Gå til innhold

Når går dere siste tur på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke gå siste tur kl 17. lov å skyte raketter mellom 18 og 02. Når lufter dere hunden på nyttårsaften?

Anonymkode: a8d9c...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne og jeg skal gå tur med våres hunder kl 12. Turen vil vare ca en time. Mulig jeg tar en kort luftetur i 16-tiden bare så han får gjort kjapt fra seg før vi holder oss inne til fyrverkeriet er over.

Skrevet
Tabris skrev (28 minutter siden):

Ei venninne og jeg skal gå tur med våres hunder kl 12. Turen vil vare ca en time. Mulig jeg tar en kort luftetur i 16-tiden bare så han får gjort kjapt fra seg før vi holder oss inne til fyrverkeriet er over.

Går dere ut igjen midt på natta da? Jeg pleier å gå ut med min både fra 17-18 og kl 21-2130. Han er et år. 

Skrevet

Vi lufter hunden i 15 tiden. Blir da borte ca 2 timer. Så tar vi en liten luftetur bare sånn i nabolaget ca kl 01.30 igjen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Går dere ut igjen midt på natta da? Jeg pleier å gå ut med min både fra 17-18 og kl 21-2130. Han er et år. 

Ja, jeg lufter ham igjen i 01-02-tiden før vi legger oss, når rakettene har roet seg.

Skrevet

Går en tur i 20 tiden.  Ikke så mye fyrverkeri der vi bor da. Og så tar vi en rask tur etter at fyrverkeriet er over etter midnatt.

Skrevet

Som regel i 22-tiden de fleste dager. Hun bryr seg uansett ikke om fyrverkeri.

Skrevet

Jeg tar med hundene ut i 18 tiden og går i en time eller to (avhengig av været). De bryr seg ikke om et par raketter her og der, men jeg bruker alltid hoftebelte i tiden rundt nyttår selv om de aldri har reagert på raketter når vi er ute.

De får ut og tisse i 1 - 1.30 tiden når det verste er over

Anonymkode: d1fa3...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...