AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Jeg ønsker at han skal forstå at jeg vil ha orgasme jeg også. Han vet at hvis han fingrer meg til jeg kommer så kan jeg komme igjen ved samleie, men ikke ellers. Problemet er egentlig de gangene jeg ikke er så kåt til å begynne med. Da virker det som at han tenker at jeg ikke ønsker å komme? Han kan la meg suge eller runke han til han kommer uten å gjøre noe tilbake.. Jeg har sagt for lenge siden at jeg blir kåt av å ta på han og av å se han komme. Da mener jeg at det er en selvfølge at jeg også vil komme. Det er ikke sånn at han snur ryggen til etterpå og ser på tlf, han stryker på meg og holder meg. Så det er mer som om han bare ikke tenker at jeg også vil komme. Jeg er ganske fornærmet og såret over dette og tenker at det skjer litt for ofte (ikke alltid!) til at det er greit lenger. Det gjør at jeg ikke ønsker sex fordi jeg vet at jeg blir liggende kåt etterpå. Men jeg vil ikke si fra på en sur måte eller at han skal tenke på hvor såret jeg ble hver gang han fingrer meg i fremtiden.. Jeg vil gjerne si fra på en mer sexy måte som får han til å huske på det. Ikke bare utfra plikt liksom. Noen tips? Og ja, det er sikkert «bare» å si det! Men det er tydeligvis litt vanskelig for meg. Anonymkode: f1349...4ee
Sparkling_Pink Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 «Jeg er kåt og ønsker orgasme» «Min tur!» «Kjære, kom hit, jeg trenger å prate med deg. Jeg nyter og liker å få orgasme med deg, jeg ønsker at du fingrer meg oftere. Hva sier du til det?» Det er helt rimelig at noe som betyr mye for deg er vanskelig å prate om. Hold hverdagshumoren, flørten og kommunikasjonen i gang, så ligger det til rette for at du en dag greier å si det du ønsker med orgasmene dine. Du har selvinnsikt og burde greie å håndtere dine egne følelser på en måte som ivaretar både deg og forholdet. Du kan dessverre ikke kontrollere hvordan mannen takler temaet og ønsket du bringer på banen. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Hadde bare hoppet av ham midt i akten og sagt at nå føler jeg meg tilfredsstilt, så han får fikse resten selv om han vil ha orgasme. Anonymkode: f8571...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Før hånden hans ned mot underlivet ditt? Anonymkode: e0ba2...aeb 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde bare hoppet av ham midt i akten og sagt at nå føler jeg meg tilfredsstilt, så han får fikse resten selv om han vil ha orgasme. Anonymkode: f8571...ef7 😅 Anonymkode: 00b99...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😅 Anonymkode: 00b99...e1f Det er jo det mange menn gjør når de føler seg ferdige 🤓 Anonymkode: f8571...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Kan du ikke begynne å tilfredsstille deg seg mens dere har sex, så kan han overta... Anonymkode: bdce3...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Hæææææ? Håper du tuller. Du trenger ikke å si det på en «fin» måte. Du bare sier; det er en regel som gjelder både når båter synker, når man går gjennom dører og når man har sex, vet du hva det er? Ikke? Tenk hardt. Damene først!!! Det er sånn det skal være. Og neste gang noe seksuelt skjer mellom dere så bare blunket du og sier; husk regelen! Anonymkode: a555f...14a 3
Topper og daler Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo det mange menn gjør når de føler seg ferdige 🤓 Anonymkode: f8571...ef7 Mitt inntrykk er at det er færre enn det mange her inne vil ha det til. 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo det mange menn gjør når de føler seg ferdige 🤓 Anonymkode: f8571...ef7 Nei, det er det Ikke! Aldri opplevd! Anonymkode: 00b99...e1f 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, det er det Ikke! Aldri opplevd! Anonymkode: 00b99...e1f Neivel, men det har jeg. Med flere. Anonymkode: f8571...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 Her er det litt motsatt. Dama får orgasme før meg 100% av gangene vi har sex. Slik har det vært i nøyaktig 20 år, hver gang vi har sex, uten unntak. Når hun har fått orgasme, er hun mange ganger litt ferdig med sex😆. Forskjellen er jo at jeg ikke blir frustrert, men syntes det er morsomt. Jeg driter litt i om jeg har orgasme eller ikke selv. Anonymkode: c43df...121
feliek54 Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker at han skal forstå at jeg vil ha orgasme jeg også. Han vet at hvis han fingrer meg til jeg kommer så kan jeg komme igjen ved samleie, men ikke ellers. Problemet er egentlig de gangene jeg ikke er så kåt til å begynne med. Da virker det som at han tenker at jeg ikke ønsker å komme? Han kan la meg suge eller runke han til han kommer uten å gjøre noe tilbake.. Jeg har sagt for lenge siden at jeg blir kåt av å ta på han og av å se han komme. Da mener jeg at det er en selvfølge at jeg også vil komme. Det er ikke sånn at han snur ryggen til etterpå og ser på tlf, han stryker på meg og holder meg. Så det er mer som om han bare ikke tenker at jeg også vil komme. Jeg er ganske fornærmet og såret over dette og tenker at det skjer litt for ofte (ikke alltid!) til at det er greit lenger. Det gjør at jeg ikke ønsker sex fordi jeg vet at jeg blir liggende kåt etterpå. Men jeg vil ikke si fra på en sur måte eller at han skal tenke på hvor såret jeg ble hver gang han fingrer meg i fremtiden.. Jeg vil gjerne si fra på en mer sexy måte som får han til å huske på det. Ikke bare utfra plikt liksom. Noen tips? Og ja, det er sikkert «bare» å si det! Men det er tydeligvis litt vanskelig for meg. Anonymkode: f1349...4ee Du bør snakke med han om det. Sex bør som regel være gjensidig nytelse for begge. Mist like viktig å gi.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Bare si det. Anonymkode: 77ee7...a98
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker at han skal forstå at jeg vil ha orgasme jeg også. Han vet at hvis han fingrer meg til jeg kommer så kan jeg komme igjen ved samleie, men ikke ellers. Problemet er egentlig de gangene jeg ikke er så kåt til å begynne med. Da virker det som at han tenker at jeg ikke ønsker å komme? Han kan la meg suge eller runke han til han kommer uten å gjøre noe tilbake.. Jeg har sagt for lenge siden at jeg blir kåt av å ta på han og av å se han komme. Da mener jeg at det er en selvfølge at jeg også vil komme. Det er ikke sånn at han snur ryggen til etterpå og ser på tlf, han stryker på meg og holder meg. Så det er mer som om han bare ikke tenker at jeg også vil komme. Jeg er ganske fornærmet og såret over dette og tenker at det skjer litt for ofte (ikke alltid!) til at det er greit lenger. Det gjør at jeg ikke ønsker sex fordi jeg vet at jeg blir liggende kåt etterpå. Men jeg vil ikke si fra på en sur måte eller at han skal tenke på hvor såret jeg ble hver gang han fingrer meg i fremtiden.. Jeg vil gjerne si fra på en mer sexy måte som får han til å huske på det. Ikke bare utfra plikt liksom. Noen tips? Og ja, det er sikkert «bare» å si det! Men det er tydeligvis litt vanskelig for meg. Anonymkode: f1349...4ee Når menn er ferdige så synker testosteron nivået for en liten periode og da forsvinner all lyst. Det er bare sånn menn fungerer Anonymkode: 1f664...75b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når menn er ferdige så synker testosteron nivået for en liten periode og da forsvinner all lyst. Det er bare sånn menn fungerer Anonymkode: 1f664...75b Da må han jo gi henne orgasme før det skjer, da. Anonymkode: f8571...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ønsker at han skal forstå at jeg vil ha orgasme jeg også. Han vet at hvis han fingrer meg til jeg kommer så kan jeg komme igjen ved samleie, men ikke ellers. Problemet er egentlig de gangene jeg ikke er så kåt til å begynne med. Da virker det som at han tenker at jeg ikke ønsker å komme? Han kan la meg suge eller runke han til han kommer uten å gjøre noe tilbake.. Jeg har sagt for lenge siden at jeg blir kåt av å ta på han og av å se han komme. Da mener jeg at det er en selvfølge at jeg også vil komme. Det er ikke sånn at han snur ryggen til etterpå og ser på tlf, han stryker på meg og holder meg. Så det er mer som om han bare ikke tenker at jeg også vil komme. Jeg er ganske fornærmet og såret over dette og tenker at det skjer litt for ofte (ikke alltid!) til at det er greit lenger. Det gjør at jeg ikke ønsker sex fordi jeg vet at jeg blir liggende kåt etterpå. Men jeg vil ikke si fra på en sur måte eller at han skal tenke på hvor såret jeg ble hver gang han fingrer meg i fremtiden.. Jeg vil gjerne si fra på en mer sexy måte som får han til å huske på det. Ikke bare utfra plikt liksom. Noen tips? Og ja, det er sikkert «bare» å si det! Men det er tydeligvis litt vanskelig for meg. Anonymkode: f1349...4ee Kan du ikke bare si det da? Og du trenger ikke si det på noen fin måte. Du får, jeg får. Ellers er det bortkastet tid. Anonymkode: 133ed...030
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 Her var det motsatt. Jeg måtte si ifra at jeg trenger ikke å få orgasme hver gang. Det er godt med bare sex også. Lell om jeg ikke kommer. Han ble så fiksert på at jeg måtte komme at det ble slitsomt. Når ting var så godt så stoppet han opp fordi han ville ikke komme fordi jeg ikke var nærme en orgasme. Men hver gang han stoppa opp så var det jo så godt at det ble hvert fall en stopper for meg. Så jeg måtte bare si at han måtte bare kjøre på. Og plutselig så kunne jeg komme. Eller hjelper til selv. Men å stoppe opp midt i akten. Det er så lite sexy som det gikk an. Anonymkode: db6f3...448 1
Fioljenta Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): (…) Jeg har sagt for lenge siden at jeg blir kåt av å ta på han og av å se han komme. (…) Si det igjen. F.eks. «Å, jeg blir så kåt av å ta på deg og se deg komme. Jeg har skikkelig lyst til komme jeg også?» Og så fører du hånden hans dit du vil ha den. Min erfaring er at mannen min gjerne vil tilfredsstille meg og faktisk setter pris på at jeg sier fra når jeg skifter mening. Han opplever det ikke som en plikt når jeg spør om sånt. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå