Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har begynt å få en del linjer rundt munnen, og vurderer å begynne å behandle. Har lest litt rundt, og har forstått at det er flere måter å gjøre dette på.

Dere som behandler disse linjene allerede, setter dere filler i selve linjene? Eller i kinnbeina for å "løfte" munnen?

Anonymkode: f768d...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan miste blodsirkulasjon i nesen og den kan bli svart fortalte behandler meg, så jeg droppet fillers akkurat der.

Anonymkode: 7390c...28f

• Nyttig 1
Skrevet

Filler i kinnbena løfter ingenting. Vet noen behandlere sier det, men det gjør ikke det på ekte. Det det KAN gjøre er en optisk illusjon hvor siden kinnene er større og tar mer fokus så kan det skape effekten å gi mindre fokus til andre områder /linjer i ansiktet. 

Jeg har filler i både kinn og nasolabiale linjer. Ingen rundt meg vet om det. Jeg prøvde meg sakte frem og var opptatt av at det ikke skulle synes men måtte opp i 1,5ml pr kinn for pittelitt mer fylde. I de nasolabiale linjene holdt det med 0,3ml per side for meg. Er kjempefornøyd. Ser ikke anderledes ut for andre, bare mindre sliten og dratt ut for meg selv :)

Du vil ikke bli fornøyd med nasolabiale linjene om du kun tar kinn. Kan du kun velge et av områdene vil jeg anbefale å begynne med nasolabiale linjene, eller både dem og kinn samtidig for å få brukt opp hele milliliteren om du kjøper f eks 2 ml. Så kan du fylle på mer i kinn senere eventuelt. 

Anonymkode: 4fc8f...1b6

Skrevet

Tretinoin + masse fuktighet. Jeg kommer aldri til å ta fillers. Les litt om risiko, Facebook har egne grupper med folk som forteller om ting som har gått feil. 

Anonymkode: 369f0...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...