipt for henne om du skaper fantasier og forventninger i hans hode som hun ikke synes er særlig ok. Hatt mange trekanter, men venninner har vi ikke rotet borti slikt. Anonymkode: c3c49...1f2 Om venninna ikke vil ha trekant så kan de jo bare finne en annen dame. Men om kjæresten til trådstarter ikke vil ha trekant så er det dårlig stil å finne en annen mann Anonymkode: 34c96...671
Master1 Skrevet 1. januar 2024 #17 Skrevet 1. januar 2024 Trekant med to damer i en sirkel.......... WoooW M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå