AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Har en gjeng med ungdommer. Gutter alle sammen. Vi elsker å være sammen, men om det ikke skjer noe spesielt trekker de seg inn på rommet for å game. Det er helt greitt det, altså, men på nyttårsaften har jeg lyst å være sammen med de. Jeg vet jeg kan si at i kveld er det ingen gaming, og de gjør som de får beskjed om uten surmuling, men jeg vil jo gjerne at det skal være noe kjekt å finne på da! Til vanlig spiller vi brettspill, men der er bare et spill alle vil spille samtidig, som er litt upassende for yngste, og ikke noe å spille når bestemor er her. Vi gamer en del i lag også, men det er heller ikke helt ok da. Så det må være en bestemorvennlig aktivitet som tenåringsgutter vil like😅 Anonymkode: 85e88...603
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Pakkeleken Anonymkode: 09ffb...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Kjøp et nytt spill dere kan prøve som kanskje ligner det dere liker å spille? Anonymkode: 15c79...acf 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Vi har alltid pakkeleken på nyttår. Men er ikke ungdommene ute med venner på nyttår? Anonymkode: b430b...aec
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har en gjeng med ungdommer. Gutter alle sammen. Vi elsker å være sammen, men om det ikke skjer noe spesielt trekker de seg inn på rommet for å game. Det er helt greitt det, altså, men på nyttårsaften har jeg lyst å være sammen med de. Jeg vet jeg kan si at i kveld er det ingen gaming, og de gjør som de får beskjed om uten surmuling, men jeg vil jo gjerne at det skal være noe kjekt å finne på da! Til vanlig spiller vi brettspill, men der er bare et spill alle vil spille samtidig, som er litt upassende for yngste, og ikke noe å spille når bestemor er her. Vi gamer en del i lag også, men det er heller ikke helt ok da. Så det må være en bestemorvennlig aktivitet som tenåringsgutter vil like😅 Anonymkode: 85e88...603 Kan jeg spørre hvilket brettspill det er? Høres ut som du har noen bra sønner, et fint fellesskap! (Vi er splittet i vår familie og det er litt leit) Anonymkode: 949e7...bab 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Quiz eller kahoot er gøy. Eller en selskapslek. Masse kjekke leker hvis en googler litt. Hva med pakkelek? Eller leker fra 24-stjerners julekalender? Anonymkode: 73e71...efe
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har alltid pakkeleken på nyttår. Men er ikke ungdommene ute med venner på nyttår? Anonymkode: b430b...aec Her er det mer vanlig å være sammen med familien på nyttårsaften. Mine er uansett ikke så glad i fest! Anonymkode: 85e88...603 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 - Game sammen, ala super mario party, mariokart eller lignende spill som alle kan delta på uten forkunnskaper - Brettspill, puslespill - Sjekke om det er noen felles hendelser der dere bor (vi skal gå i fakkeltog og se på planlagt fyrverkeri-show). - Tenne bålpanne eller grille ute. - Lage «utecamp» med pledd, varm kakao osv. for å tenne stjerneskudd eller se på fyrverkeri - Lage nyttårsmiddag der alle har et «ansvar», en lager dessert, en forrett, en har ansvar for underholdning etc. - Quiz eller annen konkurranse Anonymkode: 4be3b...b82 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jeg spørre hvilket brettspill det er? Høres ut som du har noen bra sønner, et fint fellesskap! (Vi er splittet i vår familie og det er litt leit) Anonymkode: 949e7...bab Det har vi, og jeg har noen gode sønner ja🥰 Vi spiller politisk ukorrekt. Litt på kanten, men humoren vår er veldig på kanten 😅 Anonymkode: 85e88...603
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): - Game sammen, ala super mario party, mariokart eller lignende spill som alle kan delta på uten forkunnskaper - Brettspill, puslespill - Sjekke om det er noen felles hendelser der dere bor (vi skal gå i fakkeltog og se på planlagt fyrverkeri-show). - Tenne bålpanne eller grille ute. - Lage «utecamp» med pledd, varm kakao osv. for å tenne stjerneskudd eller se på fyrverkeri - Lage nyttårsmiddag der alle har et «ansvar», en lager dessert, en forrett, en har ansvar for underholdning etc. - Quiz eller annen konkurranse Anonymkode: 4be3b...b82 Utenyttårsaften med bålpanne gjorde vi et år! Stor suksess! Men nå bor vi en plass uten hage (måtte selge huset og flytte da der ble slutt med faren). Takker for svar alle sammen! Quiz, konkurranser, pakkeleker er ting de hadde elsket!! Jeg har ikke tenkt på det selv, så tusen takk alle sammen ❤️ Anonymkode: 85e88...603
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Secret Hitler og exploding kittens er også to morsomme spill. Vi har også spilt Hvor godt kjenner du familien din egentlig og Når skjedde det med storfamilien. Anonymkode: fbd1b...396 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Secret Hitler og exploding kittens er også to morsomme spill. Vi har også spilt Hvor godt kjenner du familien din egentlig og Når skjedde det med storfamilien. Anonymkode: fbd1b...396 Støtter disse to! Varulv også. Anonymkode: 15c79...acf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Secret Hitler og exploding kittens er også to morsomme spill. Vi har også spilt Hvor godt kjenner du familien din egentlig og Når skjedde det med storfamilien. Anonymkode: fbd1b...396 Tror jeg må Google det, for har aldri hørt om. Jøres spennende ut da😁 Anonymkode: 85e88...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå