ben47 Skrevet 3. mai #5881 Skrevet 3. mai SlemUlv skrev (1 minutt siden): Ingenting å si, men bare MÅTTE dra opp en fire år gammel tråd likevel.. Sukk. Jeg bare snublet over tråden og temaet tilfeldig. Sorry da.
SlemUlv Skrevet 3. mai #5882 Skrevet 3. mai ben47 skrev (2 minutter siden): Jeg bare snublet over tråden og temaet tilfeldig. Sorry da. Helt ok det, jeg bare ser ikke vitsen med å dra opp en fire år gammel tråd om man ikke faktisk har noe å bidra med!
Mardina Skrevet 5. mai #5883 Skrevet 5. mai ben47 skrev (På 4.5.2025 den 0.29): Ikke for å være frekk, men er ikke det litt slemt? Frekt, slemt og dårlig gjort ovenfor en mann som ikke kan noe for at penisen hans er liten. Jeg skjønner meg ikke på damer som driver på sånn. Jeg har aldri vært en sånn dame og jeg klarer bare ikke å få meg til å klage på en mann sin penis. Jeg har ikke det "genet" i meg, for jeg vil jo ikke såre folk... AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 0.41): Hvordan skal et forhold fungere uten et bra sexliv? Anonymkode: 620c3...e55 Man kan ha et bra sexliv, selv om mannen har liten penis. Sex er mer enn penetrering. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5884 Skrevet 5. mai Mardina skrev (5 timer siden): Frekt, slemt og dårlig gjort ovenfor en mann som ikke kan noe for at penisen hans er liten. Jeg skjønner meg ikke på damer som driver på sånn. Jeg har aldri vært en sånn dame og jeg klarer bare ikke å få meg til å klage på en mann sin penis. Jeg har ikke det "genet" i meg, for jeg vil jo ikke såre folk... Man kan ha et bra sexliv, selv om mannen har liten penis. Sex er mer enn penetrering. For meg er penetrering viktigere enn noe annet, sex med ham ga meg ingenting. Han vet jo ingenting om hva jeg synes problemet var, så jeg ser ikke helt problemet 🤷♀️ Det er da helt sikkert ting menn ikke liker med meg og, jeg har flere ganger blitt droppa på grunn av høyden min. Jeg kan ikke akkurat noe for at jeg er høy, men jeg blir ikke lei meg fordi de helst vil ha en lav dame i stedet. Anonymkode: 3db8d...7b3 1 2
Resignert Skrevet 5. mai #5885 Skrevet 5. mai Mardina skrev (5 timer siden): Frekt, slemt og dårlig gjort ovenfor en mann som ikke kan noe for at penisen hans er liten. Jeg skjønner meg ikke på damer som driver på sånn. Jeg har aldri vært en sånn dame og jeg klarer bare ikke å få meg til å klage på en mann sin penis. Jeg har ikke det "genet" i meg, for jeg vil jo ikke såre folk... Man kan ha et bra sexliv, selv om mannen har liten penis. Sex er mer enn penetrering. For noen er penetrering den viktigste delen av sexlivet, for andre av liten betydning. Når sexlivet ikke funker optimalt for BEGGE, er det stusslige greier. 1
Mardina Skrevet 5. mai #5886 Skrevet 5. mai Resignert skrev (1 minutt siden): For noen er penetrering den viktigste delen av sexlivet, for andre av liten betydning. Når sexlivet ikke funker optimalt for BEGGE, er det stusslige greier. Synes likevel det er ganske slemt å si til en mann med liten penis at "du er for liten for meg"... Det kan gjøre mer skade enn godt. Det er ikke mannen sin feil at den er liten.
Resignert Skrevet 5. mai #5887 Skrevet 5. mai Mardina skrev (7 minutter siden): Synes likevel det er ganske slemt å si til en mann med liten penis at "du er for liten for meg"... Det kan gjøre mer skade enn godt. Det er ikke mannen sin feil at den er liten. Om mannen har et minimum av innsikt, skjønner han det nok likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5888 Skrevet 5. mai Mardina skrev (54 minutter siden): Synes likevel det er ganske slemt å si til en mann med liten penis at "du er for liten for meg"... Det kan gjøre mer skade enn godt. Det er ikke mannen sin feil at den er liten. Jeg sa ikke det heller, så teit er jeg ikke. Anonymkode: 3db8d...7b3
ben47 Skrevet 6. mai #5889 Skrevet 6. mai Mardina skrev (16 timer siden): Frekt, slemt og dårlig gjort ovenfor en mann som ikke kan noe for at penisen hans er liten. Jeg skjønner meg ikke på damer som driver på sånn. Jeg har aldri vært en sånn dame og jeg klarer bare ikke å få meg til å klage på en mann sin penis. Jeg har ikke det "genet" i meg, for jeg vil jo ikke såre folk... Man kan ha et bra sexliv, selv om mannen har liten penis. Sex er mer enn penetrering. Ja sant det. Vi...jeg mener han, kan jo ikke noe for det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5890 Skrevet 6. mai ben47 skrev (8 timer siden): Ja sant det. Vi...jeg mener han, kan jo ikke noe for det. Klart du/dere ikke kan for det. Anonymkode: b6259...107
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5891 Skrevet 6. mai Statistisk sett er det først og fremst kvinner som har doktorgrad i mikromåling med lupe og lasermåler, helst med bakgrunn fra NASA og erfaring med å kalibrere måleverktøy for kirurgisk presisjon. De er svært opptatt av millimeter – men bare hvis penis også kan brukes som fjernkontroll, massasjestav og pizzahjul. For resten av verdens kvinner gjelder som regel følgende: hygiene, humor og en viss idé om hvordan man bruker resten av kroppen – inkludert hjernen. Men klart, hvis du er mer opptatt av størrelsen enn hvordan du bruker den, så sier vel det mest om hvem som egentlig er mest opptatt av temaet. Anonymkode: c2fae...c7c
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5892 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Statistisk sett er det først og fremst kvinner som har doktorgrad i mikromåling med lupe og lasermåler, helst med bakgrunn fra NASA og erfaring med å kalibrere måleverktøy for kirurgisk presisjon. De er svært opptatt av millimeter – men bare hvis penis også kan brukes som fjernkontroll, massasjestav og pizzahjul. For resten av verdens kvinner gjelder som regel følgende: hygiene, humor og en viss idé om hvordan man bruker resten av kroppen – inkludert hjernen. Men klart, hvis du er mer opptatt av størrelsen enn hvordan du bruker den, så sier vel det mest om hvem som egentlig er mest opptatt av temaet. Anonymkode: c2fae...c7c Skjønner ikke helt det med å ikke vite hvordan en bruker den, når den er så liten at den ikke merkes? Hvordan skal den brukes optimalt da? Jeg er ikke veldig opptatt av størrelse, har hatt mye god sex med menn med mindre peniser. Men det er en grense der, den kan bli for liten. Og liten og tynn er en dårlig kombinasjon. Anonymkode: 3db8d...7b3
SlemUlv Skrevet 6. mai #5893 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt det med å ikke vite hvordan en bruker den, når den er så liten at den ikke merkes? Hvordan skal den brukes optimalt da? Jeg er ikke veldig opptatt av størrelse, har hatt mye god sex med menn med mindre peniser. Men det er en grense der, den kan bli for liten. Og liten og tynn er en dårlig kombinasjon. Anonymkode: 3db8d...7b3 Men 14cm, som er det de fleste menn her inne spør om, er ikke FOR liten.. Den er faktisk ikke liten i det hele tatt.
ben47 Skrevet 6. mai #5894 Skrevet 6. mai SlemUlv skrev (11 minutter siden): Men 14cm, som er det de fleste menn her inne spør om, er ikke FOR liten.. Den er faktisk ikke liten i det hele tatt. Nettopp. Og 10-11 cm er ikke langt unna vanlig størrelse heller?
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5895 Skrevet 6. mai SlemUlv skrev (18 minutter siden): Men 14cm, som er det de fleste menn her inne spør om, er ikke FOR liten.. Den er faktisk ikke liten i det hele tatt. Nei det er absolutt ikke en liten penis. Anonymkode: 3db8d...7b3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5896 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 16.53): Forlengelse er en fellesdusj greie. Idioti. En fortykkelse på 4 cm er nok mer effektivt for hennes opplevelse. En invistering i hennes nytelse. Finnes det kvinner som hadde betalt for tykkere? Neppe. Anonymkode: b6259...107 Jeg er i utgangspunktet enig, men mistenker at din vises godt i fellesdusjen og at du derfor synes dette er idioti. Min er nokså liten slapp men gjennomsnittlig erigert (14-15/11-12 alt etter dagsformen). Det gjør at jeg skammer meg i fellesdusjene og er svært ubekvem sammen med andre nakne gutter/menn, men må jo gjennom dette om jeg skal få benyttet meg av svømmehallen. Jeg skulle mye mer gjerne hatt en shower i stedet for en grower. Anonymkode: 452c3...c80
DeLorean Skrevet 8. mai #5897 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er i utgangspunktet enig, men mistenker at din vises godt i fellesdusjen og at du derfor synes dette er idioti. Min er nokså liten slapp men gjennomsnittlig erigert (14-15/11-12 alt etter dagsformen). Det gjør at jeg skammer meg i fellesdusjene og er svært ubekvem sammen med andre nakne gutter/menn, men må jo gjennom dette om jeg skal få benyttet meg av svømmehallen. Jeg skulle mye mer gjerne hatt en shower i stedet for en grower. Anonymkode: 452c3...c80 Jeg hadde gitt så faen i dette. Spiller det noen rolle hvor stor den er slapp? Ærlig talt. Hva faen er det som skjer i dagens samfunn. Jeg har en grower og veldig fornøyd med det. Min er kanskje 6 cm på det minste. Forskjellen på oss er kanskje at du ikke er en voksen mann som meg? Jeg er 45. 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5898 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er i utgangspunktet enig, men mistenker at din vises godt i fellesdusjen og at du derfor synes dette er idioti. Min er nokså liten slapp men gjennomsnittlig erigert (14-15/11-12 alt etter dagsformen). Det gjør at jeg skammer meg i fellesdusjene og er svært ubekvem sammen med andre nakne gutter/menn, men må jo gjennom dette om jeg skal få benyttet meg av svømmehallen. Jeg skulle mye mer gjerne hatt en shower i stedet for en grower. Anonymkode: 452c3...c80 Sikkert ikke lett. Det som og er vanlig er at alle virker å anta at de med stor slapp i dusjen alle er showers. Den antakelsen er ikke alltid rett. Godt er nå det - for size queensa, der ute. Anonymkode: b6259...107 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5899 Skrevet 9. mai DeLorean skrev (På 8.5.2025 den 15.34): Jeg hadde gitt så faen i dette. Spiller det noen rolle hvor stor den er slapp? Ærlig talt. Hva faen er det som skjer i dagens samfunn. Jeg har en grower og veldig fornøyd med det. Min er kanskje 6 cm på det minste. Forskjellen på oss er kanskje at du ikke er en voksen mann som meg? Jeg er 45. Jeg er nok mye mer "voksen" enn du er 🙄. Har ikke målt min slapp da denne varierer veldig. Under vgs, eller gymnaset som det het da, snek jeg meg unna dusjing sammen med andre. Nå i mye mer voksen alder gir jeg mer fan men ser jo at de aller fleste andre er mye større enn meg og det plager meg likevel. Anonymkode: 452c3...c80
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5900 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 22.34): Jeg er i utgangspunktet enig, men mistenker at din vises godt i fellesdusjen og at du derfor synes dette er idioti. Min er nokså liten slapp men gjennomsnittlig erigert (14-15/11-12 alt etter dagsformen). Det gjør at jeg skammer meg i fellesdusjene og er svært ubekvem sammen med andre nakne gutter/menn, men må jo gjennom dette om jeg skal få benyttet meg av svømmehallen. Jeg skulle mye mer gjerne hatt en shower i stedet for en grower. Anonymkode: 452c3...c80 True ikke det er noe galt med penisen din. Dette sitter i ditt hode. Står dere å ser på hverandres slappe peniser da? En stor penis er ikke alt altså. Anonymkode: 82a8f...90d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå