Gå til innhold

Anal igjen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp lest gjennom noen av disse anal-trådene her og ser at mange er i mot det. For noen år siden syntes jeg også det var direkte ekkelt og aldeles uaktuelt å noen gang prøve det.

MEN så møtte jeg altså en mann som uten forvarsel stakk en finger inn i rompa på meg og FY F*** så godt det var :overrasket:

Ante ikke at jeg hadde noen som helst erogene soner der, og enda mindre ante jeg at jeg skulle vri meg av nytelse når han fingra meg der bak :sjenert:

Så det jeg lurer på da er om dere som sier at analsex er motbydelig noen gang har hatt noe der bak? Eller er det jeg som er unormal som faktisk liker å bli fingret der?? (Må legge til at jeg fremdeles er litt skeptisk til å ha en penis inni, da den er betydelig større enn en finger..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Jeg har hatt det.

2) Jeg digger det.

3) Min mann var meget skeptisk, men etter å ha blitt overtalt til å prøve noen ganger, digger han det han også!

Noen liker det sikkert ikke (smaken er som baken, faktisk :ler: ), men for å svare på et sånt spørsmål er det jo en forutsetning at man har prøvd. Mange synes nok at bare tanken på det er motbydelig, og derfor har mentale sperrer mot å prøve. Det er jo helt greit, men som sagt, da har man egentlig ikke noe grunnlag for å diskutere det...

Skrevet

Jeg får mine hardeste orgasmer av analsex, så du er nok ikke alene. Er ikke av de som liker analsex hver gang, men det er et godt suplement mange ganger. Det gir et ekstra krydder til sexen.

Jeg har følelser der bak jeg også. Var skikkelig skeptisk første gang noen nærmet seg, men det varte da bare noen sekunder ;) Herregud så godt.

Har du problemer med å tenke å få en penis i analen, kan du jo godt prøve med en buttplugg. De fås i forskjellige størrelser, og kan brukes sammen med mannen ;)

Etter 2 år turde jeg endelig prøve analsex fullt ut, og nyter det nå i store drag de gangene det skjer. Min forrige kjæreste ville dessverre ikke prøve en gang, men det vil min nåværende og han nyter det like mye som meg.

Skrevet (endret)

Ja, vi har prøvd det.

Nei, vi liker det ikke. :frustrert::sur:

Innlegget endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Tråden er ryddet og delt.

Spørsmål om analsex og penisstørrelse ligger her.

Trille (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...