Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 9.23):

Og det sier en fyr som deg, er du en av de som skryter? Du har ikke peiling. Ta deg sammen!!

Anonymkode: f782f...d42

Fortsatt like patetisk i svarene dine. 100% bitter OG på spekteret. Limp dick er vel årsaken 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 982ed...d7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.58):

Noen tullinger gjør det, full av komplekser. 

Må jo ha kontroll på målene. Nesten alle kvinner på tinder og fetlife spør jo om størrelse. Helst vil de ha bildebevis. 

Endret av Vegar Beideren
Skrevet
Vegar Beideren skrev (22 minutter siden):

Må jo ha kontroll på målene. Nesten alle kvinner på tinder og fetlife spør jo om størrelse. Helst vil de ha bildebevis. 

Du snakker på vegne av alle damer du eller? 😄 

Jeg har ALDRI, ALDRI, ALDRI spurt om bilde av en manns penis. Det er heller motsatt, altså menn som sender dick-pics uoppfordret, selv om jeg ikke har bedt om det. Akkurat DET er en uting, som mange av dere mannfolk må legge fra dere. Det er så turn-off som det kan få blitt 🤮 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Vegar Beideren skrev (7 timer siden):

Har aldri blitt spurt om størrelse på Tinder (eller andre steder) og har hatt såpass mange dialoger at jeg har saklig grunn for å uttale meg. Ikke en eneste dame har spurt. Hvis du opplever at damer spør så er det nok fordi du legger opp til det selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 18.25):

Fortsatt like patetisk i svarene dine. 100% bitter OG på spekteret. Limp dick er vel årsaken 🤷🏻‍♀️

Du er så langt ute på jordet nå, du har ikke peiling. Du er så patetisk. 

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (10 timer siden):

Dette er bullshit!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 18.25):

Traff d7d et ømt punkt😂😂

Skrevet
Mardina skrev (På 2.11.2025 den 23.36):

Du snakker på vegne av alle damer du eller? 😄 

Jeg har ALDRI, ALDRI, ALDRI spurt om bilde av en manns penis. Det er heller motsatt, altså menn som sender dick-pics uoppfordret, selv om jeg ikke har bedt om det. Akkurat DET er en uting, som mange av dere mannfolk må legge fra dere. Det er så turn-off som det kan få blitt 🤮 

Men du har kanskje ikke profil på Tinder og Fetlife heller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 9.12):

Du svarer som om du er 14 år. Gå å ta medisinen din nå. Vi ser alle at du har glemt den.

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (På 3.11.2025 den 11.38):

Traff d7d et ømt punkt😂😂

100% 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 9.58):

Dette er bullshit!!

Absolutt ikke. 
sendte nettopp bilde til en ny kandidat fra Tinder nå i kveld. Det falt i smak, så vi skal antagelig treffes til helga. 

Skrevet
Vegar Beideren skrev (3 timer siden):

Men du har kanskje ikke profil på Tinder og Fetlife heller?

Nei. Og poenget ditt er? 

Skrevet
Mardina skrev (11 minutter siden):

Nei. Og poenget ditt er? 

At det er der unge kvinner spør om penisstørrelse og bilder av kjønnsorganet. 

Skrevet
Vegar Beideren skrev (1 time siden):

Det betyr ikke at absolutt alle gjør det 🙄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (9 timer siden):

Klart noen gjør det. De er jo vant med å bestille foretrukket størrelse når de ellers handler på nett. Hvorfor gå for noe som ikke passer behovet der og da? 

Anonymkode: b6259...107

Skrevet
Mardina skrev (18 timer siden):

Det betyr ikke at absolutt alle gjør det 🙄 

Absolutt ikke. Jeg spør heller ikke alle kvinner om hvor lange biffgardinene er. 

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (6 timer siden):

Absolutt ikke. Jeg spør heller ikke alle kvinner om hvor lange biffgardinene er. 

🥱😴snork

Anonymkode: 98916...163

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2017 den 9.19):

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse? alder utseende og kropp

Anonymkode: 42225...315

Store peniser er for meg en no go, mest fordi menn med store peniser tror at de kan kjøre på... Det meste på kvinner sitter ytterst, de fleste trenger den mentale støtten, det gir lyst til sex så mye mannen vil, når mannen gjør det menn gjør......slutter å spørre, slutter å skrive, slutter å vise at de bryr seg, da slutter kvinnen å ha sex.... menn er enkel, kvinner er det å.... vis at du bryr deg, da har du det som plommen i egget, men ikke stopp å bry deg om du har en dame som elsker deg,,,, stopper du da har du tapt

Anonymkode: d5b18...6c5

• Nyttig 1
Skrevet

Frustrert:

Opplevde at sambuer skulle trøste meg med mine issues ang penis ved at ho skulle fortelle meg at ho engang hadde opplevd en monster kuk, at det ikke var noe for henne og at ho gjekk derifra 🤷 Tror dere damer at det skal hjelpe oss med psyken ? 😂

Eneste jeg sitter igjen med er bilde av henne og det der

• Liker 1
Skrevet
MannErfaren84 skrev (1 time siden):

Frustrert:

Opplevde at sambuer skulle trøste meg med mine issues ang penis ved at ho skulle fortelle meg at ho engang hadde opplevd en monster kuk, at det ikke var noe for henne og at ho gjekk derifra 🤷 Tror dere damer at det skal hjelpe oss med psyken ? 😂

Eneste jeg sitter igjen med er bilde av henne og det der

Det er da du må huske på at ikke alle damer er opptatt av størrelsen. Eller som klager på størrelsen. 

Ikke legg så mye i dette du. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...