AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Jeg klarer ikke helt å beskrive lukten, men den er skarp, intens og fæl. Absolutt ikke vanlig lukt🙈 Det har vært slik siden ca sommeren, men føler det blir verre. Om natten er det helt forferdelig, bytter pute i løpet av natten, ligger et ekstra laken over i løpet av natten, må snu på dynen.. Jeg vasker meg, eller dusjer om kvelden for å prøve å unngå dette, men det har ingenting for seg. Det er ingen endring i kost, ingen nye medisiner, jeg skjønner det ikke. Og jeg føler det har begynt å bli samme lukt av urinen, ikke så ille, men det har begynt å komme en slags eim av samme lukt🤷♀️🙊 Er dette noe man går til legen med? Jeg føler det ikke er noen vits, min lege er liksom så "overfladisk" når jeg er der. Er det noen som kan ha noen slags forklaring på hva dette kan skyldes?🙏😊 Anonymkode: 21327...ad4
Rødstrupa Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Du bør ta en tur til legen. Når ‘’ting’’ med kropp, lukt mm. endrer seg er det et fornuftig valg. Lykke til🤗 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Legesjekk er på sin plass. Opplever du stress? Er du i overgangsalderen? Anonymkode: d6145...352 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Før mannen min fikk konstatert diabetes og før medisinene virket, hadde han til tider enn litt sånn stram kroppslukt som kom og gikk. Anonymkode: 3d472...c00
katties Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Ja, en del ganger kan det faktisk være noe galt. Min søster hadde en periode med veldig sterkt stress. Hun luktet da helt forferdelig og veldig sterkt. Jeg klarte såvidt å være fysisk I samme rom, selv om hun dusja 2 ganger daglig. Det lukta som rotten løk, som er en greie som er ganske normal, faktisk, når folk er under mye stress over lengre tid. Da det jom frem hva det var måtte både politi og psykolog til. Gå til legen og spør i alle fall - det er ikke overfladisk.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Kan være stress, kan være hormonelle endringer. Anonymkode: b40da...5f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå