AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Jeg skal i sommerbryllup, og skal være forlover for en god venn:) De har fargetema og ønsket at kjolen min matchet som er helt ok. Kunne denne vært passende for et sommerbryllup? Jeg er litt redd den er for formell? Dresskode pent, lokalet litt på landet men jeg har ikke sett innsiden av lokalet. Hvilke sko kunne jeg evt. brukt? Sølv? Hvit? Jeg har også mest sølvsmykker men blir kanskje for mye med både sko og smykker i sølv? Hva med veske? Mtp. hvor lokalet er bør jeg nok ha kilehel/chunky hel. Den bør ikke være høy:P Anonymkode: 66a7b...8c5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Jeg ville sagt at den ikke er formell nok grunna den lange splitten. Men spør bruden. Anonymkode: f4bd4...11c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ville sagt at den ikke er formell nok grunna den lange splitten. Men spør bruden. Anonymkode: f4bd4...11c Jeg kjenner ei som syr og tenkte å få den sydd ned, men jeg har funnet en annen som er lang uten split, men samme farge:) Den er det også litt erme på. Anonymkode: 66a7b...8c5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Formell? Vil heller si den er for avkledd. Husk at du må hjelpe bruden med alt mulig rart, du bør ha en kjole du kan bøye deg i. Og dersom det er kirkebryllup: mange steder er det tradisjon for å ikke ha bare skuldre i kirken Anonymkode: 87c3a...b1c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Den kjolen kan fint brukes når dresskoden er formell. Hadde nok tenkt på et sjal el.l i tillegg. Du kan fint bruke sølvsmykker og sølvsko til. Dresskode formell er egentlig den enkleste dresskoden, da kan en bruke neste hva en vil. Anonymkode: 6340c...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå