Gå til innhold

Hvorfor maser menn om analsex på kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så stor forskjell?

Anonymkode: 5b863...ad7

Videoannonse
Annonse
Gjest ElderMillenial
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men jeg har aldri møtt en mann som maser om dette. De mennene som maser på deg mangler kanskje sosiale antenner og folkeskikk siden de ikke godtar ett nei for ett nei? 

Skrevet

Fordi de egentlig er biseksuelle. 

Anonymkode: ac539...6f1

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, ElderMillenial said:

Jeg vet ikke jeg, men jeg har aldri møtt en mann som maser om dette. De mennene som maser på deg mangler kanskje sosiale antenner og folkeskikk siden de ikke godtar ett nei for ett nei? 

I tillegg med mindre mannen selg godtar å bli penetrert analt så er det rart om han ikke har forståelse for at dama ikke ønsker å bli penetrert analt. Virker som en del menn er svært korttenkte her. 

Anonymkode: fae2c...e57

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Du finner sikkert noen gode artikler på nett, i stedet for å lage analdiskusjon#674 her?

Anonymkode: f8d61...c3a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok trangere, også er det vel det at det er litt dirty. Menn som maser om analsex er jo usjarmerende, men grunnen til at de ønsker det er vel fordi de synes det er digg, eller ikke har prøvd det før og vil prøve? 

Anonymkode: cc7da...62d

• Liker 6
Skrevet
ElderMillenial skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd noe mas om det. Ikke i tidligere forhold eller nå. 

Det bare virker som det er et stort tema her inne på KG, men det er ikke sikkert det speiler den virkelige verden. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at en mann har uttrykt interesse for det. 

Anonymkode: fb311...34d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er mye trangere å ta noen analt, dermed mere nytelse for mannen. Mange menn liker blir også litt ekstra opphisset av at det gjør vondt for dama

Anonymkode: 44e81...66c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok trangere, også er det vel det at det er litt dirty. Menn som maser om analsex er jo usjarmerende, men grunnen til at de ønsker det er vel fordi de synes det er digg, eller ikke har prøvd det før og vil prøve? 

Det er kun trangere akkurat i ringen, inne er det fullstendig hult. Inne i vagina derimot, er det muskler som kan trekke seg sammen og slappe av.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mye trangere å ta noen analt, dermed mere nytelse for mannen. Mange menn liker blir også litt ekstra opphisset av at det gjør vondt for dama

Anonymkode: 44e81...66c

Da er man patologisk sadist og burde ikke nærme seg damer. 

• Liker 21
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du finner sikkert noen gode artikler på nett, i stedet for å lage analdiskusjon#674 her?

Anonymkode: f8d61...c3a

Jeg er ikke opptatt av analsex, det er derfor jeg lurer på hvorfor det er viktig for andre. Forstår at skeive menn har analsex, men hvorfor er det så viktig for heteroseksuelle menn? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I tillegg med mindre mannen selg godtar å bli penetrert analt så er det rart om han ikke har forståelse for at dama ikke ønsker å bli penetrert analt. Virker som en del menn er svært korttenkte her. 

Anonymkode: fae2c...e57

Det er det jo mange menn som liker, alt fra en liten finger bak til strap- on. Det blir allikevel rart og si at man ikke kan ha et ønske om og gi analsex selvom man ikke ønsker og motta. Jeg er kvinne og kan like og  ta imot anslsex med mine kjøreregler , men jeg ønsker ikke og gi og har sagt nei til og gi med strap on. 
selvsagt må man ha forståelse for at noen damer ikke ønsker og bli penetrert analt, og mas er sjelden noe som føler til lyst. Forståelsen går jo begge veier, vi har alle lyster og begrensninger. Hva har det med korttenkt og gjøre? 

• Liker 3
Gjest ElderMillenial
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri opplevd noe mas om det. Ikke i tidligere forhold eller nå. 

Det bare virker som det er et stort tema her inne på KG, men det er ikke sikkert det speiler den virkelige verden. 

Jeg vil tro det er fryktelig frustrerende for de kvinnene som blir utsatt for en masse mas om sex de ikke vil ha. 

Personlig hadde jeg mistet all tenning dersom en mann fant på å mase og sutre over en tydelig grense som var satt. De må jo være mindre intelligente tenker jeg, siden de ikke skjønner at det er svært usexy.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke opptatt av analsex, det er derfor jeg lurer på hvorfor det er viktig for andre. Forstår at skeive menn har analsex, men hvorfor er det så viktig for heteroseksuelle menn? 

Men er det virkelig så viktig for hetroseksuelle menn? Ingen av mine forhold har vert med menn som har vert spesielt opptatt av dette. Flere av de har derimot vært helt uinteressert i det. 

Mulig det er litt overdrevent dette at alle menn liker og maser om analsex? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er kun trangere akkurat i ringen, inne er det fullstendig hult. Inne i vagina derimot, er det muskler som kan trekke seg sammen og slappe av.

Du har ikke muskler i rompa? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har ikke muskler i rompa? 

Ikke inne i tarmen, nei. Kun i lukkemuskelen.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja. Samme med oral. 

Variasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser denne trengs igjen: 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Mas er direkte turn-off, uansett om det gjelder anal, BJ, strømpeholdere eller tær. 

Anonymkode: 23010...482

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Jeg ser denne trengs igjen: 

Trengs ikke. Kvinner er naturlig utstyrt med et hull der nede som kan brukes. Menn er ikke det. Derfor kan man kun penetrere en mann i rompa. Kvinner kan penetreres i riktig hull. Mye analsex gir permanente skader på lukkemuskelen. 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...