AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg bruker vekselvis Banila Co clean it zero og vaskeklut for å fjerne (ikke vannfast) mascara og cc cream, men føler ikke noe av det tar mascaraen godt nok. Føler jeg får så mye mascara rett under de nedre øyevippene som ikke går bort (etter rens). Har brukt Lip & eye remover fra Etude house for å fjerne dette. Men det finnes sikkert bedre alternativ der ute, hva burde jeg bruke? Har sensitiv og tørr hud. Anonymkode: 58e83...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg hatet Banila Co når jeg prøvde den. Følte den aldri gikk av heller. Du kan jo f.eks prøve Cerave sin oljerens eller Klairs sin? Klairs har jeg prøvd og liker godt. Blir det ikke borte etter runde med vannbasert rens etterpå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Del Skrevet 27. desember 2023 Dette er den beste til og fjerne maskara/øyesminke. Banilla og andre lignende er best på å fjerne hudsminke. Har prøvd masse ulike sminkefjernere, både veldig dyre og rimeligere, og denne fra Nivea er soleklart best. Fås på de fleste matbutikker, vita, normal osv Anonymkode: 85070...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er den beste til og fjerne maskara/øyesminke. Banilla og andre lignende er best på å fjerne hudsminke. Har prøvd masse ulike sminkefjernere, både veldig dyre og rimeligere, og denne fra Nivea er soleklart best. Fås på de fleste matbutikker, vita, normal osv Anonymkode: 85070...ce5 Vil bare legge til at den bør brukes etter at man har fjernet hudsminke, da har maskaraen fått litt tid til å løsne og mykgjørende. Litt av Nivea sin på en bomullspad fjerner da øyensminken knirkefritt Anonymkode: 85070...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. desember 2023 #5 Del Skrevet 27. desember 2023 Det beste er slike tofase makeup-fjernere som den over, eller denne. Jeg har god erfaring med begge to Alternativt synes jeg også kokosolje fungerer greit, men det er først og fremst på vannfast sminke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 27. desember 2023 #6 Del Skrevet 27. desember 2023 Dermalogica pre-cleanse, eller annen olje/balm rens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. desember 2023 #7 Del Skrevet 27. desember 2023 Brukar denne, rimeleg, lett å få tak og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. desember 2023 #8 Del Skrevet 27. desember 2023 Veksler på disse to. Bruker i ansiktet og øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 jeg fjerner mascaraen kun med vann. litt vann på fingertuppene som jeg forsiktig tar på vippene og drar av mascaraen veldig lett. ett par runder med det og mascaraen er borte. ikke noe søl. har aldri skadet vippene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå