AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:06 #5681 Del Skrevet søndag kl 16:06 Null stress. I dag fins det kondomer også for menn med mikropenis: https://clickhole.com/body-positivity-ftw-trojan-has-released-a-new-line-of-1825717931/ Anonymkode: 54e40...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:09 #5682 Del Skrevet søndag kl 16:09 14 er ikke lite, det hadde ikke vært noe problem. Bare om han selv gjør det til et problem. For at størrelse skulle vært et problem må vi ned på mikropenis noe under 10cm. Det kan absolutt veies opp av å være en god sexpartner på andre måter enn med pikken. Men skal ikke legge skjul på at følelsen av å bli penetrert av mannen og kjenne det godt, ville vært sterkt savnet. Så selv om det ikke er noen dealbreaker, er det absolutt et minus om man er nede på mikro. Anonymkode: 4b949...1ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:11 #5683 Del Skrevet søndag kl 16:11 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde med en hjem med mikro penis. Da var jeg litt skuffa for å være ærlig. Men 14cm er helt passe 😊 Anonymkode: 683bf...34c Hvor liten snakker vi? Anonymkode: d1a5c...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:12 #5684 Del Skrevet søndag kl 16:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 14 er ikke lite, det hadde ikke vært noe problem. Bare om han selv gjør det til et problem. For at størrelse skulle vært et problem må vi ned på mikropenis noe under 10cm. Det kan absolutt veies opp av å være en god sexpartner på andre måter enn med pikken. Men skal ikke legge skjul på at følelsen av å bli penetrert av mannen og kjenne det godt, ville vært sterkt savnet. Så selv om det ikke er noen dealbreaker, er det absolutt et minus om man er nede på mikro. Anonymkode: 4b949...1ee Så du foretrekker større peniser, altså 17 cm og opp? Anonymkode: d1a5c...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:12 #5685 Del Skrevet søndag kl 16:12 Kristian skrev (9 minutter siden): Dette må være trolling.. Men, gjennomsnittslengden på en penis er 13,12 cm. Og det er ca 5% som har lengre enn 16cm. Penis, hvor lang er den? - NHI.no Ser man litt på grafene til illustrert vitenskap så ser du at det sannsynligvis er underkant av 1% som har lengre enn 18cm. Verdens største penis: Så stor er den gjennomsnittlige penisen | illvit.no Så hvis 18 cm er det du forventer, så bør du justere forventningene dine litt... Signerer denne. Selv får jeg vondt av alt over 15 cm og det finner jeg meg faktisk ikke i. Menn med så diger penis får heller finne seg noen vide brønner. Anonymkode: 60235...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:16 #5686 Del Skrevet søndag kl 16:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du foretrekker større peniser, altså 17 cm og opp? Anonymkode: d1a5c...980 Noe som max 5 % av verdens mannlige befolkning har altså? Du vet at kun 10 % av verdens kvinner kan få orgasme av penetrering alene? Størrelsen på penis har så godt som ingenting å si hvis poenget er at dama di skal få orgasme. Men du ønsker kanskje bare å peise på med en diger penis slik at dama di får kjempevondt i flere timer etterpå? Føler du deg litt mer som en mann da? Når du i det minste klarer å skade dama di når dere har sex? Kan du ikke heller få deg en høystatus jobb med fet lønn? Anonymkode: 60235...163 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:17 #5687 Del Skrevet søndag kl 16:17 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Si dere tar med en kjekkas hjem, alt er bra. Han kler av seg, så er penisen 14 cm ca. Helt ærlig, blir dere skuffet? Spesielt om han er over 190 og. Anonymkode: d1a5c...980 Kler av han og knuller dialekten ut av han. Anonymkode: cc51a...a01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:17 #5688 Del Skrevet søndag kl 16:17 Så lenge han hadde vært villig til å bruke en dildo jeg hadde som var større, om jeg ikke hadde følt meg tilfredstilt, så ser jeg ikke problemet med det. Hadde han hengt seg opp i sin egen størrelse, så hadde det ikke vært noe greit synes jeg... Anonymkode: 66ea8...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:19 #5689 Del Skrevet søndag kl 16:19 Nei. Bryr meg bare om store hender, så om de ikke er store tar jeg han ikke med hjem uansett. De ser man jo med en gang også. Driter loddrett i størrelsen på pikken. Anonymkode: 88f2e...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:19 #5690 Del Skrevet søndag kl 16:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge han hadde vært villig til å bruke en dildo jeg hadde som var større, om jeg ikke hadde følt meg tilfredstilt, så ser jeg ikke problemet med det. Hadde han hengt seg opp i sin egen størrelse, så hadde det ikke vært noe greit synes jeg... Anonymkode: 66ea8...48f Så en mann med gjennomsnittlig størrelse kan ikke tilfredsstille deg uten en stor dildo? Det sier vel egentlig mest om deg Anonymkode: e3319...768 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:20 #5691 Del Skrevet søndag kl 16:20 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du foretrekker større peniser, altså 17 cm og opp? Anonymkode: d1a5c...980 Nei. Jeg foretrekker større enn mikro. Jeg sa jo akkurat at 14 var helt fint. Anonymkode: 4b949...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:20 #5692 Del Skrevet søndag kl 16:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Bryr meg bare om store hender, så om de ikke er store tar jeg han ikke med hjem uansett. De ser man jo med en gang også. Driter loddrett i størrelsen på pikken. Anonymkode: 88f2e...589 Hvorfor liker du store hender, om du driter i penisstr? Anonymkode: d1a5c...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:21 #5693 Del Skrevet søndag kl 16:21 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjennomsnittsstørrelsen er rett over 13cm. Jeg tror han hadde blitt mer skuffet når han innser at dama er mentalt tilbakestående, har råtten personlighet og bruker fritiden på å lage trolletråd på KG om penisstørrelser. 💩 0/10 Anonymkode: 6aabc...750 Tror du virkelig denne tråden er startet av en dame? Har jeg ingen tro på. Anonymkode: b2943...0eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:29 #5694 Del Skrevet søndag kl 16:29 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Si dere tar med en kjekkas hjem, alt er bra. Han kler av seg, så er penisen 14 cm ca. Helt ærlig, blir dere skuffet? Spesielt om han er over 190 og. Anonymkode: d1a5c...980 Skuffet?😅 Jeg hadde selvfølgelig aldri blitt skuffet over en helt normal penis. Når det er sagt, så hadde ikke en penis vært nok grunn til at jeg hadde blitt skuffet uansett. Hadde han hatt en veldig stor penis, så hadde det utelukket samleie, men hadde ikke blitt skuffet av den grunn. Det kommer helt an på hvor god han er med munn og hender😀 Hadde han derimot ikke funket med hender og munn, så hadde jeg blitt skuffet. Hender og munn er mye viktigere en penis for om jeg har en bra sexopplevelse eller ikke☺️ Anonymkode: a518b...c49 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:30 #5695 Del Skrevet søndag kl 16:30 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Joda, men du forsår poenget. Altså en penis på 18 cm og oppover man egt forventer. Anonymkode: d1a5c...980 😳 det hadde i hvert fall utelukket samleie for min del. Anonymkode: a518b...c49 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:32 #5696 Del Skrevet søndag kl 16:32 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor liker du store hender, om du driter i penisstr? Anonymkode: d1a5c...980 Hvor dum er du egentlig? Anonymkode: 9c704...e68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:33 #5697 Del Skrevet søndag kl 16:33 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så en mann med gjennomsnittlig størrelse kan ikke tilfredsstille deg uten en stor dildo? Det sier vel egentlig mest om deg Anonymkode: e3319...768 Det var ikke det jeg skrev. Les ordentlig! Anonymkode: 66ea8...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 16:39 #5698 Del Skrevet søndag kl 16:39 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Si dere tar med en kjekkas hjem, alt er bra. Han kler av seg, så er penisen 14 cm ca. Helt ærlig, blir dere skuffet? Spesielt om han er over 190 og. Anonymkode: d1a5c...980 Nei. Sex er mer enn penetrering. Jeg klarer bare ikke få meg til å klage på en manns penis. Det er da virkelig ikke mannens feil at han har den størrelsen han har... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:40 #5699 Del Skrevet søndag kl 16:40 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så en mann med gjennomsnittlig størrelse kan ikke tilfredsstille deg uten en stor dildo? Det sier vel egentlig mest om deg Anonymkode: e3319...768 Jeg foretrekker en mann som ikke lar seg definere av hva han har dinglende mellom beina 😉 Anonymkode: 66ea8...48f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet søndag kl 17:52 #5700 Del Skrevet søndag kl 17:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, men du forsår poenget. Altså en penis på 18 cm og oppover man egt forventer. Anonymkode: d1a5c...980 Hvordan kan man forvente det når gjennomsnitt er ca 14 cm? For meg er 14 cm absolutt stort nok. Mindre og 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå