AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5661 Del Skrevet 6 timer siden Bamseklemmer skrev (På 3.3.2025 den 4.32): Da stemmer kanskje det jeg skriver under? Jeg skal ikke tvile på din kåthet altså, men det er en sammenheng😊 Hvis en kvinnehånd akkurat klarer å klipe rundt pikken, ja da passer den iflg mine egne rapporter😅 Noen har ikke sjanse å klipe i rundt, uansett hvor hardt de kliper. Like vel passer den som smurt.. Er ikke det mystisk? Nei, det er magisk hvor godt kåthets-skalaen stemmer med smerte-terskelen.. Høy kåthet over tid, gir masse hormoner som sørger for å minske smertene. Så.. uten forspill og rett på sak med diger pikk, selvfølgelig gjør det ondt. Men akkurat dette med å klipe i rundt.. stemmer ikke det for kvinner? Da med tanke på godt forspill og høy kåthet på skalaen? Jeg mener: De som har oversize pikk sitter på ansvaret.. de må bruke det riktige hodet. Helst med litt biologiske kunnskaper, og se fordelen med å hjelpe kvinnen å bli kåt nok før sex. Ta gjerne et par forsiktige prøvedykk først, og hør hva dama sier.. Til ettertanke: Fisting.. Hvorfor gjør det ikke ondt til en kvinne, som bruker dobbel så tykk dildo enn det pikken min er? Jo.. fordi hun er superkåt vel, så kåthets-skalaen stemmer med smerte-teskelen.. altså nytelsen er mye større enn smertene. Så smertene kan aldri overgå nytelsen, for da krymper kåtheten nedover på skalen igjen🫠 Helt riktig! Jeg har skjeldent opplevd at penetrering ikke har fungert med min penis på 20×15.det handler om kåthet og ikke minst å lese kroppsspråket til partner! Er selvfølgelig noen stillinger som er mer utfordrende enn andre. Anonymkode: 66e6e...0c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5662 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt riktig! Jeg har skjeldent opplevd at penetrering ikke har fungert med min penis på 20×15.det handler om kåthet og ikke minst å lese kroppsspråket til partner! Er selvfølgelig noen stillinger som er mer utfordrende enn andre. Anonymkode: 66e6e...0c9 Dette stemmer :-) Min er 17 lang og 18 tykk, den glir rett inn bare damen er sikkelig kåt😉 Anonymkode: e14ca...cf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå