AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Vi forsøker jo å redusere antall plastposer og går mer over til disse handlebagene/nettene. Vi har kjøpt ulike fra flere butikker - Coops, Kiwi, Rema osv. Når jeg går og handler så tar jeg bare med meg et tilfeldig nett eller to, det kan derfor være at jeg går og handler f.eks i Kiwi men bruker nett/bag fra Coop. Tenkte plutselig over det nå, om det er noe de som jobber i butikken kan reagere på? Er det helt innafor? Anonymkode: ff429...9e8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Om de ansatte på kiwi reagerer på at jeg går med coop sine nett driter jeg ærlig talt i. Hvorfor skulle du ta hensyn til det egentlig? Anonymkode: 418fe...280 14 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Nei, kom bare på at det kanskje ikke er helt ok å "reklamere" for en konkurrerende kjede i selve butikken. TS Anonymkode: ff429...9e8 1
A-hunter Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Hvorfor i himmelens navn bruker du en kalori på dette? Hva noen som helst måtte mene om dette er 100% uinteressant og er uansett ingenting du kan gjøre noe med. Du må lære deg å gi langt mer faen. 10
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Jeg er bare nøye med coop på coop pga bonusen🙈 resten drifter jeg i når en vanlig påse koster 5 kr og en reklamerer for de... Da får de tåle at jeg reklamerer for andre når gjenbruksnettene koster 15😅 Anonymkode: f65b9...93f 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Det har jeg aldri tenkt over. Tar bare med noen tilfeldige handlenett. Hva en ansatt i Kiwi skulle tenke om det, må jeg si at jeg totalt driter i. Anonymkode: 0ca65...f30
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Nei, men jeg er litt redd for at de tror jeg stjeler et handlenett hvis jeg har med butikkens eget handlenett inn, og de ikke ser at jeg tok det med utenfra. Anonymkode: 60bb5...760 2
tanja_mar Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Nei det kan de vel ikke 😃 Har jeg aldri tenkt på er et problem så.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 De kan hvert fall ikke si at dere bare har tatt en pose fra butikken når det ikke er samme logo Gi da f*** hva butikken måtte mene. Det er helt irrelevant. Anonymkode: 4f000...c40 1
Thjelp Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 Jeg jobber på Kiwi og den tanken har aldri streifet meg. Folk har handlenett og plastikkposer med seg fra alle slags butikker uten at jeg tenker over det. Bare glad jeg ikke får sure kommentarer om prisen på posen, siden de har med egen 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Nei, tar med alle typer handlenett og ofrer det ikke en tanke videre. Anbefaler deg å gjøre det samme 😊 Anonymkode: 8ab00...842 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, kom bare på at det kanskje ikke er helt ok å "reklamere" for en konkurrerende kjede i selve butikken. TS Anonymkode: ff429...9e8 Søtt ❤️ Jeg har en haug coop handlenett og jeg bruker de over alt. Også på klesbutikk 😅 Anonymkode: cb954...a67 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Regnet egentlig med at det var en ikke-sak, men ville bare dobbelsjekke hva dere også tenkte. Da fortsetter jeg bare å ta med det jeg har. TS Anonymkode: ff429...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Opplevde faktisk at en Joker-ansatt ble sur fordi vi hadde en pose fra en annen butikk da vi handlet der. Det var da posene var billigere og han ga oss faktisk en pose gratis fordi han ikke ville at vi skulle bruke den andre posen. 😂 Anonymkode: 91f4f...1f3 1 1
Perine Skrevet 28. desember 2023 #15 Skrevet 28. desember 2023 Nei, det er vel helt greit. Noen har hjemmesydde og andre har plast, mens noen har nett i polyester. Det viktigste er jo å spare inn på bruken av de vanlige bæreposene. Det ser ut til å fungere også.
flusa Skrevet 28. desember 2023 #16 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi forsøker jo å redusere antall plastposer og går mer over til disse handlebagene/nettene. Vi har kjøpt ulike fra flere butikker - Coops, Kiwi, Rema osv. Når jeg går og handler så tar jeg bare med meg et tilfeldig nett eller to, det kan derfor være at jeg går og handler f.eks i Kiwi men bruker nett/bag fra Coop. Tenkte plutselig over det nå, om det er noe de som jobber i butikken kan reagere på? Er det helt innafor? Anonymkode: ff429...9e8 De synes bare det er fint at folk tar med egne poser. Horribelt å betale over 4 kr per pose,når man har ørti plastposer,og har mulighet til ta med egne. 1
MyMichelle Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, kom bare på at det kanskje ikke er helt ok å "reklamere" for en konkurrerende kjede i selve butikken. TS Anonymkode: ff429...9e8 Jeg liker handlenettene fra Coop. Store og solide. Så jeg bruker dem på alle slags butikker. Jeg tror ikke at noen bryr seg. Og om de skulle gjøre det, så spiller det ikke noen rolle. Men jeg tenkte som deg da jeg begynte å bruke de fra Coop overalt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 Å gå med feil logo eller farge på handlenettet er en utilgivelig synd. Selv fikk jeg tilsnakk av en dame på gjenbrukssenteret fordi jeg, som den fattiglusen jeg er, ikke betaler for å kjøpe en pose fra REMA eller KIWI, men bruker de lille resirkuleringsposene som poser. Hadde jeg vært rik nok til å kjøpe en pose med en butikklogo, hadde hun ikke sagt et pip. Men er man fattig, får man høre det. Handlebag er bortkastet for min del, for jeg bruker likevel poser inni handlebagene for ikke å grise dem til, så poseforbruket blir ikke mindre av den grunn. Anonymkode: bab22...2ae
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å gå med feil logo eller farge på handlenettet er en utilgivelig synd. Selv fikk jeg tilsnakk av en dame på gjenbrukssenteret fordi jeg, som den fattiglusen jeg er, ikke betaler for å kjøpe en pose fra REMA eller KIWI, men bruker de lille resirkuleringsposene som poser. Hadde jeg vært rik nok til å kjøpe en pose med en butikklogo, hadde hun ikke sagt et pip. Men er man fattig, får man høre det. Handlebag er bortkastet for min del, for jeg bruker likevel poser inni handlebagene for ikke å grise dem til, så poseforbruket blir ikke mindre av den grunn. Anonymkode: bab22...2ae Grise dem til? Har brukt gjenbruksnett i årevis nå og har aldri opplevd at nettene blir griset til. Anonymkode: 91f4f...1f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 Nei det er det ingen som bryr seg om. Men jeg kan anbefale å bruke sekk! Får plass til mye mer og mer praktisk å bære Anonymkode: fc3ed...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå