AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Selvfølgelig er det mye positivt med å ha kjæreste/partner, men la oss nå fokusere på det positive med å være single! Jeg trives som singel og dette er noe av det jeg liker godt med å være singel; - å sove alene - å ikke ha stebarn eller svigerforeldre å forholde meg til - å bestemme det meste selv - å ha en del egentid - å bytte sexpartner akkurat jeg vil - ikke ha forpliktelser - å ikke bli bedratt og lurt av noen - å slippe en sur, sjalu og/eller kontrollerende partner Hva liker du med å være singel? 😀 Anonymkode: e2961...6b7 6 1
Topsi Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Min døgnrytme Se hva jeg vil på tv Fise i sofaen uten å ta hensyn Rydde opp i kun mitt rot 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 det er deilig. ❤️ aye caramba ^^ Anonymkode: 2508b...c23 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Oi. Den er vanskelig å svare på. Jeg liker alt med å være singel😅 Hadde vært mye lettere å liste opp hva jeg hadde likt med å være i forhold. Anonymkode: e95fb...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Liker å være singel - styrer min egen økonomi - stabil i humøret - gladere - frihet Anonymkode: 11253...349 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 - Å slippe å forminske meg selv og egne behov - Slippe å skamme meg for å utfolde interessene mine eller begrense tiden jeg bruker på interessene mine - Slippe å stå på pinne for en mann som gir lite igjen, så man ikke føler seg verdsatt - Slippe å fake orgasmer og ha dårlig sex bare for å blidgjøre en mann som blir butthurt om man prøver å ta opp hva man trenger seksuelt - Slippe å vemme meg over raping, promping, slasking - Se hva jeg vil på tv - Spise hva jeg vil - Legge meg når jeg vil - Alenetid - Slippe å barbere meg så ofte, får vonde stubber og irriterert hud - Slippe å vokse meg og ha døds vondt hver tredje uke - Slippe å bruke masse ekstra penger på ting som voksing, frisør, tre ganger så mye mat, mer bensin og bompenger, sengetøy og sånne ting - Kan gjøre akuratt hva jeg vil og være så lenge jeg vil med venninner og kompiser uten en som maser på at jeg må komme hjem - Slippe skuffelsen med en mann Anonymkode: dc57f...502 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 - sove hvor lenge jeg vil og legge meg når det passer meg. - drikke vin på en hverdag uten at noen skal ha noe å si på det. Koser meg masse med det. Ikke for mye da såklart - liker privatlivet mitt og at ikke en annen vet hva jeg driver med til enhver tid. Og vet han det så vet svigerforeldre og søsken hva jeg driver med hele tiden. - liker å kunne lage akkurat hva jeg har lyst til å spise uten at noen har noe å si på det. - liker spontaniteten jeg har. Kan hive meg rundt i siste sekund om jeg så ønsker det. - liker selvstendigheten. Har stor familie som hjelper om det trengs - har ett barn så er på ingen måte in a hurry. - elsker at jeg kan kun fokusere på meg selv. Og ikke la en annen person som jeg blir glad i påvirke humøret mitt. Er følelsesmenneske så bryr meg ekstremt hvis jeg først bryr meg om noen. Har allerede gått gjennom ett svik og klarer ikke ett til. 😞 negativt: kjekt å alltid ha en å finne på noe med(men tenker jeg skal få meg flere kompiser til det). Økonomi selfølgelig. Anonymkode: e08f4...b78 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 Ingenting. Savner exen😭 Anonymkode: ca500...933 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingenting. Savner exen😭 Anonymkode: ca500...933 praktisk med tilgang til sex, ja. 🤣 Anonymkode: 2508b...c23
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingenting. Savner exen😭 Anonymkode: ca500...933 Gi det litt tid så skal du se Anonymkode: e08f4...b78 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 Liker IKKE å være alene . Savner alt; trygghet/kroppskontakt /at noen tar vare på meg. Savner at noen rydder og vasker, savner at noen kjøper takeaway til meg. positivt: kan prompe når jeg vil kan spise hva jeg vil noen ganger sover jeg godt jeg blir fortere rik som enslig, for jeg er gnien, og flink å tjene penger . kan gå naken ned i stuen hvis jeg har glemt mobilen. kan kjøpe hva jeg vil ( meningsløst siden jeg ikke har noen å vise det til) kan kjøre den dyreste bilen. ( som gift var jeg forvist til en liten fjollete konebil ) kan spare strøm kan la være å spise kan forsnakke meg høylytt med upolitisk korrekthet når jeg snakker med meg selv kan ha hvit sofa Anonymkode: 46cc2...f69
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Jeg er et bedre menneske som singel. Anonymkode: c4e8b...e4b 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Bestemme over interiør Åpnet med muligheter for fremtiden Mindre skjønnhetspress, foruten om jeg dater da er det mer Trenger ikke forholde meg til de negative sidene av behov og humør i samliv Anonymkode: 7fe1f...c34 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 Jeg mister meg selv litt i forhold, har en tendens til å ende opp med typer der alt er vel og bra i starten, for så at de lukker seg inne eller trekker seg tilbake, og jeg får hele ansvaret med å holde forholdet oppe og tippe hva som rører seg i hodet på de. Samt kjeft og bråk når jeg tar feil. Det kommer før eller senere, så jeg lar være. Som singel kan jeg bruke all den energien på meg selv Anonymkode: 8c77c...1ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg mister meg selv litt i forhold, har en tendens til å ende opp med typer der alt er vel og bra i starten, for så at de lukker seg inne eller trekker seg tilbake, og jeg får hele ansvaret med å holde forholdet oppe og tippe hva som rører seg i hodet på de. Samt kjeft og bråk når jeg tar feil. Det kommer før eller senere, så jeg lar være. Som singel kan jeg bruke all den energien på meg selv Anonymkode: 8c77c...1ac Kunne ikke sagt det bedre selv. Er akkurat pga dette jeg har det greit som singel. Menn, de fleste hvertfall blir som regel utakknemlig og kjeeedelig når forholdet har vart en stund. No thanks. Anonymkode: e08f4...b78 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 Slipper å kjøpe fint undertøy, kjøper bare komfortabelt😄. Shaver hvis jeg gidder. Legge meg alene når jeg er sliten, slippe å måtte forklare hvorfor jeg ikke orker. Anonymkode: 1dfa4...ce6 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg mister meg selv litt i forhold, har en tendens til å ende opp med typer der alt er vel og bra i starten, for så at de lukker seg inne eller trekker seg tilbake, og jeg får hele ansvaret med å holde forholdet oppe og tippe hva som rører seg i hodet på de. Samt kjeft og bråk når jeg tar feil. Det kommer før eller senere, så jeg lar være. Som singel kan jeg bruke all den energien på meg selv Anonymkode: 8c77c...1ac finnes så kjipe folk?? Anonymkode: cba73...950
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er et bedre menneske som singel. Anonymkode: c4e8b...e4b Samme her. Fungerer bedre rett og slett. Anonymkode: 158f4...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 Slipper å bli så påvirka av den andres humør. Mye mer stabilt humør og et bedre menneske/mamma nå Kveldene kan jeg bruke til akkurat hva jeg vil, om det er å lage musikk, skrive, hobbyting, eller se på tv. I de 10 årene i forhold gjorde jeg nesten aldri noe sånn. Kan ha sex med nye folk = stor turn on for meg. Og finne ut at jeg ikke var aseksuell likevel. Slippe å bekymre meg for partneren min når jeg tar han med et sted. Om han skal få angst osv. Jeg kan slappe av og kose meg med venner. Slippe å ta så jæææævlig mye hensyn og gå på eggeskall hele tida! Jeg elsker livet som singel alenemamma. Anonymkode: 4011c...977 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå