Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

14 cm er ikke mikropenis i mitt hodet.

Jeg har datet en nå og lå med han for noen dager siden og det er vel noe av det minste jeg har sett, den var kanskje 5 cm i slapp tilstand og hvor stor den blir i erigert men over 10 cm tror jeg ikke den er.

Alikevel har han vært gift i 26 år og fått 2 barn. Så stor betydning kan ikke en penis ha egentlig. Jeg kjente jo kke så mye av den men han var god med fingrene da som veier opp for det.

Noen klarer det ser det ut som å leve godt med en med liten penis. 

Anonymkode: 59621...b27

Man kan jo trene musklene i vaginaen til en viss grad. En mann med 14 cm penis holder vaginaen i form. Det tar som regel lengre tid før orgasmen inntreffer, men nytelsen varer som regel lengre.

Det har jeg testet ut med dildoer i ulike størrelser med tanke på lengde og tykkelse. Er han god på å bruke fingre og tunge så må jo det være himmelsk. Kan ikke skjønne annet. Det er uansett en øvingssak. Lytte til hverandre. Gi hverandre tilbakemeldinger. Kommunikasjon er kjempeviktig. 

Anonymkode: 9af39...162

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 9.28):

Stemmer dette altså, damer?

Så om dere først liker mannen, så er ikke penisen noe megaviktig?

Anonymkode: 1c015...b5c

Ja, det stemmer for min del i hvert fall 😊 En fin og god mann betyr så mye mer enn penisen hans 😊 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 10.46):

Man kan jo trene musklene i vaginaen til en viss grad. En mann med 14 cm penis holder vaginaen i form. Det tar som regel lengre tid før orgasmen inntreffer, men nytelsen varer som regel lengre.

Det har jeg testet ut med dildoer i ulike størrelser med tanke på lengde og tykkelse. Er han god på å bruke fingre og tunge så må jo det være himmelsk. Kan ikke skjønne annet. Det er uansett en øvingssak. Lytte til hverandre. Gi hverandre tilbakemeldinger. Kommunikasjon er kjempeviktig. 

Tren med en på 14, og elsk med en på 21. 

Anonymkode: b6259...107

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tren med en på 14, og elsk med en på 21. 

Fordi? 

Jeg trener ikke på en mann! Er jo det som er grunnen til at jeg har eksperimentert med dildoer i ulike størrelser, for å bli bedre kjent med min egen kropp. Utforske meg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi? 

Jeg trener ikke på en mann! Er jo det som er grunnen til at jeg har eksperimentert med dildoer i ulike størrelser, for å bli bedre kjent med min egen kropp. Utforske meg selv. 

En dildo på 14, og en kuk på 21.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En dildo på 14, og en kuk på 21.

Det er mannen som er interessant for meg. Ikke hvor stor kølle han har...🙄

Nå blir jeg litt oppgitt merker jeg...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

kuk på 21.

21 cm?😅. Det kanskje siste jeg hadde gjort, er å ha sex med en penis på 21 cm.

Favorittleketøyet mitt er en rabbit. Den «innvendige» delen er 9cm og treffer perfekt der det føles aller best. Det handler ikke om størrelsen, men utformingen.

En stor penis er bare ubehagelig og ikke minst veldig upraktisk😅

Anonymkode: 4288d...c4e

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...