Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kjetilkasper@outlo skrev (7 minutter siden):

Du har min fulle forståelse, men jeg må dessverre trekke inn størrelse og penisens generelle utseende her. Du beskriver at det er noe helt annet å få DP fra en flørt du kjenner, men hvis det viser seg at denne "flørten" har en penisstørrelse/fasong du absolutt ikke hadde håpet på eller sett for deg, så faller vel den også inn under "uønsket" eller ? 

Nei, det som avgjør om DP er ønsket eller ikke, er hvorvidt man har spurt om å få bilde. Ikke spurt = uønsket DP. Så enkelt er det faktisk. 

Jeg vil foreslå at du heller prøver å sende DP til likesinnede, altså menn som deg selv, så kan dere jo beundre hverandres utstyr siden dere er så opptatte av det.

Anonymkode: 2de7f...61b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

2% er fortsatt ganske mange i antall. Dessuten vet jeg at kvinner ikke liker penisbilder generelt. Men akkurat min tror jeg de liker. Den større og finere enn de andre penisen de får tilsendt. 

Anonymkode: b6026...7e7

🤣😆

Anonymkode: 36f0c...306

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (13 minutter siden):

Du har min fulle forståelse, men jeg må dessverre trekke inn størrelse og penisens generelle utseende her. Du beskriver at det er noe helt annet å få DP fra en flørt du kjenner, men hvis det viser seg at denne "flørten" har en penisstørrelse/fasong du absolutt ikke hadde håpet på eller sett for deg, så faller vel den også inn under "uønsket" eller ? 

Det er dette som er kløften mellom DP som er uønsket og de som er velkommende. Det er noe sexy ved at noen har tillitt til deg nok til at de tør og vise seg naken for deg, men for mange kvinner (jeg snakker ikke for alle kvinner) er det en forskjell på: "se på kuken min" og "jeg tenker på deg, og da ikke bare på kroppen din, men jeg liker deg som person". Jeg vet ikke med deg, men de dårligste sexopplevelsene er for meg ofte med de som er veldig selvbevisste og selvopptatte, dårlig til å kommunisere og ikke greier å le når ting blir litt rart. De beste er de som liker å ha sex, har fokus på å tilfredstille både seg selv og partneren, og som ikke overtenker og stresser for mye.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 2 prosent sjanse?!  Det er altså dobbelte av det jeg hadde tippet..hører dere gutta? Jo flere dere sender til,  jo større vil sjansen være å nå denne 2 prosenten😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TIl dere som har anmeldt/tenker på å anmelde, tror neppe det ble tatt seriøst, eller? 

Det som funker, er om mulig å finne omgangskretsen til tullingen og videresende til disse. Blir fort slutt da.

Når det gjelder DPs er det STOR forskjell på å få det tilsendt fra "gubben", da jeg vet hvordan han smaker og hvordan han kan bruke den. Selvfølgelig er dette velkomment. Fra alle andre: skaff dere en hobby. 

Anonymkode: a2bfe...b12

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden):

Ja om den er sykelig blå, har stygt utslett på, vorter eller av en eller annen årsak gir uttrykk for at her er det sykdom og noe alvorlig galt, da kan det nok endre seg til uønsket. 🤣

En normal (og frisk) penis, som de fleste menn har, gjør som regel nytten for oss kvinner om vi har kjemi med mannen. Spesielt når vi er betatt/forelsket i tillegg. 

Merkelig hvordan dere menn ofte er enten for stolt av deres penis, eller for kritisk til den. God sex setter vi kvinner pris på. God sex vises ikke av et bilde. Det er behov for praksis for å vurdere slikt, og hvordan penis er... ja penis i seg selv er nok ganske så overvurdert av mange menn. Det er faktisk mulig å ha god sex uten en penis involvert også. Bare nevner det. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetilkasper@outlo skrev (10 minutter siden):

Ja jeg er jo kritisk da, men det er jo ikke uten grunn og den stammer ikke fra andre menn!  Men du vet vel kanskje om den historikken min. 

Nei, men jeg kjenner min egen historikk. Om hvor lite penis i seg selv har hatt å si både for sex og for forhold med menn ellers. 

Det hadde vært lett da, om vi kvinner kunne rangere menn som både partnere og elskere etter størrelse og form på penis. Da kunne kanskje til og med dp bli en stor og viktig trend. 😉😄

Mennesker kan være stygge mot hverandre, men penisen din sier ingenting om din verdi som mann og menneske, og ord fra en som ønsker å såre bør man ikke legge mye vekt på. Vi har vel opplevd vonde ord de fleste av oss. Jeg har for eksempel en eks som sa at absolutt ingen andre kunne verken elske ellet tåle meg. Vel vel...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden):

Skal ikke se helt bort i fra at du har rett. I noen tilfeller kan helt sikkert pikkens størrelse og utseende være forskjellen mellom å fa seg et ligg, eller bli anmeldt. 

Jeg tror svææææært få kvinner velger å ligge med en random mann som de ikke har en relasjon med basert på et DP de får tilsendt. Eller vurderer størrelsen før de anmelder eller ikke. wow …

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Johnny Bravo skrev (1 time siden):

Wow 2 prosent sjanse?!  Det er altså dobbelte av det jeg hadde tippet..hører dere gutta? Jo flere dere sender til,  jo større vil sjansen være å nå denne 2 prosenten😉

Bare sånn for å pirke, nå oppfordrer du til lovbrudd😉

Anonymkode: 5c1a2...889

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (5 minutter siden):

Jeg har veldig liten penis, ca 13,5 cm. I den relativt lille byen jeg bodde i og som jeg var oppvokst i hadde jeg over endel år sex med i alt 7 jenter/kvinner i alderen 20-44 år. Fire av dem vet jeg HELT sikkert har baksnakket og fortalt andre at jeg hadde liten. Tre av dem konfronterte  jeg, de innrømmet det og beklaget det. De 3 resterende vet jeg ikke, men antageligvis/statistisk sett gjorde nok dem det også. For 5 år siden flyttet jeg, og har i dag skaffet meg et nettverk her, men jeg tør ikke ha sex med kvinner herfra fordi jeg vet hva som venter meg. 

Det er ikke hyggelig at penisen din blir snakket om bak din rygg, men siden 6 kvinner i en liten by (etter den første) , likevel valgte å ligge med deg på tross av at de snakket nedsettende om penisen din, tror jeg ikke du gjorde alt feil. Jeg er lei meg for at dette har preget sexlivet ditt, og det er ikke aksptabel oppførsel av disse kvinnene, men jeg tror ikke du skal anta at alle kvinner er som de som snakket nedsettende om deg. Jeg trenger ikke å fortelle deg at 13,5 er normalt, for det vet du innerst inne. Råd: Mindre penisfokus og mer fokus på å oppnå en god relasjon til en partner.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror kanskje kvinner som ikke får sendt tilfeldige dickpicks så ofte (eller aldri) ser på det mer som et komplement, hvertfall om de er litt usikre på seg selv

Anonymkode: 1b1c5...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

"Ifølge tallene Norstat hentet inn for NRK-programmet «Innafor», har 2 prosent av kvinnene tolket det som en komplement å få dickpics."

Hentet fra denne artikkelen i VG

Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? 

Anonymkode: 1a42d...32f

Det er fordi de 2% er gull verdt, og betjener en stor andel av den mannlige befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kjetilkasper@outlo skrev (4 minutter siden):

Hvis du antar at de 6 (etter den første) allerede visste at jeg hadde liten pga baksnakkingen, og allikevel ville ha sex med meg, så tror jeg ikke nødvendigvis det stemmer. De var nokså uavhengige av hverandre og tilhørte forskjellige "klikker" både sosialt og aldersmessig, men slike rykter sprer seg vel fort så muligens visste noen av dem allerede. Nei, jeg sier ikke at alle kvinner er slik, men det store flertallet er sånn. I alle fall alt for mange til at jeg tar sjansen igjen. Dette baser jeg ikke bare på egne erfaringer, men mange andre også. Midt på siden på denne linken er det et lydklipp under navnet " -Hæ, er det så lite" hør fra 1:40 min, så skjønner du tegninga.https://www.nrk.no/livsstil/mange-har-penis--komplekser-1.12240997

13,5 er ikke noe gjennomsnitt ! I hvert fall ikke det kvinner oppfatter som gjennomsnitt. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke blitt utsatt for det jeg har blitt. Så enkelt er det! 

Den er ikke stor men du er bare født med en pikk, gjør det beste ut av det. Trenger ikke være redd baksnakking, min pikk er ganske liten også (16cm) men har ikke latt det stoppe meg fra og ha sex, det burde ikke du heller.

Anonymkode: 53737...aa6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kjetilkasper@outlo skrev (9 minutter siden):

Hvis du antar at de 6 (etter den første) allerede visste at jeg hadde liten pga baksnakkingen, og allikevel ville ha sex med meg, så tror jeg ikke nødvendigvis det stemmer. De var nokså uavhengige av hverandre og tilhørte forskjellige "klikker" både sosialt og aldersmessig, men slike rykter sprer seg vel fort så muligens visste noen av dem allerede. Nei, jeg sier ikke at alle kvinner er slik, men det store flertallet er sånn. I alle fall alt for mange til at jeg tar sjansen igjen. Dette baser jeg ikke bare på egne erfaringer, men mange andre også. Midt på siden på denne linken er det et lydklipp under navnet " -Hæ, er det så lite" hør fra 1:40 min, så skjønner du tegninga.https://www.nrk.no/livsstil/mange-har-penis--komplekser-1.12240997

13,5 er ikke noe gjennomsnitt ! I hvert fall ikke det kvinner oppfatter som gjennomsnitt. Hadde det vært det, så hadde jeg ikke blitt utsatt for det jeg har blitt. Så enkelt er det! 

Og en ting til, tror faktisk 13-16 cm er ganske normal størrelse. Min begrunnelse: Jeg var med i en chatgruppe, der jeg sa penisen min var 6 inch eller 16 cm på norsk. Og majoriteten av de andre der sa damn mine is only 5-5.8 inch og det var mange med i den chatten. Må bare legge til at den chatten var ikke gay, det var bare banter 😂

Men uansett vil tro det er normal størrelse og hvis det var unge jenter som baksnakka deg så kan det hende de ikke viste bedre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kjetilkasper@outlo skrev (4 minutter siden):

Men jeg finner ikke noe særlig glede i det lenger, så..

synd å høre, jeg har blitt fortalt at jeg har liten pikk også før, men bryr meg lite så lenge jeg får pult haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tror kanskje kvinner som ikke får sendt tilfeldige dickpicks så ofte (eller aldri) ser på det mer som et komplement, hvertfall om de er litt usikre på seg selv

NEI!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Min teori er at det må nok være et høyere antall enn 2% som liker det, hvorfor ellers skulle de gidde å sende slike bilder.

Anonymkode: 82ce6...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

NEI!

Sier ikke at jeg tror de fleste kvinner som alri får tilfeldige dickpics eller er usikre på seg selv vil se på det som et komplement om det skjer. Men vil tro flesteparten av de som ser på det som et komplement, er i hvertfall en av de to kategoriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kjetilkasper@outlo skrev (5 minutter siden):

Jeg skrev at de var i alderen 20-44 . Hun på 44 var en av dem ja. Det er ikke sånn at de unge er verst, faktisk er det omvendt ...ja opp til en viss alder da så klart. Hør og se på denne:https://www.dagbladet.no/video/slik-er-den-perfekte-penis/lIfUAxsH

Skjønner, thats life. Du har kanskje litt nedre del av skalaen men fortsatt ville ikke latt det hindre meg om jeg var deg.

Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden):

Du har 16 cm, men allikevel fått slike kommentarer av kvinner? 

Ja, har blitt fortalt det ved 2 anledninger faktisk. 1) du er ikke så stor da, 2) du har ganske liten pikk. Men har også fått positive kommentarer på pikken min, og mange ganger ingen kommentarer så det er bare hva man velger å ta til seg🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner, thats life. Du har kanskje litt nedre del av skalaen men fortsatt ville ikke latt det hindre meg om jeg var deg.

Ja, har blitt fortalt det ved 2 anledninger faktisk. 1) du er ikke så stor da, 2) du har ganske liten pikk. Men har også fått positive kommentarer på pikken min, og mange ganger ingen kommentarer så det er bare hva man velger å ta til seg🤷‍♂️

Kan jo ha noe med dagsform og for den saks skyld, har ligget med en person på 18-20 cm(husker ikke helt), og noen ganger føltes den stor ut og noen ganger føltes den mye mindre ut, på grensen til listen liksom, selv om den var stiv, men sikkert ikke så stiv som den kunne bli. Har jo noe å si på dama og da, selv om to damer er like trange der nede, så kan en av dem mene at en på 16cm er stor, og den andre kan mene at den er liten, kommer an på preferanser vil jeg si. Liker bedre store selv, men vet jo om kvinner som liker 13cm best fordi det er det som passer dem best, ikke sant. Man finner alltids en man passer med, hvertfall om man er innenfor normalen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...