Gå til innhold

Bekjente har sexbilder på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bekjente av meg har masse ganske grove sex bilder ute på nett...åpent for alle. 

Med ansikt.

Fikk tips fra noen andre jeg kjenner....

Hvordan skal klare møte dem i romjula. Jeg kan ikke UNSEE disse bildene... 

Anonymkode: e1771...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem vet vel hva dem har gjort og bryr seg ikke. Så hvorfor skal du bry deg?

Anonymkode: b39b4...4b0

• Liker 6
Skrevet

Hvordan vet du at de har publisert disse bildene selv? De kan ha blitt utsatt for utpressing

Anonymkode: 64869...38a

• Liker 1
Skrevet

Link?

Anonymkode: eea17...277

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

På samme måte som du har møtt dem før du visste om disse bildene? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Så hva er problemet? Så lenge de ikke vet at du har sett dem så kan du jo bare la det ligge?

Utrolig hva folk klarer lage problemer av.

Anonymkode: d5193...08f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen bekjente av meg har masse ganske grove sex bilder ute på nett...åpent for alle. 

Med ansikt.

Fikk tips fra noen andre jeg kjenner....

Hvordan skal klare møte dem i romjula. Jeg kan ikke UNSEE disse bildene... 

Ja alle andre du kjenner har jo ikke sex.. så kanskje tryggere å omgås dem bare?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er det endel som er uklart, har de:

• Bilder lastet opp på domene ("xhamser/nakenprat ol.) som er gjenkjennelige?
  • Åpnet egen skytjeneste slik at disse bildene er tilgjengelige? 

Kan de være hacket, er det noen andre som har lastet opp bildene?

Uansett, det å ta sexy bilder er vanlig å gjøre. Disse menneskene er akkurat de samme som før. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan vet du at de har publisert disse bildene selv? De kan ha blitt utsatt for utpressing

Nei, de har åpen profil på en sex nettside.  Bilder av hverandre og linker til hverandres profiler....presenterer seg på norsk og alt stemmer, bosted etc 

Hun har tatovert barnas fødselsdager på en kroppsdel....alle datoer synes.  Barna er tidlig tenår.

Det virker legit. 

Skrevet

Hvis de har ansikt med på bildene og har publisert dem selv (med forbehold om at de KAN ha blitt hacket og leaked!), så er de fullt klar over risken av at venner, bekjente og familie kan risikere å se bildene.

De har tydeligvis ingenting imot det og føler ingen skam rundt det, så hvorfor skal du pålegge dem skam rundt dette? Eller mener du problemet er at du ikke klarer respektere dem etc? Isåfall er det noe du selv må jobbe med. De er jo nøyaktig de samme menneskene som før.

Anonymkode: 66df5...0b5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke lekre undertøysbilder... Det er grove bilder, sprikende ben, hele hånd inni, pisk, tau, ..flere enn to på bilder, røde rumper... Og ansiktene. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, de har åpen profil på en sex nettside.  Bilder av hverandre og linker til hverandres profiler....presenterer seg på norsk og alt stemmer, bosted etc 

Hun har tatovert barnas fødselsdager på en kroppsdel....alle datoer synes.  Barna er tidlig tenår.

Det virker legit. 

Ja vel. Så bra for de, da. Jeg ser ikke problemet. Ingen har tvunget deg til å se bildene. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis de har ansikt med på bildene og har publisert dem selv (med forbehold om at de KAN ha blitt hacket og leaked!), så er de fullt klar over risken av at venner, bekjente og familie kan risikere å se bildene.

De har tydeligvis ingenting imot det og føler ingen skam rundt det, så hvorfor skal du pålegge dem skam rundt dette? Eller mener du problemet er at du ikke klarer respektere dem etc? Isåfall er det noe du selv må jobbe med. De er jo nøyaktig de samme menneskene som før.

Jeg tenker på ungene også egentlig . 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja vel. Så bra for de, da. Jeg ser ikke problemet. Ingen har tvunget deg til å se bildene. 

Du ser ikke problemet, at " barn på 12,15 og 17 " har foreldrene sine brettet ut på nett? 100% identifiserbare...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker på ungene også egentlig . 

Det er langt mer vanlig enn du skulle tro, selv om de fleste nok unngår ansikt på disse bildene.

Uansett, det er jo mer respekt i mennesker som tør å leve livet sitt autentisk enn mennesker som dømmer andre og baksnakker, tenker jeg?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke klart å ha kontakt med slike folk, og sakte ghostet de ut av livet…

Anonymkode: ff361...d90

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du ser ikke problemet, at " barn på 12,15 og 17 " har foreldrene sine brettet ut på nett? 100% identifiserbare...

Jeg ser ikke problemet, nei. Jeg tror de vet at foreldrene har hatt sex. Det kjipe her er vel at det kan komme reaksjoner fra kjipe voksne.

Så bekymret for barna, ja. Deler linker med andre og oppretter tråd på KG. Fordi du er så bekymret. Ja vel. 

• Liker 5
Skrevet

Men så bra at du er så opptatt av ungene dems, for da blir jo selvsagt det viktigste for deg nå å unngå å spre denne informasjonen videre til andre venner og bekjente. Ikke sant?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du syntes det er spesielt TS. Jeg ramlet tilfeldigvis over nakenbilder av en bekjent her for en stund siden og jeg syntes det var ganske kleint…. (Og disse bildene var ikke i nærheten av det du beskriver). Men så lenge dette er voksne mennesker som tydeligvis har gjort dette helt frivillig, så er det overhodet ikke noe vi har noe med. Det er ikke vår jobb å dømme andre voksne mennesker for valgene de tar, det finnes det nok av andre som gjør for oss 🙈

Du må bare prøve å glemme dette og behandle dem som du ville gjort for en uke siden. De er nøyaktig de samme menneskene, de har bare tatt noen valg som ikke er helt i vår gate. Det er faktisk helt ok det også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er langt mer vanlig enn du skulle tro, selv om de fleste nok unngår ansikt på disse bildene.

Uansett, det er jo mer respekt i mennesker som tør å leve livet sitt autentisk enn mennesker som dømmer andre og baksnakker, tenker jeg?

Ikke meg du siterer, men personlig synes jeg det er vanskelig å ha respekt for voksne folk som med viten og vilje utsetter barna sine for potensielle ubehageligheter ved å legge ut sånt på nettet. Jeg er ikke noe moralpoliti, men herregud altså, legg da for fader ikke ut identifiserbare bilder når det så lett kan gå utover barna dine 🤯

Anonymkode: 5261b...641

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...