Anonymus13 Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Som overskriften sier, hvilken syns du er best? Gir mest volum og hold? Jeg finner ingen jeg syns er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Ingen gir volum. Er bare tull dessverre. Jeg har virkelig prøvd alt. Anonymkode: ce396...0c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 kerastase for volum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Sexy hair volume shampoo. Anonymkode: a023e...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 Shu Uemura - Muroto Volume Amplify Shampoo Litt dyr, men verdt prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 2. januar 2024 #6 Del Skrevet 2. januar 2024 Lush sin Big er kanskje favoritten min. Ellers er Ref sin ok. Har ikke funnet noen som er WOW-bra liksom, men bruker jeg ikke volumsjampo blir håret helt flatt. Så det funker jo. Nå bruker jeg en sjampobar som også er bra, men vet ikke hva merket er, har kjøpt på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå