Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en dame er delvis sammen med en fyr, hvordan skal man egentlig tolke dette..

Jeg er veldig interesert i en dame, som jeg etterhvert er blitt bedre kjent og vi har mange felles interesser osv...

Men så var det slik at hun egentlig var delvis sammen med en annen fyr... Som hadde følelser for, men heller ikke noe mer... Og tvilsomt om det blir noe mer heller da..

De er fortsatt veldig gode venner, men heller ikke noe mer..

Synes dere det er uforkammet å spørre om hvorfor det bare var ett delvis forhold eller hva..

Og mener egentlig en dame når hun at hun er delvis sammen med noen:

Jeg har kommet frem til følgende muligheter:

1) Vi er delvis sammen og er strandet der og er redd for å slå opp eller gå videre, fordi vi fortsatt har følelser for hverandre, men jeg tror egentlig ikke at vi passerer sammen likevel..

2) Vi er delvis sammen, men er ikke helt fornøyd og bare venter på noen bedre, men i mellomtiden er det jo bedre enn ingenting..

3) Vi er delvis sammen bare for å imponere evt venninner

4)Hun er kun delvis sammen med en annen fordi hun ikke vet hva hun vil, hun har følelser for han, men vet at ett forhold sannsynlig ikke vil gå. Og er redd for å gå videre, for at hun er redd for å bli såret.

5)At hun har følelser for han, men han er mer reservert fordi hun er dårlig til å vise sine følelser, og fordi han ikke blir helt klok på henne, men at han synes hun er grei nok.

Hvem som er mest reallistisk eller fornuft vet jeg ikke, kansje ingen..

Hvis to personer som begge har vanskeligheter med å vise følelser prøver å bli sammen, tror dere dette vil gå eller hva. Alt det andre stemmer jo da.. Dvs at man har det veldig bra når man er sammen, og morer seg skikkelig bra. Suveren kommunikasjon, like interesser osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn egentlig kan jeg se for meg at de har sex...

Også vil hun mer, men er redd for å spørre.

Også gir han utrykk for at han trives med henne.

Men han er innerst inne ikke er helt fornøyd så han bare bruker henne......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...