AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Spørsmål til dere her inne som er kreative: Jeg kjøpte en kjempefin julepynt, men den har kalde lys på seg og det skjærer i øynene hver gang jeg ser på den. Hva kan jeg bruke for å få disse pærene til å gi et varmere og mildere lys, uten at jeg ødelegger pynten? Anonymkode: 51c36...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Hvis lysene er inni noe / ikke synlige, kan du prøve å dekke dem med f.eks. oransj/rødt/gult silkepapir el.l. Eller kanskje du har noen gjenomsiktige fargede godtepapir liggende fra jul? Eller du kan male selve pærene i en varmere farge. Jeg har malt lysene i kalde lyslenker med oransj akrylmaling (bare billig hobbymaling) for å gjøre dem varmere. Anonymkode: 4ee20...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 du må ha riktig fargetemperatur i pærene. Den måles i Kelvin. Anonymkode: 7fd9f...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Takk for svar. Pærene er synlig utenpå pynten. Men kanskje jeg kan bruke oransje tusj over pærene f.eks? Det er bittesmå pærer det her her, som lyser kritthvitt og er veldig vonde å se på. Tror ikke jeg kan bytte selve pærene, de er led og virker fastmontert til pynten Anonymkode: 51c36...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Pærene er synlig utenpå pynten. Men kanskje jeg kan bruke oransje tusj over pærene f.eks? Det er bittesmå pærer det her her, som lyser kritthvitt og er veldig vonde å se på. Tror ikke jeg kan bytte selve pærene, de er led og virker fastmontert til pynten Anonymkode: 51c36...a90 Ja, det funker med alkoholtusjer, iallfall. Anonymkode: 4ee20...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå