AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #841 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har vel aldri handlet om hva damer liker, men hva menn liker. De liker å føle på at de har "lurt den litt inn" et sted den ikke skal være, uansett om dama liker det eller ei. Anonymkode: bf8c4...f1e Jeg tror dette er veldig riktig. Men for å oppnå følelsen av å "ha lurt den inn et sted den ikke hører hjemme" så forutsetter det at at dama ikke liker slike bilder. Så det at damer ikke liker penisbilder er hele grunnen til at de blir sendt i det hele tatt. Anonymkode: 2ead0...1d0 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #842 Del Skrevet 15. juni 2022 En del menn gjør dette fordi at siden de selv blir kåte av å se bilder av nakne damer, så går de ut fra at damer synes det samme om nakne menn. De er såpass enkle at det ikke har slått de at andre mennesker ikke nødvendigvis tenner på samme måte som de selv. Er mann selv, og har ikke tro at man får en slutt på dette av seg selv. Bøter/forelegg bør vurderes som tiltak. Anonymkode: 1b1ea...f2a 9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #843 Del Skrevet 15. juni 2022 Kanskje litt utenfor tema, men finnes det tall på hvor mange menn som driver med dette? Altså, er det en liten gruppe, eller er det en "normal/vanlig" ting å gjøre for menn? Jeg kjenner jeg er ganske nysgjerrig på hvorfor de gjør det, når så og si alle damer ikke vil ha dem og syns det er ubehagelig. Anonymkode: 5c1a2...889 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #844 Del Skrevet 15. juni 2022 Hvis ei dame reagerer positivt på bildet så blir det fort kjedelig og mannen går videre til neste dame. Det er når dama reagerer negativt på bilde at det gir mannen et kick. Denne rush-følelsen kan man fort bli avhengig av akkurat som med narkotika. Anonymkode: 891d1...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 15. juni 2022 #845 Del Skrevet 15. juni 2022 Svaret er veldig enkelt, de fleste gutter er veldig dumme og tror akkurat deres kukk er guds gave til kvinnen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #846 Del Skrevet 15. juni 2022 For det første, så er det en liten sjanse for at noen svarer positivt, og da spiller det jo liten rolle for en kyniker om man har forulempet 60 kvinner per positivt responderende kvinne. F.eks Bamseklemmer. For det andre, så er det vel samme grunn som at vi har så mange tåpelige penistråder her inne. Og gjerne av "kvinner" som av en eller annen grunn har hatt målebånd fremme og klarer på en kreativ måte å snike inn centimetermål inn i posten. Alt for at det er et kick av at en kvinne om enn bare i et lite sekund har måttet forholde seg til (visualisere) penis. En slags blotting. Og det siste er at ideen om at kvinne bare blir mo i knærne og blir en viljeløs tøs av synet av en penis er en forlokkende fantasi som usikre menn tviholder på. Anonymkode: 57d6d...a60 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 15. juni 2022 #847 Del Skrevet 15. juni 2022 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #848 Del Skrevet 15. juni 2022 De driter i hva kvinner liker og ikke. Anonymkode: 2eda3...ca9 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #849 Del Skrevet 15. juni 2022 De tror at damer liker det og at de skal få seg et ligg? Stakkars, de forstår ikke at det har helt motsatt effekt 😂 Anonymkode: adae0...e3d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #850 Del Skrevet 15. juni 2022 Vi tegner på en liten bart og sombrerohatt, også sender vi venninner det rundt til hverandre. Anonymkode: ad5b3...384 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #851 Del Skrevet 15. juni 2022 Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #852 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc fordi den er schtøgg når man ikke er interessert i mannen penisen sitter på Anonymkode: ad5b3...384 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #853 Del Skrevet 15. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Jeg har ikke lyst på et bilde av rumpehullet til en random fyr heller. Det betyr ikke at jeg hater rumpehull. Anonymkode: cc20c...245 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #854 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Det er handlingen. Det er menns måte å presse deres egen seksualitet på kvinner og derfor er det hatet, kvinner vil ikke påtvinges en penis like lite som de vil bli tvunget til sex. Det blir på samme måte som hvis mannen hadde tatt fram penisen og stukket den opp i ansiktet på daten sin. Å vifte med penisen hører til i et forhold og der det har blitt kommunisert først at det er ok. Anonymkode: 9d22d...30d 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #855 Del Skrevet 15. juni 2022 Har du en særs tjukk og normalt lang kukk (kanskje noe normalt pluss) er det vesentlig bedre enn bare å ha en lang en, i følge alle damer som har smakt kjeppen min... 🤪 Anonymkode: af4ce...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 15. juni 2022 #856 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Ifølge tallene Norstat hentet inn for NRK-programmet «Innafor», har 2 prosent av kvinnene tolket det som en komplement å få dickpics." Hentet fra denne artikkelen i VG Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? Anonymkode: 1a42d...32f Jeg kan gi deg fasitsvaret på dette: Enkelte menn gjør det rett og slett fordi de liker å blotte seg. Men de er "few and far between", som det så fint heter. Den primære årsaken til at menn sender dickpics er at de ikke aner hvordan kvinners seksuelle tenning fungerer, og derfor projiserer sitt egen tenningsmønster over på henne: «Jeg hadde blitt kåt på henne av å få et bilde av puppene eller fitta hennes, altså vil hun bli kåt på meg av å få et bilde av pikken min.» Og det er selvfølgelig akkurat like kunnskapsløst og dumt som det høres ut, men mange menn vet ikke bedre. Endret 15. juni 2022 av ClausSaus 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #857 Del Skrevet 15. juni 2022 Er sjokkert over at 2% liker det??! Anonymkode: d08de...531 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #858 Del Skrevet 15. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? Anonymkode: 1a42d...32f Menn sender ikke dick pics. Det er en undergruppe av menn som gjør dette, men jeg kan ikke svare for hvorfor, da jeg som mann ikke automatisk er med i denne gruppen, ei eller har jeg noen som helst ønsker eller drømmer om det. Akkurat som at det er er overveiende sannsynlig at det ikke blir godt mottatt hos de fleste, så er det også overveiende sannsynlig at det ikke er de fleste menn som sender disse. Anonymkode: 6a52d...ca7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #859 Del Skrevet 15. juni 2022 Kvinner kan også sende dick picks. Slutt å være transfobiske. Anonymkode: c1f92...c8a 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #860 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Det er på grunn av hvordan den (mis)brukes. Ofte påtrengende, noen ganger som et våpen. Anonymkode: 2eda3...ca9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå