AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Antar at her varierer det ganske mye. Min kjære og jeg tok nylig ekspress-buss fra Oslo til Vestlandet. Hun var kledd i skjørt. Underveis tok hun frem en mini-vibrator fra vesken, og brukte den under skjørtet men utenpå strømpebukse/truse. Likevel kom hun etter 3-4 minutter. Er dette noe flere har gjort eller kunnet få til? Spørs vel hvor kåt man er også? Anonymkode: b2fe4...fcd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Det kommer helt og fullstendig an på hvor kåt jeg er på forhånd. Tankene kan jo begynne å surre lenge før jeg begynner å faktisk onanere. Det kan ta alt fra et par sekunder til et par timer fra jeg begynner å onanere. Anonymkode: b397a...b5c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Hvis målet er å komme fort kan jeg lett få orgasme på 2-3 minutter. Anonymkode: 08778...260
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Antar at her varierer det ganske mye. Min kjære og jeg tok nylig ekspress-buss fra Oslo til Vestlandet. Hun var kledd i skjørt. Underveis tok hun frem en mini-vibrator fra vesken, og brukte den under skjørtet men utenpå strømpebukse/truse. Likevel kom hun etter 3-4 minutter. Er dette noe flere har gjort eller kunnet få til? Spørs vel hvor kåt man er også? Anonymkode: b2fe4...fcd 3-4 minutter er ganske lenge for min del. Med en god rabbit, så tar det fra 30 sekunder til maks 2 minutter. Anonymkode: 589a8...f84
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Under 1 minutt om jeg vil Anonymkode: 48d8b...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Med vibrator kan jeg komme i løpet av sekunder uten å ha vært kåt på forhånd. Den stimulerer jo noe voldsomt, også når man har den utenpå klær. Orgasmen er selvfølgelig best når den får bygget seg litt opp, så det er sjeldent jeg går inn for å komme så fort som mulig. Anonymkode: bc6d2...a7b 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Med vibrator kan jeg komme i løpet av sekunder uten å ha vært kåt på forhånd. Den stimulerer jo noe voldsomt, også når man har den utenpå klær. Orgasmen er selvfølgelig best når den får bygget seg litt opp, så det er sjeldent jeg går inn for å komme så fort som mulig. Anonymkode: bc6d2...a7b Settingen på en offentlig buss? Kanskje tatt litt lenger tid for deg også, eller har det ikke noe å si? Anonymkode: b2fe4...fcd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Settingen på en offentlig buss? Kanskje tatt litt lenger tid for deg også, eller har det ikke noe å si? Anonymkode: b2fe4...fcd For meg har setting mye å si. Hjemme i senga tar det ca 30 sekunder. På en buss,,,aldri. Anonymkode: 589a8...f84
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 1-2 sekunder. Bruker ALDRI vibrator!!! Anonymkode: 31c29...014 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 Noen blir ekstra tent ved å gjøre det slik TS skriver på en buss el tog? Ha hånden under skjørtet i et buss-sete er det ikke mange som ser uansett. Må jo være kåt for å gjøre det da. Anonymkode: b2fe4...fcd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med vibrator kan jeg komme i løpet av sekunder uten å ha vært kåt på forhånd. Den stimulerer jo noe voldsomt, også når man har den utenpå klær. Orgasmen er selvfølgelig best når den får bygget seg litt opp, så det er sjeldent jeg går inn for å komme så fort som mulig. Anonymkode: bc6d2...a7b Yes! Den lille vibben er med i håndveska over alt og blir flittig brukt.. Anonymkode: b2fe4...fcd
Sphynx Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med vibrator kan jeg komme i løpet av sekunder uten å ha vært kåt på forhånd. Den stimulerer jo noe voldsomt, også når man har den utenpå klær. Orgasmen er selvfølgelig best når den får bygget seg litt opp, så det er sjeldent jeg går inn for å komme så fort som mulig. Anonymkode: bc6d2...a7b Same
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Ikke problemer med å komme på under minuttet når jeg onanerer, men sjelden jeg ønsker det. Prøvde engang så fort som mulig, fordi det ble spørsmål om det blant venninner. Hvor fort og hvor mange. Under 20 sekunder tok det å få første, og jeg ga meg på 40 orgasmer på en runde. Da var jeg såpass sliten i magemusklene at det ikke var noe særlig futt i dem lenger. Anonymkode: ac161...674 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Vibrator og dusjhodet er intens stimuli. Kan komme på 2 minutter. Tenk så fort bevegelsen går i forhold til en tunge eller fingre. Under sex med andre kan jeg også komme ganske raskt, fem-ti minutter ca. Så lenge det har vært langt foreplay først, minst 30 minutter. Har det bare vært kort foreplay så trenger jeg minst tjue min på å komme, om i det hele tatt. Anonymkode: cc45f...5fe
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 1-2 minutter, kanskje mindre. Anonymkode: 98fc5...008
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Antar at her varierer det ganske mye. Min kjære og jeg tok nylig ekspress-buss fra Oslo til Vestlandet. Hun var kledd i skjørt. Underveis tok hun frem en mini-vibrator fra vesken, og brukte den under skjørtet men utenpå strømpebukse/truse. Likevel kom hun etter 3-4 minutter. Er dette noe flere har gjort eller kunnet få til? Spørs vel hvor kåt man er også? Anonymkode: b2fe4...fcd 3-4 minutt er ganske lenge.... Hvis jeg er veldig kåt tar det 20 sekund☺💦💥 Anonymkode: 6f93d...c58
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 Jeg kan komme på under et minutt. Kvinnelig orgasme er mye mentalt. Anonymkode: 887b3...8b0
Macro Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen blir ekstra tent ved å gjøre det slik TS skriver på en buss el tog? Ha hånden under skjørtet i et buss-sete er det ikke mange som ser uansett. Må jo være kåt for å gjøre det da. Anonymkode: b2fe4...fcd Vet ikke. Du er jo TS. Merkelig runketråd. Du finner public videoer på hub'ene om du er keen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 Uansett hvor gira jeg er klarer jeg nok 2-3 orgasmer i løpet av et minutt 😅 Anonymkode: de7e6...562
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Noen blir ekstra tent ved å gjøre det slik TS skriver på en buss el tog? Ha hånden under skjørtet i et buss-sete er det ikke mange som ser uansett. Må jo være kåt for å gjøre det da. Anonymkode: b2fe4...fcd Trenger du runkemateriale TS? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Antar at her varierer det ganske mye. Min kjære og jeg tok nylig ekspress-buss fra Oslo til Vestlandet. Hun var kledd i skjørt. Underveis tok hun frem en mini-vibrator fra vesken, og brukte den under skjørtet men utenpå strømpebukse/truse. Likevel kom hun etter 3-4 minutter. Er dette noe flere har gjort eller kunnet få til? Spørs vel hvor kåt man er også? Anonymkode: b2fe4...fcd Anonymkode: 5a8b1...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå