AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Noen her som har operert de indre kjønnsleppene? Er veldig misfornøyd, og vet at alle er forskjellige, men det hjelper ikke. Er dere som har gjort det fornøyde? Hva betalte dere, og er dere fornøyde med resultatet? Og hva var grunnen til at du opererte? Anonymkode: 9ddea...622
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Som mann får jeg vondt i kroppen på tanken at noen vil fjerne store kjønnslepper. Ville være som om jeg forkortet pikken min. Why? Lite er så sexy som kjønnslepper en kan nyte oralt eller visuelt der de omslutter skaftet. 23/18 over og ut. Anonymkode: 1f97e...f16 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Som mann får jeg vondt i kroppen på tanken at noen vil fjerne store kjønnslepper. Ville være som om jeg forkortet pikken min. Why? Lite er så sexy som kjønnslepper en kan nyte oralt eller visuelt der de omslutter skaftet. 23/18 over og ut. Anonymkode: 1f97e...f16 Mann her også og ekstremt enig. Det finnes ikke noe dummere enn leppefjerning der nede. Anonymkode: 5a4fc...3a4 9 2
feliek54 Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 11.31): Noen her som har operert de indre kjønnsleppene? Er veldig misfornøyd, og vet at alle er forskjellige, men det hjelper ikke. Er dere som har gjort det fornøyde? Hva betalte dere, og er dere fornøyde med resultatet? Og hva var grunnen til at du opererte? Anonymkode: 9ddea...622 jeg elsker å se på fitter men har vel aldri tenkt på at noen fitte er stygge. Men jeg liker fitte md lite eller ikke hår Endret 2. januar 2024 av feliek54 5
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen her som har operert de indre kjønnsleppene? Er veldig misfornøyd, og vet at alle er forskjellige, men det hjelper ikke. Er dere som har gjort det fornøyde? Hva betalte dere, og er dere fornøyde med resultatet? Og hva var grunnen til at du opererte? Anonymkode: 9ddea...622 Prøv heller og jobb med ditt eget selvbilde. Leter man så finner man alltid noe man vil operere og forbedre. Har du først gått over den terskelen til og operere deg så vil det nok blir lettere neste gang. Plutselig er du en av de influenserene som er avhengig av operasjoner
Yodas Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Som mann får jeg vondt i kroppen på tanken at noen vil fjerne store kjønnslepper. Anonymkode: 1f97e...f16 Som kvinne får jeg også vondt i kroppen på tanken. Det viktigste er vel at det fungerer som det skal der nede, ikke hvordan det ser ut. 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Er jo ikke noe digg at d gnisser i trusa eller henger utenfor. Det er faktisk veldig forståelig.. er d ikke en selv som skal like son egen kropp først og fremst? Noen hwr lang leppe fetisj men betyr ikke at d er digg å ha det?! Anonymkode: f09af...f99 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er jo ikke noe digg at d gnisser i trusa eller henger utenfor. Det er faktisk veldig forståelig.. er d ikke en selv som skal like son egen kropp først og fremst? Noen hwr lang leppe fetisj men betyr ikke at d er digg å ha det?! Anonymkode: f09af...f99 Står ingenting om at det er det som er problemet. Anonymkode: 13fbc...bf3 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 Jeg har så store kjønnslepper at det lugger når jeg ligger på siden,gnisser, er vondt og ser ut som jeg har en liten penis gjennom trusa ( fått flere kommentarer på det, så jeg har sluttet å bade offentlig. At menn som aldri skal se fitta mi skal få "bestemme" om jeg har lov å operere vekk noe de syns er sexy er meg revende likegyldig, jeg planlegger å operere så jeg slipper plager. Jeg har valgt akademiklinikken, og skal begynne prosessen når jeg er tilbake i Oslo etter nyttår. Mine er 4-5 cm lange fra rot til spiss. Anonymkode: 563bf...add 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 Valgte operasjon fordi de var blitt svært lange etter barnefødsel. Er forsåvidt fornøyd, betalte vel rundt 40 000kr om jeg husker riktig (er noen år siden….). Anonymkode: 044c5...368
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har så store kjønnslepper at det lugger når jeg ligger på siden,gnisser, er vondt og ser ut som jeg har en liten penis gjennom trusa ( fått flere kommentarer på det, så jeg har sluttet å bade offentlig. At menn som aldri skal se fitta mi skal få "bestemme" om jeg har lov å operere vekk noe de syns er sexy er meg revende likegyldig, jeg planlegger å operere så jeg slipper plager. Jeg har valgt akademiklinikken, og skal begynne prosessen når jeg er tilbake i Oslo etter nyttår. Mine er 4-5 cm lange fra rot til spiss. Anonymkode: 563bf...add Har ikke samme problem men skjønner godt at du vil gjøre noe med det. Tenker auauau, men på den annen side så har jeg sydd mye der nede etter fødsel og det er ikke så smertefullt som man skulle tru. Har også tatt 2 keisersnitt og en brystreduksjon og det er lite smerter forbundet med operasjon. Det er vondere å tryne på sykkel. Vondere å få verk i et sår eller senebetennelse. Anonymkode: 2c689...460
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 Jeg har ikke operert kjønnsleppene, men har tatt full mageplastikk og hatt en stor neseoperasjon. Selv om det "forbedret" utseendet mitt noe, så var det overhodet ingen mirakelkur. Faktisk har det ikke utgjort noen som helst forskjell til det bedre for meg eller mine relasjoner. Det oppsto heller nye problemer som følge av operasjon. F.eks nedsatt følelse, har en nummen følelse langs hele arret på magen, samt rundt navlen. Det har faktisk noe å si i intime situasjoner, jeg kan føle berøring, men det kjennes ikke ut som meg. Jeg fikk korrigert nesen noe, men det oppsto ny problematikk, som at jeg nå kjenner en slags lukt på når jeg puster inn. Klarer ikke å beskrive den, men den kommer og går og om jeg lager slik "oppstopper-nese", så blir lukten ennå mer intens. Faktisk ganske plagsomt og til tider kan jeg få helt oppheng på det. Jeg var ganske flittig bruker av botox og fillers også. Jeg tatoverte øyebryn og farger på lepper. Fant stadig noe nytt å fikse på og som jeg ikke var fornøyd med. Vil si at jeg ble ganske så selvopptatt. Felles for alle disse tingene er at alle har en eller annen negativ bivirkning. Når man har gjort det, er man ikke lenger som før og de ulempene det medfører er ikke nødvendigvis verdt prisen. Jeg har veldig små bryster og drømte om å operere disse også, men kom heldigvis på bedre tanker. Var på en botox-avtale og hvorpå hun sykepleieren fortalte at hun hadde gjort det og angret seg. Det var vellykket estetisk, men som meg, hadde hun følelsen av av det ikke lenger var en del av henne og hun hadde en plan på å få tatt ut implantatene. Jeg rundet de 40, fortsatt opptatt av å ta vare på meg selv, men fokuset nå ligger i å være sunn og frisk og naturlig. Det ligger en helt annen lykke i å akseptere seg selv enn å prøve å bli perfekt. For det blir man nemlig aldri. Og til deg som vurderer å operere kjønnsleppene, vil jeg bare advare på det sterkeste. Det er et så sensitivt område og et inngrep der vil ha konsekvenser. Kirurgen vil fortelle deg om risiko, for det er det med alle kirurgiske inngrep. Men han vil ikke informere deg om du at du vil oppleve redusert følsomhet permanent og at det vil påvirke ditt fremtidige sexliv. At du på tross av et tilsynelatende estetisk pent underliv, faktisk vil få et rævva sexliv. Så må med mindre du har store fysiske plager med kjønnsleppene dine, vil jeg sluppet den tanken og heller jobbet med eget selvbilde. Og om du er redd for at en evt. partner vil avvise deg, skal du vite at det aldri vil være pga hvordan du ser ut nedentil. Anonymkode: d1a1f...dd8 5 9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Min eks hadde nedsatt følelse nedentil etter fjerning av de indre kjønnsleppene og angret veldig. Jeg fikk se førbilder og hun var også finere nedentil før operasjon. Hun følte det var forventet med små indre lepper og fjernet på grunn av hvordan det så ut for hun plagdes ikke fysisk. Tenk deg hvis du mister mye følelse nedentil da slik at du ikke nyter sex som før. Da hjelper det lite at du synes det ser fint ut. Min nåværende var på konsultasjon for å få fjernet før vi ble sammen, men fikk det ikke dekt siden de ikke var lange nok. De måtte vel være 4-5 cm tror jeg. Hun hadde komplekser for leppene da vi ble sammen, men det hadde hub ingen grunn til. Jeg elsker fitta hennes sånn som den er og hun har også blitt tryggere på at fitta er fin akkurat som den er. Jeg hadde ikke støttet henne gjennom en så unødvendig operasjon. Hadde hun hatt fysiske plager ville jeg selvfølgelig å støttet, men det har hun ikke. Anonymkode: 03423...9db 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Hvor gammel er du ts? Hold ut til du er over 30 og har ligget med en del menn. Jeg var også ekstremt usikker på underlivet mitt i 20 årene men hver gang jeg lå med nye menn som slikket meg fikk jeg en selvtillittsboost. I 30 årene skjønte jeg hvor sykt det er å kutte i kjønnsleppene. Nervene der er festet i klitoris og kan ødelegge sex for alltid. Selvom jeg ikke er hundre prosent fornøyd med leppene mine fortsatt har nok alderen gjort at jeg har akseptert at sånn er de og sånn skal de være! Og visste du at lange kjønnslepper blir sett på som en velsignelse for både mannen og kvinnens nytelse? Labia stretching er utbredt i mange land, alt fra Frankrike til Kongo. Lange kjønnslepper øker sjansen for vaginal orgasme også. Gå inn på the labia project på nett og på the great wall of vaginas så skjønner du at du ikke trenger å operere deg Anonymkode: 089c6...6f3 2 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 Jeg har gjort det og aldri angrer ett sekund! Gjorde det hos Aleris i Oslo, mener jeg betalte rundt 30k. Alt er blitt bedre. Slipper at de kommer i klem, er såre eller redd for at de skal stikke ut av bikinikanten. Er myke og fine, kan ikke se at de er operert. Sexlivet er mye bedre også, slipper smerte med at de blir dratt med inn, kommer lettere og i en alder av 44 tør jeg endlig å nyte oralsex. Kjæresten min var mot at jeg skulle gjøre det, men støttet meg siden ha skjønte det var viktig for meg. Og han synes og det ble veldig fint, selv om han sier jeg var like fin før. eneste jeg angret på var at jeg ventet så mange år med å gjøre det Anonymkode: 006be...915
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Blir som å kutte av deler av lengden på penis ja. Skjønner ikke hva det skal være godt for? Bare en eller annen fix idé kvinner har kommet på. Virker helt høl i huet å skulle ta en slik operasjon Anonymkode: 0109b...423 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Mann her også og ekstremt enig. Det finnes ikke noe dummere enn leppefjerning der nede. Anonymkode: 5a4fc...3a4 Å signere innlegget sitt med "23/18" er like dumt synes jeg, som han over deg. Anonymkode: 061bd...901
AnonymBruker 42 Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som mann får jeg vondt i kroppen på tanken at noen vil fjerne store kjønnslepper. Ville være som om jeg forkortet pikken min. Why? Lite er så sexy som kjønnslepper en kan nyte oralt eller visuelt der de omslutter skaftet. 23/18 over og ut. Anonymkode: 1f97e...f16 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mann her også og ekstremt enig. Det finnes ikke noe dummere enn leppefjerning der nede. Anonymkode: 5a4fc...3a4 feliek54 skrev (9 timer siden): jeg elsker å se på fitter men har vel aldri tenkt på at noen fitte er stygge. Men jwg liker fitte md lite eller ikke hår Er dere samme "bruker/troller", eller er det mulig du/dere faktisk er så enkle at dette føltes ut som rasjonelle svar, og i det hele tatt i nærheten av noe TS stilte spørsmål om, eller lurte på ? 😅 Kanskje det var noe mellom linjene her jeg ikke fikk med meg, men dette fremstår rett og slett som super-creeeeeeeeeeeeeeepy (troll eller itte) Endret 28. desember 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er jo ikke noe digg at d gnisser i trusa eller henger utenfor. Det er faktisk veldig forståelig.. er d ikke en selv som skal like son egen kropp først og fremst? Noen hwr lang leppe fetisj men betyr ikke at d er digg å ha det?! Anonymkode: f09af...f99 Har du gått over til sms språk? Trist utvikling. Anonymkode: df377...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har så store kjønnslepper at det lugger når jeg ligger på siden,gnisser, er vondt og ser ut som jeg har en liten penis gjennom trusa ( fått flere kommentarer på det, så jeg har sluttet å bade offentlig. At menn som aldri skal se fitta mi skal få "bestemme" om jeg har lov å operere vekk noe de syns er sexy er meg revende likegyldig, jeg planlegger å operere så jeg slipper plager. Jeg har valgt akademiklinikken, og skal begynne prosessen når jeg er tilbake i Oslo etter nyttår. Mine er 4-5 cm lange fra rot til spiss. Anonymkode: 563bf...add Det er innenfor normallengde ifh forskning, så rart du sliter. Anonymkode: df377...0e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå