AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #21 Skrevet 27. desember 2023 Hurrahei skrev (3 timer siden): Kattesand fra Europris kan du absolutt kjøpe! De selger Ever Clean, en av de bedre typene av kattesand. Den er noe rimeligere på Europris enn på dyrebutikken. Min frøken nekter å bruke everclean, men er veldig fornøyd med vitacraft fra Europris så den billige kattesanda kan faktisk være bra, med maten hennes kjøper vi selvsagt ikke der. Anonymkode: 3c534...87b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #22 Skrevet 27. desember 2023 Ever clean kattesand er grei, men den desidert beste er compact care med karbon (viktig at det er med karbon!) som postet på forrige side her. Koster kanskje mer per pose, men den varer absolutt mye lenger enn de billige. Ingen som lukter at vi har katt i hus hos oss, og vi har innekatt Hva angår kattemat må du ikke finne på å gi europris-fôr til kattene dine... ja det smaker godt, men du kan sammenligne det med godteri for barn. Barnet tar gjerne en is framfor middag, betyr det at du burde fôret barnet med is? Nei. Kjøp skikkelig mat hos dyrebutikk eller veterinær. Om det er langt å kjøre kan du bestille på nett og få levert på døren😊 Musti har også hver 7. sekk fôr og kattesand gratis om du blir medlem. Anonymkode: 20ac7...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #23 Skrevet 27. desember 2023 Takker for alle svar. Har kjøpt inn kattemat fra Musti og kjøpte Ever Clean på Meny. Mulig jeg kjøper mat fra nettet etterhvert. Var også og tittet på Felleskjøpet. Skal sjekke opp kattesand compact care som det ble tipset om. Anonymkode: 69698...dc7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #24 Skrevet 27. desember 2023 Begynte å kjøpe på butikk etterhvert, han spiste ikke noe av det jeg kjøpte i dyrebutikkken 😄 Anonymkode: 3c34e...346
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #25 Skrevet 27. desember 2023 Tabris skrev (11 timer siden): Jeg kjøper gjerne godbiter og tygg fra Europris. Griseører er griseører, tenker jeg, enten de kommer fra Europris eller dyrebutikk. Jeg er ikke helt enig. Jeg kjøper kun norske griseører, har de det på europris? Ikke en gang alle dyrebutikker har det. Blir positivt overrasket om europris kjører en bevisst linje på det. Anonymkode: cf8b6...3ee
MyMichelle Skrevet 27. desember 2023 #26 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skal hente verdens søteste kattunge i dag på 5 mnd. Skal kjøpe bl.a mat og kattesand om en stund. Har Europris bra kattemat som er egnet til kattunge? En kan kjøpe mat rimeligere enn på dyreforretninger. Men samtidig skal det selvsagt være god kvalitet. Anonymkode: 69698...dc7 Anbefaler å kjøpe kattungemat på dyreklinikk. Helst tørrfór, men de som jobber der vet best. Hvis du leser innholdsfortegnelsen på billig kattemat, ser du at det inneholder unødvendige stoffer. En venn fikk sjokk da han leste hva våtfóret fra matbutikken inneholdt. Så dyr kattemat vil i lengden lønne seg for både deg og kattungen. Det er viktig en kattunge får i seg de næringsstoffene den behøver.
Helene Skrevet 28. desember 2023 #27 Skrevet 28. desember 2023 Jeg ville tenkt over hvilken mat katten skal ha i hverdagen. Mine katter er oppfostret på tørrfôr. Kjøper store sekker, har 3 puser da. Pusene lever på tørrfôr. Men, de elsker våtfor. De får en pakke våtfor på deling til frokost. Og ja, dette kan komme fra europris. De får kvalitetsmat som daglig ligger i skålen. Tørrmaten koster skjorta, men dette er mitt valg. God mat av kvalitet. Våtforet derimot som de får innimellom kan komme fra europris eller rusta. Eller de får ren fisk. Alt annet enn tørrfôr er godteri for dem. Merker når de får for mye våtmat. Da kommer det mye mere avføring. Våtmat, inn og rett ut. Tørrfôr sitter bedre i kroppen. Lille pusen da, hun spiser ikke bare våtfor. Hun spiser middagsrester. Menneskemat. Spaghetti, grønnsaker, hun spiser alt 🤣🤣🤣. Hun sitter å tigger hver gang jeg spiser mat, middag eller annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå