AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Jeg jobber som nattevakt, har hatt 2 netter nå i romjula. Jeg har nå gått av 2 netter, har fri til natta. Jeg blir alltid veldig sliten etter nattevakt, syns det er godt å ha den dagen hjemme. Nå vekte samboer meg for å si vi er invitert på middag hos foreldrene hans kl 19 i kveld. Det skulle egentlig bare være kaffebesøk, som jeg sa til, da det ofte ikke er så langvarig. Men nå har de bestemt vi skal komme på mat.. Jeg kjenner at jeg bare orker ikke. Svigermor er veldig masete og, prater på inn og utpust. Samboer mener jeg må bli med, da de har invitert begge, og han skal være med til min familie i morgen på middag. Men jeg bare orker ikke tanken engang.. Er det jeg som overdriver her? Anonymkode: 5d1e0...866
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Da sier du at du dessverre ikke kan komme på noe så omfattende som en middag etter nattevakt. Anonymkode: b0c89...94e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Du sier du ikke orker, da du har nattevakt. Det er unnskyldning god nok. Anonymkode: 3589b...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 send mannen og la ham videreformidle at du er for trøtt/overarbeid og dessverre ikke kan komme. Anonymkode: a2994...41f 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Hadde blitt dritasur om samboer vekte meg kl 14 etter nattevakt om jeg skulle på ny vakt. Snakk om respektløs oppførsel. Mellom vakter slapper jeg av hjemme da det sliter på meg både fysisk og psykisk å jobbe natt. Anonymkode: 2b543...ebf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde blitt dritasur om samboer vekte meg kl 14 etter nattevakt om jeg skulle på ny vakt. Snakk om respektløs oppførsel. Mellom vakter slapper jeg av hjemme da det sliter på meg både fysisk og psykisk å jobbe natt. Anonymkode: 2b543...ebf Hun har jo fri… Anonymkode: fcb1e...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde blitt dritasur om samboer vekte meg kl 14 etter nattevakt om jeg skulle på ny vakt. Snakk om respektløs oppførsel. Mellom vakter slapper jeg av hjemme da det sliter på meg både fysisk og psykisk å jobbe natt. Anonymkode: 2b543...ebf Jeg skal ikke på igjen i natt.. har jobba 2 netter, fri til natta. Anonymkode: 5d1e0...866
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har jo fri… Anonymkode: fcb1e...3e3 Det er uansett respektløst å vekke en som sover ut etter nattevakt. Anonymkode: b0c89...94e 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har jo fri… Anonymkode: fcb1e...3e3 Spiller det noen rolle? Betyr ikke at man er særlig opplagt etter 2 netter. Har du jobber nattevakt før? hadde middagen vært i morgen hadde det vært noe annet. Anonymkode: 2b543...ebf 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da sier du at du dessverre ikke kan komme på noe så omfattende som en middag etter nattevakt. Anonymkode: b0c89...94e Prøvde si det til samboer, men han sa at da vil foreldrene si vi kan komme en time senere isteden.. og at da kan vi jo avlyse middagen i morgen og... Anonymkode: 5d1e0...866
Skogstrolle Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Da har jeg takket ja til ferdig servert julemiddag kl 19 i kveld 🥰 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøvde si det til samboer, men han sa at da vil foreldrene si vi kan komme en time senere isteden.. og at da kan vi jo avlyse middagen i morgen og... Anonymkode: 5d1e0...866 Da drikker du en red bull eller to, hopper i dusjen og psyker deg opp. Men hadde dratt hjem senest kl 21. Anonymkode: 2b543...ebf 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøvde si det til samboer, men han sa at da vil foreldrene si vi kan komme en time senere isteden.. og at da kan vi jo avlyse middagen i morgen og... Anonymkode: 5d1e0...866 Da sier du at det hjelper ikke å utsette middagen. Poenget er at du kun orker et kort besøk noe en middag ikke er. Og at det ikke har noe å gjøre med middagen i morgen som skjer etter at du har snudd døgnet tilbake. Anonymkode: b0c89...94e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Er det ikke greit med ferdig middag i dag? Samboer får ta ansvaret for å kjøre/kjøre hjem fra middagsbesøk. Det eneste du trenger å gjøre er å kle på deg og bli med. Kanskje vil et besøk gjøre deg såpas trøtt og sliten at du får til å sovne til noe lunde normal tid i natt og sove skikkelig ut til i morgen også? Anonymkode: f2072...80c 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ikke greit med ferdig middag i dag? Samboer får ta ansvaret for å kjøre/kjøre hjem fra middagsbesøk. Det eneste du trenger å gjøre er å kle på deg og bli med. Kanskje vil et besøk gjøre deg såpas trøtt og sliten at du får til å sovne til noe lunde normal tid i natt og sove skikkelig ut til i morgen også? Anonymkode: f2072...80c Jo det er forsåvidt sant. Men jeg føler meg alltid litt ekkel den dagen jeg går av vakt. Tung i hodet, bare sliten rett og slett, og har lite matlyst den dagen. Men får vel bare bli med Anonymkode: 5d1e0...866 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Min samboer jobber også natt og jeg har også selv jobbet natt tidligere. Det er knalltøft å jobbe natt, men det høres ut som dette er en middag du kanskje kunne tenkt deg å droppe uansett? jeg tenker det kan være greit å dra men ikke være så lenge. Du skulle jo uansett dit til kaffe. De har sikkert forståelse for at du er sliten. Han skal sikkert være med til din familie også, det er ikke sikkert det er noe han gjør med største glede? Anonymkode: ea7a5...fcf 4
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber som nattevakt, har hatt 2 netter nå i romjula. Jeg har nå gått av 2 netter, har fri til natta. Jeg blir alltid veldig sliten etter nattevakt, syns det er godt å ha den dagen hjemme. Nå vekte samboer meg for å si vi er invitert på middag hos foreldrene hans kl 19 i kveld. Det skulle egentlig bare være kaffebesøk, som jeg sa til, da det ofte ikke er så langvarig. Men nå har de bestemt vi skal komme på mat.. Jeg kjenner at jeg bare orker ikke. Svigermor er veldig masete og, prater på inn og utpust. Samboer mener jeg må bli med, da de har invitert begge, og han skal være med til min familie i morgen på middag. Men jeg bare orker ikke tanken engang.. Er det jeg som overdriver her? Anonymkode: 5d1e0...866 Da sier du at du ikke orker. Trenger ikke ty til KG for det ? Klarer du ikke ta egne avgjørelser ?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber som nattevakt, har hatt 2 netter nå i romjula. Jeg har nå gått av 2 netter, har fri til natta. Jeg blir alltid veldig sliten etter nattevakt, syns det er godt å ha den dagen hjemme. Nå vekte samboer meg for å si vi er invitert på middag hos foreldrene hans kl 19 i kveld. Det skulle egentlig bare være kaffebesøk, som jeg sa til, da det ofte ikke er så langvarig. Men nå har de bestemt vi skal komme på mat.. Jeg kjenner at jeg bare orker ikke. Svigermor er veldig masete og, prater på inn og utpust. Samboer mener jeg må bli med, da de har invitert begge, og han skal være med til min familie i morgen på middag. Men jeg bare orker ikke tanken engang.. Er det jeg som overdriver her? Anonymkode: 5d1e0...866 Reis, la deg selv sovne midt i hele greia. Da blir det siste gang det er mas Anonymkode: 915f6...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har jo fri… Anonymkode: fcb1e...3e3 Hun har sovet 3-4 timer etter 10- timers nattevakt. Da trenger man faktisk å få sove. Det blir som å si at dagarbeidere kan gjøre ting om natta, fordi de har fri da. Anonymkode: 98840...323 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå