Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventer sjelden  fine  og dyre gaver ,men skal innrømme at jeg liker å bli vist at jeg blir satt pris på. ..i år har vært ett vanskelig  år for meg og mannen. Men siste tiden har floken begynt å løsne å jeg har hatt håp om at det kan reddes. Løgn og alkohol er årsaken til floken. Men d er bra nå.

Jeg har i år fått inntrykk av at jeg får en fin gave av mannen, da han har hintet og sagt at han har brukt  mye penger på gaver i år  . Jeg merket derfor at jeg faktisk bygde opp litt forventninger ,ut fra hint han gav

Julaften kom, og jeg pakkt opp øredobber til 399..... (jada, jeg ble såpass skuffa at jeg sjekket pris...)  øredobbene var heller ikke min stil, jeg ville aldri brukt noe slikt. D skuffer kanskje like mye, at han etter 15 år ikke kjenner meg bedre enn som så.

til seg selv kjøpte han den nyeste appel watch og treningsklær,  pakket inn pent til seg selv.

Anonymkode: 5c30c...488

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg forventer sjelden  fine  og dyre gaver ,men skal innrømme at jeg liker å bli vist at jeg blir satt pris på. ..i år har vært ett vanskelig  år for meg og mannen. Men siste tiden har floken begynt å løsne å jeg har hatt håp om at det kan reddes. Løgn og alkohol er årsaken til floken. Men d er bra nå.

Jeg har i år fått inntrykk av at jeg får en fin gave av mannen, da han har hintet og sagt at han har brukt  mye penger på gaver i år  . Jeg merket derfor at jeg faktisk bygde opp litt forventninger ,ut fra hint han gav

Julaften kom, og jeg pakkt opp øredobber til 399..... (jada, jeg ble såpass skuffa at jeg sjekket pris...)  øredobbene var heller ikke min stil, jeg ville aldri brukt noe slikt. D skuffer kanskje like mye, at han etter 15 år ikke kjenner meg bedre enn som så.

til seg selv kjøpte han den nyeste appel watch og treningsklær,  pakket inn pent til seg selv.

Veeel han sørget nok for å knyte et par ekstra floker på forholdet deres her.. 

Jeg synes ikke du er smålig! Øredobber eller annet til 500 kr er jo helt greit der, hvis man i utgangspunktet ikke bruker mye penger på gaver, enten av prinsipp eller fordi man ikke har mye. Men når han kjøper svindyre ting til seg selv- og et par øredobber til deg som ikke er i din stil engang? Han bare dro med seg ett eller annet i farta.. 

Det blir ikke mer tydelig enn dette; han prioriterer seg selv mer enn deg. Han er viktigere for seg selv, enn du er for han. 
Jeg hadde gitt nyra mi til min mann. Gir han alltid mest på tallerkenen, dropper å kjøpe ting til meg selv for å overraske han med noe han ønsker seg eller vil ha på en vanlig torsdag. Han først, alltid. Når han er lykkelig er jeg lykkelig. 
Han er lik som meg, så jeg får tilbake det jeg gir. 

Din mann er selvopptatt. Uansett om han er glad i deg og vil være med deg. 

Anonymkode: cbf10...df8

• Liker 7
Skrevet

Du er ikke smålig. Han er. Har vel heller prioritert penger på alkohol og seg selv. Sier hvor lite viktig du er for han desverre..

Anonymkode: 487d1...763

• Liker 1
Skrevet

Du fortjener bedre!

• Liker 2
Skrevet

Jeg reagerer ikke på prisen på gave til deg; men seriøst ga han seg selv en julegave? Så sykt merkelig. 

• Liker 2
Skrevet

Kvitt deg med han.  Han verdsetter deg ikke.  

Anonymkode: 8bc31...5e4

• Liker 1
Skrevet

Min eks ga meg alltid dårlige gaver. Ting som ikke passet i størrelse eller i stil, som deg. Bruker feks aldri gull og fikk da gullsmykker. Liker ikke rødvin, fikk en flaske rødvin. Hater å reise til varme land, fikk en weekend-tur i varmt land, som det selvsagt aldri passet å faktisk dra til. 
prisen er så irrelevant, det er tanken og innsats som er viktig. Jeg fikk også flaxlodd i gave engang. 
Det som var så utrolig kjedelig var jo at han kunne gi omtenksomme gaver til andre, det var liksom bare meg han ikke gadd å legge en innsats i. 
så utrolig sårt og vondt. 
jeg forsøkte alltid å gi omtenksomme gaver til han, ting jeg visste han hadde lyst på. 
Det ble slutt mellom oss, nå har jeg en partner som gir bedre og mer omtenksomme gaver. 
Men jeg har fortalt han om dette da, hvor dårlig eksen var og at jeg ønsker meg en gave gitt med en tanke bak og omsorg. Igjen, prisen er ikke viktig, kan være noe så enkelt som en bok jeg ønsker meg. 

Anonymkode: f32d6...a99

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du er ikke smålig. Han er. Har vel heller prioritert penger på alkohol og seg selv. Sier hvor lite viktig du er for han desverre..

D er nok kanskje Sant ja....

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (24 minutter siden):

Jeg reagerer ikke på prisen på gave til deg; men seriøst ga han seg selv en julegave? Så sykt merkelig. 

Ja, ikke smålig der...:p

Skrevet

Rareste er å kjøpe gave til seg selv og pakke inn??

Og nei, du er ikke smålig.

Anonymkode: 96e73...01d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du fortjener bedre!

Ja, kanskje.......

Skrevet

Kanskje han var full da han kjøpte gaver. Håper nesten det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...