AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Har for 6-7 uker siden tatt hull i ørene, så jeg har 3 hull i hvert øre. Hvor kjøper dere øreringer/øredobber som passer sammen ? takk på forhånd ? Anonymkode: 878ed...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg liker å mikse jeg da. Ikke nødvendig at dem er i samme stil. Jeg har 12 piercing i ørene. Men jeg kjøper litt over alt. Men jeg liker at dem er flat bakpå og ikke sommerfuglen bakdel som dem kaller det. De to tre nederst går bra. Men det fjerde hullet kan jeg ikke ha det. Blir vondt når jeg ligger på sidene. Poshpiercing.com har jeg kjøpt en del. Jeg liker at det er ekte da. Sølv eller gull. Slik at jeg kan bruke det hele tiden. Eneste hullet nederst jeg kan bruke hva som helst. Skifter der oftere enn jeg gjør på de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Del Skrevet 27. desember 2023 Mye fin inspirasjon her: https://www.etsy.com/no-en/shop/elevado Anonymkode: f144a...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Har 3 i hvert øret, og fornøyd med hoopsene herfra, brukes hver dag og brukt i over 1 år nå hvertfall uten at de har blitt stygge, syns kvaliteten er god, og mye forskjellig å mikse mellom. Anonymkode: 922d8...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Del Skrevet 12. januar 2024 Se på bildene hos Pinpoint piercing og sjekk ut smykker fra feks Orelia, Jane Kønig osv. Anonymkode: 538d3...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå