Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pingvinen skrev (38 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Størrelse på penis kan man ikke noe for. Og det er trist at det har blitt sånn at endel menn med liten penis har det vondt psykisk pga dette. Det er så mye annet som er viktigere i ett forhold enn det. 

Veldig trist. Blir overrasket over hvor mange slike tråder det er faktisk. En penis på f.eks 14 cm er jo ikke en liten penis.

Men tror absolutt det kan være noen kvinner der ute som dumper menn pga. det. Og det er jo fryktelig synd. Psyken er ikke noe man skal kødde med.

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (2 timer siden):

Veldig trist. Blir overrasket over hvor mange slike tråder det er faktisk. En penis på f.eks 14 cm er jo ikke en liten penis.

Men tror absolutt det kan være noen kvinner der ute som dumper menn pga. det. Og det er jo fryktelig synd. Psyken er ikke noe man skal kødde med.

Du kan bli dumpet pga størrelsen om du har liten, medium eller stor. Har en kvinne sterke preferanser, og i tillegg er lite plastisk psykisk, så kan en penis for henne være, ja, for stor, for liten.

Hadde du spurt min samboer om hun ville hatt en mann med mindre/større, så vet jeg svaret. Og kan leve godt med det. 

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tøft for han. Det skjønner jeg absolutt. Som kvinne ville jeg aldri sagt noe slik, men jeg ville heller ikke gått videre med han. Hadde jeg vært mann med mikropenis tror jeg jeg ville vurdert operasjon, for egen del. 

Anonymkode: 2e674...585

Og da vet du selvsagt at slike operasjoner ikke øker den erigerte størrelsen, bare maks. et par cm i slapp tilstand. Dessuten er slike operasjoner et sjansespill. En del opplever at ereksjonen blir dårligere. Bare å google.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (2 timer siden):

Og da vet du selvsagt at slike operasjoner ikke øker den erigerte størrelsen, bare maks. et par cm i slapp tilstand. Dessuten er slike operasjoner et sjansespill. En del opplever at ereksjonen blir dårligere. Bare å google.

Forlengelse er en fellesdusj greie. Idioti.

En fortykkelse på 4 cm er nok mer effektivt for hennes opplevelse. En invistering i hennes nytelse.

Finnes det kvinner som hadde betalt for tykkere? Neppe.

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Skrevet

Har ikke så mye å bidra med til temaet.

Men syns det er veldig gøy å lese disse penis-trådene ihvertfall 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye å svare her, men tror jeg skal holde kjeft 😄 Jeg har avsluttet dating på grunn av mann med for liten penis 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 620c3...e55

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (18 minutter siden):

Da vil du ha glede av samletråden, hvor også denne hører hjemme. I den grad sånne tråder hører hjemme på et kvinneforum i det hele tatt.

Anonymkode: 1fa26...937

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da vil du ha glede av samletråden, hvor også denne hører hjemme. I den grad sånne tråder hører hjemme på et kvinneforum i det hele tatt.

Jeg skjønner. Men menn er velkomne her?

AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner. Men menn er velkomne her?

Jada, men ingen lovende start å begynne med dette temaet hvis man vil bli tatt seriøst. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jada, men ingen lovende start å begynne med dette temaet hvis man vil bli tatt seriøst. 

Ett sted må man jo begynne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har mye å svare her, men tror jeg skal holde kjeft 😄 Jeg har avsluttet dating på grunn av mann med for liten penis 🤷‍♀️ 

Ikke for å være frekk, men er ikke det litt slemt? 

AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (9 minutter siden):

Ikke for å være frekk, men er ikke det litt slemt? 

Hvordan skal et forhold fungere uten et bra sexliv? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal et forhold fungere uten et bra sexliv? 

Nei, jeg vet ikke. Er jo ingen ekspert på dette. Syns bare temaet er litt artig.

AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg vet ikke. Er jo ingen ekspert på dette. Syns bare temaet er litt artig.

Jeg klarer i hvert fall ikke å starte et forhold der akkurat det mangler fra begynnelsen av. Det er en såpass viktig del av et samliv for meg. 

Jeg sa jo såklart ikke at det var penisen det var noe feil med 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer i hvert fall ikke å starte et forhold der akkurat det mangler fra begynnelsen av. Det er en såpass viktig del av et samliv for meg. 

Jeg sa jo såklart ikke at det var penisen det var noe feil med 😊

Nei kan jo forstå det.

Ja da tok du jo litt hensyn hvertfall da 😊

Kan jeg spørre hvor stor den var? 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (4 minutter siden):

Mange menn som synes det tydeligvis, så da har du mye å kose deg med i samletråden om penisstørrelse. 

Son kvinne er jeg temmelig lei temaet, spesielt siden det kun er kvinner (eller menn, eller menn som påstår å være kvinner) menn som er opptatt av dette lytter til. Det er rett frem umulig å diskutere saklig, siden de som har bestemt seg for at menn må ha penis over gjennomsnittet for å duge kun kverner på sitt narrativ. Uansett. 

Anonymkode: 925c6...204

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (Akkurat nå):

Nei kan jo forstå det.

Ja da tok du jo litt hensyn hvertfall da 😊

Kan jeg spørre hvor stor den var? 

Jeg målte ikke, men den var kort og veldig tynn. Jeg er ikke spesielt opptatt av størrelse, men jeg merket ingenting da vi hadde sex 🤷‍♀️ Var liksom ikke noen vits for meg i det hele tatt. Han likte sexen veldig godt da, så fint for ham 😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg målte ikke, men den var kort og veldig tynn. Jeg er ikke spesielt opptatt av størrelse, men jeg merket ingenting da vi hadde sex 🤷‍♀️ Var liksom ikke noen vits for meg i det hele tatt. Han likte sexen veldig godt da, så fint for ham 😅

Jeg skjønner. Mest synd for han å miste sexen da. 

Skrevet
ben47 skrev (1 time siden):

Ingenting å si, men bare MÅTTE dra opp en fire år gammel tråd likevel.. Sukk. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner. Mest synd for han å miste sexen da. 

Finner helt sikkert en ny og bedre dame, han er en utrolig bra mann 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...