Meliiiio Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 (endret) Hei, igår var jeg med Kjæresten. Vi baka og hadde det kjempe koselig. Det endte med at jeg gikk inn i chattene til meg og beste kompisen til kjæresten min. For å vise morsomme bilder osv. Også så kjæresten min at jeg hadde sendt video av at jeg viste musklene på ryggen min til bestekompisen hannes. (Var bare rygg ingenting mer jeg viste) Også klikka kjæresten min.. Han påsto at jeg hadde sendt nudes og at dette var helt feil… Han dro til og med hjem. Hva tenker dere? Var det feil av meg? Var det nudes? Overreagerte han? Ps: Hadde på trenings topp. Endret 27. desember 2023 av Meliiiio
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Hvorfor sender du video av den nakne ryggen din til folk? Anonymkode: 8cee0...cdd 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Upassende av deg. Du har gjort det for å få oppmerksomhet fra kompisen. Du har sendt det direkte til han og du har sendt det helt bevisst. Sånn gjør man ikke når man har en kjæreste man respekterer. Anonymkode: c40c8...55e 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Vel Ja det er nudes! Eller hva kaller du det Anonymkode: 036e8...37c 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Jeg vil nok ikke oppfattet det som det samme som nudes. Men, ville neppe likt at kjæresten min følte behov for å sende dette til en kompis. Anonymkode: dacc9...da6 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Det er ikke nudes nei, men hvorfor sende slikt til hans venner? Jeg hadde også reagert negativt om typen min begynte sende bilder av kroppen sin til mine venninner. Eneste er vel i fitness-miljøer at man gjør slikt. Anonymkode: d96db...aa5 7
Meliiiio Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: Vel Ja det er nudes! Eller hva kaller du det Anonymkode: 036e8...37c Hadde på topp
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Uenig med de over her. Ser ikke problemet. Du prøvde gjøre deg morsom med å flexe muskler ,du flexa jo ikke pupper😂 Din kjæreste høres umoden ut..... Anonymkode: 544ed...91a 2
Ananas. Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 I hvilken sammenheng skjedde dette, og hvilken relasjon har du til kompisen hans? Jeg kommer ikke på en eneste situasjon der det hadde vært naturlig for meg å sende et bilde av en hvilken som helst kroppsdel til en venn av typen min. 7 5
Meliiiio Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: Uenig med de over her. Ser ikke problemet. Du prøvde gjøre deg morsom med å flexe muskler ,du flexa jo ikke pupper😂 Din kjæreste høres umoden ut..... Anonymkode: 544ed...91a Ja ikke sant! Og jeg sendte jo det ikke for å få oppmerksomhet. Hadde også på topp så var ikke naken.
Meliiiio Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #11 Skrevet 27. desember 2023 Just now, Ananas. said: I hvilken sammenheng skjedde dette, og hvilken relasjon har du til kompisen hans? Jeg kommer ikke på en eneste situasjon der det hadde vært naturlig for meg å sende et bilde av en hvilken som helst kroppsdel til en venn av typen min. Vi er gangske gode venner, og vi snakka om trening og han sendte bilde av ryggen sin og.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 Nei, jeg synes ikke han overreagerte. Jeg synes du virker umoden, og opptatt av oppmerksomhet og "likes" av andre menn enn din kjæreste. Og jeg synes du virker umoden som ikke et øyeblikk tenker på hvordan dette kan oppfattes av kjæresten din. Gjør noe med ditt - tilsynelatende - overdrevne kroppsfokus og oppmerksomhetsbehov rundt egen kropp. Om du og kjærestens beste kompis har en felles interesse i trening, så ville det vært greit å vise det på et treningsstudio eller lignende, men da med noe klær på. Å sende bilde til kjærestens beste kompis et bilde av din nakne rygg er noe du gjorde kun for å tilfredsstille eget oppmerksomhetsbehov, egen higen etter positive kommentarer på egen kropp. Og da er du svært nær å bikke over i noe som kan bli veldig usunt for deg. Det at du selv i dag, dagen etterpå, mener kjæresten din var urimelig viser bare umodenheten din, at du har lite selvinnsikt og har lite empati, og tilsynelatende også lite empati. Alt for egen oppmerksomhet... var det verdt det? (Og bare så det er sagt, jeg har et veldig uanstrengt forhold til kropp og nakenhet, men jeg ville aldri gjort noe slikt mot en partner!) Anonymkode: 33f03...d13 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Meliiiio skrev (1 minutt siden): Vi er gangske gode venner, og vi snakka om trening og han sendte bilde av ryggen sin og. Så både du og din kjærestes beste kompis er like grenseløse. Ikke rart han stakk! Bli sammen med denne kompisen, da... Anonymkode: 33f03...d13 2
Ohnonotagain Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Det er vel ikke alt som er passende å sende til andre. Kanskje du er mer frisinnet enn han er? Og også syntes det var ok om han sendte bilder av muskler til en venninne av deg? Uansett hvordan man ser på det, så føler han du har tråkket over en grense, så må du tenke på om du vil beholde fyren, og snakke ut om temaet. Angrer du? Vil du gjøre det på nytt? Er det noe typen din vil komme over? Er enig i at det er jo ikke noe full nakenhet, men kanskje noe dere uansett bør snakke mer om? 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 Hvor gammel er du? Anonymkode: 94cd0...c53
Nuka Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Jeg trener, har pause nå grunnet form og verdier på prøver.. men.. har lagt ut et par bilder av rygg på Instagram ihht til trening og fremgang, jeg kunne likevel ikke funnet på å sende dette direkte til felles venner av min kjære og meg eller hans venner e.l. Det er ikke helt innafor og tenker at selv om er stolt av ryggen din er det fortsatt en grunn til at du sendte noe som da igjen er over grensa når man er i et forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 3 dramaqueens Anonymkode: 5e5b7...7c7
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 Meliiiio skrev (25 minutter siden): Hei, igår var jeg med Kjæresten. Vi baka og hadde det kjempe koselig. Det endte med at jeg gikk inn i chattene til meg og beste kompisen til kjæresten min. For å vise morsomme bilder osv. Også så kjæresten min at jeg hadde sendt video av at jeg viste musklene på ryggen min til bestekompisen hannes. (Var bare rygg ingenting mer jeg viste) Også klikka kjæresten min.. Han påsto at jeg hadde sendt nudes og at dette var helt feil… Han dro til og med hjem. Hva tenker dere? Var det feil av meg? Var det nudes? Overreagerte han? Ps: Hadde på trenings topp. Gjerne ikke akkurat nudes, men respektløst av deg å gjøre det, ja
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 Nei det var ikke nudes og du var ikke naken når du hadde på treningstopp. Denne toxic kjæresten/eksen/kjæresten har du skrevet om flere ganger før. På tide å gjøre alvor ut av å gå fra han. Han er virkelig ikke bra for deg! Anonymkode: cc0a9...e33
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 Kanino skrev (1 time siden): Gjerne ikke akkurat nudes, men respektløst av deg å gjøre det, ja Nei det er det ikke. Det er helt innafor å sende bilder av fremgangen sin etter trening. Er ikke noe seksuelt med det og tolker du det som det er det ditt problem Anonymkode: cc0a9...e33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå