AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:34 #5821 Del Skrevet fredag kl 19:34 Hei, jeg er i en litt vanskelig situasjon. Jeg ble fra naturens side utstyrt med en liten penis 10 cm erigert, og tynn. I tenårene var jeg sammen med ei jente som fikk meg til å innse at dette ikke var tilstrekkelig til noe som helst. Siden den dag, fra jeg var 18 år, har jeg holdt meg unna både kvinner, forhold og sex. I dag er jeg 45 år, og har aldri sett for meg å komme i et forhold. Men nå har jeg møtt en flott dame ei som til og med virker å ville ha meg. Det er en mulighet for at det kunne blitt noe mellom oss. Men å være så liten som jeg er, og i tillegg ikke hatt noen seksuelle erfaringer på 27 år... det sier seg selv. Det vil bli en så stor skuffelse for henne at jeg ikke engang orker å tenke på det. Jeg skjønner virkelig at noen menn vurderer selvmord på grunn av størrelsen sin. Anonymkode: d8bc1...7d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:36 #5822 Del Skrevet fredag kl 19:36 NEI. Ser absolutt ikke ned på dem, og kunne vært i et forhold med en mann med liten penis. Og nå har jeg ikke giddet å lese svarene her, men jeg vil du skal vite at de aller fleste kvinner er ikke mannefiendtlige og ser ned på menn med liten penis. Det er noe som ytres av mennesker med dårlig selvbilde selv. Anonymkode: b3f54...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:36 #5823 Del Skrevet fredag kl 19:36 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tøft for han. Det skjønner jeg absolutt. Som kvinne ville jeg aldri sagt noe slik, men jeg ville heller ikke gått videre med han. Hadde jeg vært mann med mikropenis tror jeg jeg ville vurdert operasjon, for egen del. Anonymkode: 2e674...585 Overfladisk, ja? Så om du stormforelsket deg i en mann, og holdt på å gåing av ditt gode skinn, elsket å være med ham +++, så hadde alle følelser sluknet når du fikk se hans lille penis? I så fall er du ekstremt enkel og overfladisk! Akkurat som han ikke hadde forstått at det var derfor du ikke ville gå videre? Jeg blør for menn med små peniser i dette dømmende samfunnet vi lever i. Er f… ikke rart mange menn tar drastiske valg! Jeg får angst mtp at dette vært en av mine sønner Anonymkode: 62584...7b7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:39 #5824 Del Skrevet fredag kl 19:39 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ser ikke ned på de, men ønsker dem heller ikke som partner. Dessverre. Sex med liten penis er svært lite givende. Anonymkode: 2e674...585 Tenk hvis dette var din sønn… Og tror du han hadde snakket med noen om dette, eller bare lidd seg gjennom livet? Eller tror du han hadde blitt så ulykkelig at han hadde gjort tragiske valg for seg selv? Det går an å tenke før man skriver Anonymkode: 62584...7b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:39 #5825 Del Skrevet fredag kl 19:39 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Må man ikke stort sett se ned for å se størrelsen på utstyret? Anonymkode: cc021...de5 Ikke om man sitter på kne under. Da ser man opp 😉 Anonymkode: cc645...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:39 #5826 Del Skrevet fredag kl 19:39 Mitt livs kjærlighet er en mann med svært liten penis. Men vi hadde et godt og aktivt sexliv likevel. Kan aldri huske jeg hadde noe å klage på eller utsette på det. Det var sånn han var skapt, og den store kjærligheten jeg følte for han brydde seg ikke om penisstørrelsen. Dessverre ble det slutt mellom oss av andre grunner. Men jeg hadde gladelig tatt han tilbake i dag om jeg kunne, selv om det er gått mange år. Anonymkode: 9205a...c4a 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:41 #5827 Del Skrevet fredag kl 19:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har truffet 2 menn med små. Jeg ser ikke ned på dem men de har dårlig selvtillit og mindreverdighets komplekser og det gjenspeiler seg i oppførselen deres. De vet selv at de har små og sikkert blitt fortalt det. Anonymkode: b8a35...0d4 De vet det og har blitt grundig informert om det! At mange menn i denne situasjonen til slutt velger drastiske løsninger, pga dømmende kvinner, gjør meg uendelig trist 😕 Anonymkode: 62584...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #5828 Del Skrevet fredag kl 19:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk hvis dette var din sønn… Og tror du han hadde snakket med noen om dette, eller bare lidd seg gjennom livet? Eller tror du han hadde blitt så ulykkelig at han hadde gjort tragiske valg for seg selv? Det går an å tenke før man skriver Anonymkode: 62584...7b7 Syned det er fint at sannheten kommer frem. Synes det er feil å si noe annet, når sannheten er at folk ser ned på dem med liten. Om min sønn hadde hatt liten, hadde jeg følt meg som en dårlig far. Anonymkode: 45178...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #5829 Del Skrevet fredag kl 19:42 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, for størrelse på penis definerer et lykkelig forhold…. 🙈🙄 Tenk at folk tenker slik…. Mener du seriøst at størrelsen på staken definerer din lykke i et forhold? Anonymkode: 62584...7b7 Har da aldri sagt den definerer min lykke i et forhold, men det har med sexliv å gjøre? Et sexliv hører også med i et forhold, og ja, beklager, men en mikropenis er ikke så tilfredstillende. Jeg har prøvd sex med en mann med svært liten penis og når man ikke engang merker at den er inne omtrent så er det ikke helt liv laga for min del. For noen kvinner er ikke penis viktig for sexen, kanskje de synes fingring og slikking eller strap on holder, men for mange er penis en del av et sexliv. Anonymkode: 2e674...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 19:43 #5830 Del Skrevet fredag kl 19:43 Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #5831 Del Skrevet fredag kl 19:46 Enkle kvinner søker enkle menn… Da er det ofte størrelsen som teller 👍🥳 Anonymkode: 62584...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #5832 Del Skrevet fredag kl 19:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har da aldri sagt den definerer min lykke i et forhold, men det har med sexliv å gjøre? Et sexliv hører også med i et forhold, og ja, beklager, men en mikropenis er ikke så tilfredstillende. Jeg har prøvd sex med en mann med svært liten penis og når man ikke engang merker at den er inne omtrent så er det ikke helt liv laga for min del. For noen kvinner er ikke penis viktig for sexen, kanskje de synes fingring og slikking eller strap on holder, men for mange er penis en del av et sexliv. Anonymkode: 2e674...585 Det er helt greit, men en må la være å si det, finn en annen troverdig unnskyldning for å avslutte forholdet, det er ikke verre en det. En smule medmenneskelighet er ikke skadelig. Anonymkode: bed8c...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:47 #5833 Del Skrevet fredag kl 19:47 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk hvis dette var din sønn… Og tror du han hadde snakket med noen om dette, eller bare lidd seg gjennom livet? Eller tror du han hadde blitt så ulykkelig at han hadde gjort tragiske valg for seg selv? Det går an å tenke før man skriver Anonymkode: 62584...7b7 Det må da være lov å si at man selv ikke hadde ønsket det i et forhold hvor man skal ha et sexliv? Akkurat som en mann må få lov å mene at jeg ikke har de fysiske egenskapene han ønsker seg? Jeg ser da ikke ned på menn for det. Overhodet ikke. Det er kun preferanser, som meg bekjent menn også bruker i valg av partner. Kvinner kan heller ikke noe for f.eks små bryster eller vaginisme som kan gjøre penetrering vanskelig. Anonymkode: 2e674...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:48 #5834 Del Skrevet fredag kl 19:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt greit, men en må la være å si det, finn en annen troverdig unnskyldning for å avslutte forholdet, det er ikke verre en det. En smule medmenneskelighet er ikke skadelig. Anonymkode: bed8c...33f Men herlighet, jeg har da ikke sagt at jeg ville sagt noe heller. Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2e674...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 19:50 #5835 Del Skrevet fredag kl 19:50 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kjenner ingen menn som ser ned på kvinner med små, men dessverre ser dem ned på dem som er overvektig Anonymkode: 45178...a70 Langt ifra alle menn som er overfladiske og ser ned på overvektige damer. Bare å se seg rundt i samfunnet, mange menn med overvektige damer. Jeg var overvektig i begge mine forrige forhold, hvorav det siste varte i 9 år. Han jeg dater nå har heller ingen problemer med at jeg er overvektig. Jeg jobber selvfølgelig med å gå ned i vekt, men det er ikke gjort på null komma niks heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #5836 Del Skrevet fredag kl 19:56 Foretrekker en litt mindre enn større. Har en partner som er litt under gjennomsnittet, men jeg er strålende fornøyd. Anonymkode: 05de2...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:57 #5837 Del Skrevet fredag kl 19:57 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Overfladisk, ja? Så om du stormforelsket deg i en mann, og holdt på å gåing av ditt gode skinn, elsket å være med ham +++, så hadde alle følelser sluknet når du fikk se hans lille penis? I så fall er du ekstremt enkel og overfladisk! Akkurat som han ikke hadde forstått at det var derfor du ikke ville gå videre? Jeg blør for menn med små peniser i dette dømmende samfunnet vi lever i. Er f… ikke rart mange menn tar drastiske valg! Jeg får angst mtp at dette vært en av mine sønner Anonymkode: 62584...7b7 Har ingenting med å være overfladisk å gjøre, ro deg helt ned. Nå ser man kanskje gjerne penis før man utvikler så voldsomt store følelser for en mann. Det er greit å teste kjemi også fysisk før man etablerer et forhold. Et parforhold har også et sexliv og for MEG hadde det ikke fungert med en mikropenis (les hva jeg skriver, mikro). Og det gidder jeg ikke fordømmes for å mene. Verden er full av mennesker som ikke matcher seksuelt og det går begge veier. Det er naivt å tro at ikke kvinner også blir valgt bort av menn og det er ikke mindre vondt det. Anonymkode: 2e674...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #5838 Del Skrevet fredag kl 20:01 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det vil bli en så stor skuffelse for henne at jeg ikke engang orker å tenke på det. Min erfaring er at små peniser ikke er dårligere enn andre, tvert imot. Men, hvis du går inn i situasjonen med en negativ holdning og er innstilt på skuffelse, så vil det smitte. Dersom hun er interessert (og ikke en sizequeen), vil ikke penisen få henne til å miste interessen. Prat med henne, ikke vær for negativ. Men ærlig om at du er usikker. Hilsen meget erfaren dame som landet på en mindre erfaren mann med penis mindre enn gjennomsnittet. Ps. Det at han endret holdning, ble redningen vår. Anonymkode: 12ed7...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:01 #5839 Del Skrevet fredag kl 20:01 Selvfølgelig ikke! Anonymkode: e4e04...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #5840 Del Skrevet fredag kl 20:09 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kvinners vane med å bruke liten penis som en standard slengbemerkning mot menn de ikke liker er kvalmende. Prøv å sette dere inn i situasjonen for en mann som faktisk har en liten penis. Bruk litt av den empatien dere skryter på at dere har. Anonymkode: 61257...44e Litt morsomt at en mann skriker etter empati når man ser all empatien menn har "kastet" etter kvinnene opp gjennom alle århundrer. Og for ikke å glemme alt som er blitt forventet av kvinner opp gjennom. Så blir det sutring med en gang menn får en kommentar. Uansett, ts pikken kan man ikke gjøre noe med du må bare lære deg å bruke den, hender og annet om det frister. Er du litt kunnskapsrik når det kommer til kvinnens anatomi så kan man komme langt. Anonymkode: ba09e...cc7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå