AnonymBruker Skrevet 8. april #5621 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 17.04): målte du fra undersiden eller? Anonymkode: 86f05...8c9 Ekspander Du får håpe på det. Noen av oss er nå bare lenger enn snittet, mye lenger. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5622 Del Skrevet 9. april menn som trakk det svake loddet i samfunnet og fikk liten? Eller opplever dere kvinner begge deler? Anonymkode: 03daa...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5623 Del Skrevet 9. april Noen ganger har de litt for mye selvtillit. Da kan jeg oppleve de som en klyse. Det er ikke bra. Anonymkode: 4d964...c2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5624 Del Skrevet 9. april Selvfølgelig gjenspeiler penisstørrelsen selvtilliten hos menn, på samme måte som bryster gjenspeiler selvtilliten hos kvinner. Usikker på om vaginastørrelsen gjenspeiler selvtilliten på noe måte. I så fall, bør man ha stor eller liten vagina? Anonymkode: 7d5dd...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5625 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.30): Selvfølgelig gjenspeiler penisstørrelsen selvtilliten hos menn, på samme måte som bryster gjenspeiler selvtilliten hos kvinner. Ekspander Kunne ikke brydd meg mindre om bryststørrelsen.... Fedme derimot (men det kan gjøres noe med) Anonymkode: 03daa...0af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5626 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.30): Selvfølgelig gjenspeiler penisstørrelsen selvtilliten hos menn, på samme måte som bryster gjenspeiler selvtilliten hos kvinner. Usikker på om vaginastørrelsen gjenspeiler selvtilliten på noe måte. I så fall, bør man ha stor eller liten vagina? Anonymkode: 7d5dd...e78 Ekspander Trang vagina gir økt nytelse for noen. Ikke alle. Kommer an på hvordan man passer sammen anatomisk. Det er ofte her samarbeidet kommer inn i bildet. Anonymkode: 4d964...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5627 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.27): menn som trakk det svake loddet i samfunnet og fikk liten? Eller opplever dere kvinner begge deler? Anonymkode: 03daa...0af Ekspander De enorme penisene jeg har møtt satt ikke på menn med bra selvtillit. Og de minste jeg har møtt satt på ganske mentalt sterke folk. Så faktisk tror jeg ikke det har noe å si. Anonymkode: 3f596...ca8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 9. april #5628 Del Skrevet 9. april Tja, noen medfødte/ genetiske fordeler vil sikkert øke selvtilliten merkbart. Faktorer som høyde, attraktivt ansikt, naturlig atletisk kroppsbygning/ lite kroppsfett, og stor penis er vel ansett som mye mer attraktivt enn det motsatte. Og dette vil da gi en boost. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. april #5629 Del Skrevet 9. april De er på, og oppfører seg som drittsekker. De som har Micro, er veeeldig hyggelige og oppofrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. april #5630 Del Skrevet 9. april Forskjell på selvtillit i livet og selvtillit i sexlivet da.. Når man har bunnsolid selvtillit i livet.. så aksepterer man sitt kjønnsorgan, da blir de ikke så "kuk-fiksert". Det er vel det som kalles seksuell selvtillit. Dette gjelder nok alle størrelser, selv om andre ymter at store kuker er noen drittsekker.. Men men.. kvinner vil jo fjerne myten at stor kuk er best, ikke pga at de nødvendigvis har ei trang mus🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5631 Del Skrevet 9. april Ikke min erfaring så langt, men det kan nok variere litt. Han jeg har ligget med med størst penis hadde ikke mye selvtillit, men det er nok fordi han ikke er en som vanligvis drar damer. Ikke noe galt med han, og jeg så noe jeg likte i en periode, men han var for det meste ganske kjedelig og anonym, både i personlighet og utseende. Har ikke vært borti mikropeniser, men han jeg har ligget med med minst penis, var også han som hadde mest selvtillit. Han var vannvittig kjekk og hadde en helt fantastisk kropp, i tillegg til en veldig spennende personlighet. Han dro damer som bare det og hadde nok høy selvtillit på grunn av det. Anonymkode: 89ac5...bd1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5632 Del Skrevet 9. april Nei, den jeg har vært med som hadde den største hadde skikkelig dårlig selvtillit, tror faktisk han er den jeg har vært med som har hatt dårligst selvtillit. Anonymkode: bf92b...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5633 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.30): Selvfølgelig gjenspeiler penisstørrelsen selvtilliten hos menn, på samme måte som bryster gjenspeiler selvtilliten hos kvinner. Usikker på om vaginastørrelsen gjenspeiler selvtilliten på noe måte. I så fall, bør man ha stor eller liten vagina? Anonymkode: 7d5dd...e78 Ekspander 🤣🤣🤣 Du er morsom. Anonymkode: bf92b...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. april #5634 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 14.30): Selvfølgelig gjenspeiler penisstørrelsen selvtilliten hos menn, på samme måte som bryster gjenspeiler selvtilliten hos kvinner. Ekspander Dersom det er korrelasjon mellom penisstørrelse og selvtillit betyr det at selvtilliten i veldig stor grad er knyttet til penisstørrelse, og det er i tilfelle både tros og svært, svært begrensende…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5635 Del Skrevet 9. april https://calcsd.info/ Må si meg fornøyd med tykkelsen, selv om lengden gjerne skulle ha vært + 1-2 cm. Anonymkode: 49ec5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5636 Del Skrevet 9. april Resignert skrev (På 9.4.2025 den 15.26): Tja, noen medfødte/ genetiske fordeler vil sikkert øke selvtilliten merkbart. Faktorer som høyde, attraktivt ansikt, naturlig atletisk kroppsbygning/ lite kroppsfett, og stor penis er vel ansett som mye mer attraktivt enn det motsatte. Og dette vil da gi en boost. Ekspander I følge kvinneguiden, ønsker dem mann med stor penis, men pappa kropp eller lubben, veldig hårete . Du trent og atletisk er du ikke attraktiv faktisk... Anonymkode: 03daa...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5637 Del Skrevet 9. april Big dick energy er en greie ja. Anonymkode: dd268...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5638 Del Skrevet 9. april Ja, det er mitt inntrykk. Mange som har liten, opplever jo utrolig mye mobbing gjennom oppveksten pga det og slikt er med på å bryte ned selvtilliten. Anonymkode: 16f78...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5639 Del Skrevet 9. april makkapakka skrev (På 9.4.2025 den 15.30): De er på, og oppfører seg som drittsekker. De som har Micro, er veeeldig hyggelige og oppofrende. Ekspander Ikke alltid tilfelle, noen av de er skikkelig incels 🫤 Anonymkode: b0713...e83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5640 Del Skrevet 9. april Generelt ikke, men du finner en del menn som har lav selvtillit pga liten penis og du finner en del menn som er altfor oppblåst fordi dem tilfeldigvis har stor penis. De som er oppblåst fordi dem tilfeldigvis har stor penis skorter dog på mye, herav generell sosial intelligens, og tendenserer til drittsekker som behandler kvinner dårlig. Anonymkode: 8a32a...b18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå