AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Nå føler jeg meg utrolig dum og naiv som ikke tenkte over konsekvensen av denne handlingen. Stekte en kyllingi ovnen igår men hadde ikke hyssing så brukte sånn elastisk strikk mer stoff på for og knytte den sammen. Mannen merket en bitter smak og kjefta på meg for at jeg brukte dette fordi det oppstår kjemikalier som gjør at stoffet på strikken smeltet. Spiste den rundt 5.5.30, var litt bittert men men opplevde ingen plager i etterkant. Verken han eller svigerbror har fått noen plager. Klarte fint og gå på do og tømme mdg menhadde også noe luft i magen som jeg fikk ut. Nå har jeg vridd og vrengt meg siden 8 og har kraftige mage smerter på øvre spiserør som stråler ned til magen. Kan det være kyllingen mon tro eller noe helt annet ?? Har tatt en paracet og Samarin men virker ikke som om det hjelper. Jeg har en to åring sårr ikle bare og dra til lege heller da jeg har reisevei på nesten 40 min med bil. Og det vet jeg ikke om jeg takler med slike smerter. Hva kan det være dere ?? Jeg har aldri hatt sure oppsettet eller halsbrann kan det være det eller??? Anonymkode: 8b105...101
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Du kan ringe legevakten for råd selv om du ikke kan dra dit. Giftsentralen kan også være aktuell. Anonymkode: 4c3bb...903 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Dette må være tull, du brukte ikke en sånn her strikk til å steke mat, så dum er ingen som er smart nok til å åpne en dør. Anonymkode: 0a13b...b03 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Nei ikke sånn type sånn tynn lang hvit som bruker til og stramme bukser og slikt Den er laaaang og tynn med stoff på Anonymkode: 8b105...101 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Selv om det ikke var det smarteste å finne på så er det liten sansynlighet for at det er strikken som har gjort deg syk- med mindre du også spiste strikke. Mulig selve kylingen ikke var helt frisk. Eller du har blitt syk av noe annet. Hos oss har vi alle spist det samme men en av fem har fått dårlig mage.. Noen ganger skjer slik bare. Anonymkode: f2046...821 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Men hvorfor bruke strikk eller hyssing i det hele tatt? Kylling trenger da på ingen måte å surres sammen. Anonymkode: 06553...311 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Ringte gift tlf takk for tips. Hun konkluderte med at det måtte være noe annet siden det er så mange timer siden jeg spiste den . Var igår rundt 5 halv seks. Det var.sånm bukse.strikk jeg brukte for at den skulle.bli stekt jevnt og likt hele veien. Angrer på bare faen. Anonymkode: 8b105...101 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Spiste du strikken? Mer sannsynlig at kyllingen ikke ble gjennomstekt. Anonymkode: 70996...8cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiste du strikken? Mer sannsynlig at kyllingen ikke ble gjennomstekt. Anonymkode: 70996...8cf Nei tror ikke strikken gikk inn i kjøttet men stoffet hadde smeltet noe i det. Kjøttet var fint hvitt og gjennomstekt ut ifra det. Anonymkode: 8b105...101
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spiste du strikken? Mer sannsynlig at kyllingen ikke ble gjennomstekt. Anonymkode: 70996...8cf Men da burde vel kroppen reagert mye tidligere? Er jo flere timer siden nå. Jeg klarte fint og få ut luft og få avføring. Så hva dette er det aner jeg ikke Anonymkode: 8b105...101 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Kun lege kan vite hva det er. Men går mye omgangssyke nå. Anonymkode: 32c48...d26 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dette må være tull, du brukte ikke en sånn her strikk til å steke mat, så dum er ingen som er smart nok til å åpne en dør. Anonymkode: 0a13b...b03 Du er vel ikke så dum at du tror hun brukte hårstrikk?? Anonymkode: 78af7...a9a 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Hvorfor brukte du ikke bare sytråd istedet???? Anonymkode: 31714...d33 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor brukte du ikke bare sytråd istedet???? Anonymkode: 31714...d33 Det er egentlig like ille. Alt av sånt inneholder kjemikalie som smelter inn i kjøttet derfor er der ikke egnet for slikt. Jeg var kjempe dum og angrer bittert men håper bare smertene avtar i løpet av dagen... Anonymkode: 8b105...101 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er egentlig like ille. Alt av sånt inneholder kjemikalie som smelter inn i kjøttet derfor er der ikke egnet for slikt. Jeg var kjempe dum og angrer bittert men håper bare smertene avtar i løpet av dagen... Anonymkode: 8b105...101 Ren dumskap som gjorde at jeg gjorde det. Kommer hvertfall ALLDRI til og skje igjen!!!!!! Anonymkode: 8b105...101
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Hvorfor brukte du noe som helst på kyllingen? Anonymkode: 9b8ae...8ec
Snublefot62 Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er vel ikke så dum at du tror hun brukte hårstrikk?? Anonymkode: 78af7...a9a Tja..... hun brukte buksestrikk da....
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå føler jeg meg utrolig dum og naiv som ikke tenkte over konsekvensen av denne handlingen. Stekte en kyllingi ovnen igår men hadde ikke hyssing så brukte sånn elastisk strikk mer stoff på for og knytte den sammen. Mannen merket en bitter smak og kjefta på meg for at jeg brukte dette fordi det oppstår kjemikalier som gjør at stoffet på strikken smeltet. Spiste den rundt 5.5.30, var litt bittert men men opplevde ingen plager i etterkant. Verken han eller svigerbror har fått noen plager. Klarte fint og gå på do og tømme mdg menhadde også noe luft i magen som jeg fikk ut. Nå har jeg vridd og vrengt meg siden 8 og har kraftige mage smerter på øvre spiserør som stråler ned til magen. Kan det være kyllingen mon tro eller noe helt annet ?? Har tatt en paracet og Samarin men virker ikke som om det hjelper. Jeg har en to åring sårr ikle bare og dra til lege heller da jeg har reisevei på nesten 40 min med bil. Og det vet jeg ikke om jeg takler med slike smerter. Hva kan det være dere ?? Jeg har aldri hatt sure oppsettet eller halsbrann kan det være det eller??? Anonymkode: 8b105...101 Det høres ut som du har halsbrann rett og slett, da er ikke samarin nok. Går det bedre med deg? Det ka kjennes som hele brystet brenner inni og nedover. Slike strikker består av polyester og gummi, jeg tror ikke det er det som har gjort deg syk Anonymkode: b2850...1fd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 Unnskyld, men jeg ler og ler😂😂😂😂 Anonymkode: 367b7...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #20 Skrevet 27. desember 2023 Ser du har snakket med giftsentralen. Med tanke på at det ser ut som om du har et barn på 2 år, er jo ikke «norovirus» eller annet magevirus å utelukke da. De tar jo med seg alt av alt hjem 😅 og det er mulig å være smittebærer uten å ha symptomer. Om du ikke blir bedre er det viktig å huske på at legevakten er der for å hjelpe. Anonymkode: 2e909...e3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå