Gjest indiangranny Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Hei Dere Nå skal jeg vri det den andre veien,mye hyling om de som gifter seg med damer fra Asia.Jeg har heller valgt en Asiatisk mann i stedet for en norsk som har skuffet meg på det mest ukrenklige måte.Jeg valgte min mann av kjærlighet og betalte ikke noe for han og han kom ikke i postoppkrav heller. :o Men dere menn har lett for å se ned på norske kvinner som finner en utenlandsk ektemann,og lurer på hva vi ser i dem. For det første er det gjensidig kjærlighet og respekt,det har jeg ikke fått fra norske menn.Jeg vil si at jeg har lært mye fra gubbenog han har lært mye fra meg og kulturforskjellen er positiv.Jeg er ikke lenket mellom senga eller kjøkkenet og vi er begge ui jobb. Jeg har fått en mann som vil ta vare på meg og jeg skal ta vare på han kort og godt. hilsen indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Indianlady Hvorfor denne erklæringen nu; vi vet da alt dette fra før!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. november 2002 #3 Del Skrevet 8. november 2002 Det er det vel ingen som har trodd heller indianlady. Aldri hørt om kvinner som "kjøper" menn. Men at det skjer andre veien, det vet alle. Og det er synd at det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2002 #4 Del Skrevet 8. november 2002 Det er to ord som er avgjørende her - kjærlighet og respekt. Begge disse ordene er fraværende i en del forhold der menn henter seg en lydig og underdanig kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå