Gå til innhold

Er slett ikke i humør til noe besøk idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, og det ble oppdaget avvik på ordinær ultralyd. Ikke nødvendigvis noe alvorlig, men det vet vi ikke ennå. Venter på svar på fostervannsprøve, og er veldig bekymret for veien videre. Har andre time hos spesialist om få dager og klarer ikke å tenke på annet fordi jeg gruer meg sånn. Det var forferdelig ekkelt forrige gang jeg var der og legen fremsto veldig usympatisk samtidig som hun ikke ga oss svar på noe som helst. Jeg er generelt veldig bekymret og lei meg. 

Samboeren min får besøk av en felles venn av oss i kveld for å se fotball, og jeg vurderer egentlig å bare late som jeg ikke er hjemme og ligge inne på rommet med sønnen vår. Eller late som jeg har sovnet eller noe. Vet jeg sikkert hadde hatt godt av å være litt sosial, men jeg orker bare ikke. Føler meg tom og vil bare gråte, og det er spesielt etter at sønnen vår har lagt seg og alt blir stille. Jeg er generelt veldig sart og klarer ikke late som at alt er bra.

Synes dere det er innafor å gjøre som jeg har tenkt, eller bør jeg ta meg sammen?

Anonymkode: 4e2ad...a29

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke er helt i form, og at du legger deg tidlig? Det er helt normalt at to kamerater ser fotball uten at fruen i huset sitter sammen med dem. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker det er helt naturlig du ikke trenger være med dem. 

Anonymkode: b8e8d...5aa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Concordia skrev (1 time siden):

Kan du ikke bare si at du ikke er helt i form, og at du legger deg tidlig? Det er helt normalt at to kamerater ser fotball uten at fruen i huset sitter sammen med dem. 

Ja, bare at det er en felles venn av oss som jeg ikke har sett på et år, så jeg synes jo det er litt kjipt. Men sånn får det bli.

Anonymkode: 4e2ad...a29

Skrevet

Har dere ikke andre oppholdsrom i huset utenom stuen?

Helt greit at du er sliten og trenger å hvile. Du trenger ikke å gjemme deg på sønnen din sitt rom... Hvil på ditt rom, og se på film/serie eller noe annet.

Anonymkode: bc9b8...568

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...