Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er så trist at noen menn nok tenker sånn. Jeg kommer aldri til å si dette til min mann. Aldri i livet. Jeg vil heller leve med at han tenker at jeg er for vid. Det kan jeg leve med. Orker ikke tanken på at han skal gå i kjellern pga noe så trivielt som størrelsen på penis. Han er den beste pappan mine barn kan ha ❤️ så får jeg heller lære meg å leve med dette.

Anonymkode: 982ed...d7d

Liker du analstimulering?

Hvis du synes det er deilig med en finger bak så kan det godt hende at det funker med hans lille penis også. Så kan du kjøpe deg en dildo i foretrukket størrelse som du kan nyte i vagina samtidig som han tar deg i toeren.

Anonymkode: f1d79...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Liker du analstimulering?

Hvis du synes det er deilig med en finger bak så kan det godt hende at det funker med hans lille penis også. Så kan du kjøpe deg en dildo i foretrukket størrelse som du kan nyte i vagina samtidig som han tar deg i toeren.

Anonymkode: f1d79...4e7

Har dessverre aldri tent på dét.  Og det vil nok også kunne forverre problemene våre. Analen er jo opplagt trangere enn skjeden og da blir det jo aldri noen gang trangt nok for ham der igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 timer siden):

Den som er fjern her er nok deg gitt 😄 

Du har ikke sagt det til HAN at du er misfornøyd nei. Likevel utbroderer du han her 🙄 Stakkars mann, som må leve med en sånn hissigpropp som deg 🤔 

At du tar sånn på vei fordi jeg skrev det jeg skrev, sier vel mer om deg 😄 Hvorfor er du så jævlig hissig? Pass på blodtrykket og pust med magen 😄

Her føler jeg at jeg må ta TS litt i forsvar. Det du skriver her blir helt feil. TS skriver jo at hun elsker mannen sin og vil aldri forlate han, i alle fall ikke pga. penisstørrelsen. De har også svært god kjemi på de fleste plan og hun har ALDRI sagt noe til han at hun kunne ønsket seg noe større. Kreditt til TS for det. Slike utsagn kan være svært sårende og ødeleggende for menn. Tror nok likevel han vet han er under gjennomsnittlig utstyrt, men gjør nok så godt han kan.

TS søker bare råd og trøst om hvordan hun best kan håndtere dette "problemet".

Et svært kontroversielt råd fra meg er å lufte tanken om en trekant med en annen mann. Da vil TS kunne få oppleve å bli fylt opp.
Jeg er mer gjennomsnittlig utstyrt og har foreslått for min kone om at hun kan få ha sex med andre for å få denne opplevelsen av å bli fylt opp, men det avviser hun (dessverre). Jeg er lite sjalu og unner henne denne opplevelsen. Kanskje trekant kan la seg gjøre noe tiden vil vise. 

Anbefaler mannen til TS å gjøre Kegel-øvelser. Dette styrker ereksjon og kontrollen med utløsning. Dette er også gunstig for kvinner.

Ønsker TS og mannen lykke til. Det virker som dere har et bunnsolid forhold til tross for liten penis. Dessverre lite å gjøre med det. Anbefaler ingen å gjøre operative inngrep da det har minimal effekt på mannens utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
911 skrev (27 minutter siden):

Her føler jeg at jeg må ta TS litt i forsvar. Det du skriver her blir helt feil. TS skriver jo at hun elsker mannen sin og vil aldri forlate han, i alle fall ikke pga. penisstørrelsen. De har også svært god kjemi på de fleste plan og hun har ALDRI sagt noe til han at hun kunne ønsket seg noe større. Kreditt til TS for det. Slike utsagn kan være svært sårende og ødeleggende for menn. Tror nok likevel han vet han er under gjennomsnittlig utstyrt, men gjør nok så godt han kan.

TS søker bare råd og trøst om hvordan hun best kan håndtere dette "problemet".

Et svært kontroversielt råd fra meg er å lufte tanken om en trekant med en annen mann. Da vil TS kunne få oppleve å bli fylt opp.
Jeg er mer gjennomsnittlig utstyrt og har foreslått for min kone om at hun kan få ha sex med andre for å få denne opplevelsen av å bli fylt opp, men det avviser hun (dessverre). Jeg er lite sjalu og unner henne denne opplevelsen. Kanskje trekant kan la seg gjøre noe tiden vil vise. 

Anbefaler mannen til TS å gjøre Kegel-øvelser. Dette styrker ereksjon og kontrollen med utløsning. Dette er også gunstig for kvinner.

Ønsker TS og mannen lykke til. Det virker som dere har et bunnsolid forhold til tross for liten penis. Dessverre lite å gjøre med det. Anbefaler ingen å gjøre operative inngrep da det har minimal effekt på mannens utstyr.

Takk ❤️ du har faktisk VIRKELIG skjønt situasjonen vår. Jeg og min mann er bunnsolide. En preferanse i sexlivet trenger ikke bety slutten på forholdet. Jeg bare trenger å lufte og ev få noen råd. Ikke bli anklaget for å være noe jeg ikke er.  Vi har faktisk snakket mye om trekant,men hos oss er det omvendt. Han vil bare ha meg,så derfor har jeg vært svært tilbakeholden på å snakke om det nettopp fordi jeg er redd jeg skal støte han på noe vis. Som du skriver er han klar over at han har liten penis (uten å gå i detaljer om hvorfor) men alle mine tanker om dildo,sleeve,trekant med annen mann (eller kvinne) er  sensitivt da jeg ikke vil at NOE skal kunne kobles til mitt behov for større penis og han får virkelig ALDRI tro at han ikke er nok for meg. Jeg hadde blitt knust om han skal gå å føle seg mindreverdig på grunn av meg. Som jeg skrev til en annen,da vil jeg heller gå å la han tro at jeg er vid som en låvedør. Meeen,ting kan jo endre seg i fremtiden. Vi har mange fine år foran oss til å potensielt eksperimentere hvis vi blir flinkere til å snakke om alternative ting. Dess mer vi snakker om det,dess enklere blir det kanskje å gjøre virkelighet ut av det. 

Takk for at du "så meg" ❤️ og skal definitivt lese om Kegel-øvelser! 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er jeg fjern? Fordi jeg spør om råd angående mitt eget sexliv? Fordi jeg forsvarer meg på hensynsløse kommentarer? Hva er du? 12? 

Jeg er ikke fjern fordi jeg står opp for meg selv. Men sånne som deg nytter det ikke å diskutere med. Du tror du er en god menneskekjenner,men jeg kan love deg at du er bare en tastaturkriger hvis du mener å vite alt om meg utifra hvordan du tror jeg reagerer. 

Skriv gjerne tilbake,men jeg bruker ikke mer tid på umodne folk som deg. Hverken å lese eller å svare 👍

Åssen skal jeg kunne vite hva du har skrevet tidligere i tråden, når du skriver som anonym OG i en allerede lang tråd? 🙄 Du spør om råd på et offentlig forum, så da må du regne med å få svar du ikke liker....

Du vet absolutt ingenting om meg, så den der hersketeknikken din kan du bare legge fra deg. Ikke dum deg ut mer nå... 😄

Endret av Mardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånn "helt ærlig" så gir jeg aldri uttrykk for noe annet enn nytelse når vi har sex. Skal jeg si deg hvorfor? Selv om penetrering og det og "fylles opp" er veldig viktig for meg,deler vi en annen ting som er helt avgjørende i et forhold: nemlig en helt vannvittig sterk seksuell kjemi. Han kan stryke på meg og kysse meg ømt på halsen,så er det nok til at jeg blir våt. Og selv om jeg synes han er liten,så "blir vi ett" når han er inni meg. Det er ikke sånn at jeg *ikke nyter* i det hele tatt. Det handler om preferanser. Jeg *foretrekker* nok noe,men det betyr ikke at sex med han ikke gir meg noe i form av andre veldig viktige ting.

Ok,så du mener at han skal skille seg fra meg og la våre barn bli skilsmissebarn? Det var jammen meg et godt råd.

Skummelt, håper ikke dama mi føler det samme. Betyr jo bare at man ikke kan stole på sin egne partner engang og om hun faktisk er fornøyd. Forhåpentligvis er normen at de fleste velger å ikke bli seriøse med en de ikke passer sammen med seksuelt 

Anonymkode: 029d2...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk ❤️ du har faktisk VIRKELIG skjønt situasjonen vår. Jeg og min mann er bunnsolide. En preferanse i sexlivet trenger ikke bety slutten på forholdet. Jeg bare trenger å lufte og ev få noen råd. Ikke bli anklaget for å være noe jeg ikke er.  Vi har faktisk snakket mye om trekant,men hos oss er det omvendt. Han vil bare ha meg,så derfor har jeg vært svært tilbakeholden på å snakke om det nettopp fordi jeg er redd jeg skal støte han på noe vis. Som du skriver er han klar over at han har liten penis (uten å gå i detaljer om hvorfor) men alle mine tanker om dildo,sleeve,trekant med annen mann (eller kvinne) er  sensitivt da jeg ikke vil at NOE skal kunne kobles til mitt behov for større penis og han får virkelig ALDRI tro at han ikke er nok for meg. Jeg hadde blitt knust om han skal gå å føle seg mindreverdig på grunn av meg. Som jeg skrev til en annen,da vil jeg heller gå å la han tro at jeg er vid som en låvedør. Meeen,ting kan jo endre seg i fremtiden. Vi har mange fine år foran oss til å potensielt eksperimentere hvis vi blir flinkere til å snakke om alternative ting. Dess mer vi snakker om det,dess enklere blir det kanskje å gjøre virkelighet ut av det. 

Takk for at du "så meg" ❤️ og skal definitivt lese om Kegel-øvelser! 

Jeg er i samme situasjon på måte bare at jeg er mann, føler jeg er for liten eller at dama er for vid. Jeg har derimot normal størrelse (16x12+). Dama går feks intenting ut av misjonær. Hun Har født 2 barn(ikke mine)  Er også andre ting som ikke funker seksuelt. Dumt å bli tilknyttet en man ikke matcher med på den fronten 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (9 timer siden):

Åssen skal jeg kunne vite hva du har skrevet tidligere i tråden, når du skriver som anonym OG i en allerede lang tråd? 🙄 Du spør om råd på et offentlig forum, så da må du regne med å få svar du ikke liker....

Du vet absolutt ingenting om meg, så den der hersketeknikken din kan du bare legge fra deg. Ikke dum deg ut mer nå... 😄

Det ser du av anonymkoden i stedet for "nicket" mange bruker. TS har koden Anonymkode: 982ed...d7d i denne tråden. I en annen tråd vil hun få en annen kode, men dette regner jeg med du kjenner til. Dermed er det lett å se hva TS, og de andre AB, skriver

Jeg kjenner ikke til deg, men av måten du ordlegger deg på og bruken av emojier virker du noe ung og kanskje litt umoden. Men for all del, forumet er for alle og alle synspunkter om man ikke driver med direkte trakassering og hets (jeg anklager ikke deg for det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (34 minutter siden):

Det ser du av anonymkoden i stedet for "nicket" mange bruker. TS har koden Anonymkode: 982ed...d7d i denne tråden. I en annen tråd vil hun få en annen kode, men dette regner jeg med du kjenner til. Dermed er det lett å se hva TS, og de andre AB, skriver

Jeg kjenner ikke til deg, men av måten du ordlegger deg på og bruken av emojier virker du noe ung og kanskje litt umoden. Men for all del, forumet er for alle og alle synspunkter om man ikke driver med direkte trakassering og hets (jeg anklager ikke deg for det).

Jeg klarer ikke å holde styr på anonym-koder i lange tråder. Det sier seg selv at det ikke er så lett for alle. Det er derfor jeg utelukkende bruker brukernavn. Da er det lettere å holde oversikten. 

Min bruk av emojis har ingenting med saken å gjøre. Jeg er verken umoden eller ung. Men jeg også lov til å si min mening på et offentlig forum som dette. Folk må tåle at det finnes forskjellige meninger om ting 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt, håper ikke dama mi føler det samme. Betyr jo bare at man ikke kan stole på sin egne partner engang og om hun faktisk er fornøyd. Forhåpentligvis er normen at de fleste velger å ikke bli seriøse med en de ikke passer sammen med seksuelt 

Du er ganske naiv. Du høres ikke så erfaren ut i langvarige forhold. Etter x antall år i ekteskap skal jeg love deg at ting endrer seg. Og jeg KAN GARANTERE DEG at *dama di* har faket innimellom.  Noe annet er så godt som garantert løgn. Men det betyr ikke at hun ikke synes sex med deg er bra. Og det betyr heller ikke at dere ikke passer sammen seksuelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon på måte bare at jeg er mann, føler jeg er for liten eller at dama er for vid. Jeg har derimot normal størrelse (16x12+). Dama går feks intenting ut av misjonær. Hun Har født 2 barn(ikke mine)  Er også andre ting som ikke funker seksuelt. Dumt å bli tilknyttet en man ikke matcher med på den fronten 

Føler med deg. Det kan være skikkelig tøft! I din situasjon er jo i hvert fall ikke du liten! Hvis kjæresten din hadde fått den operasjonen jeg har hatt ville dere begge fått et helt nytt sexliv. Operasjon er ikke alltid løsningen på alt,men en penis på 16×12 hadde fyllt meg opp rimelig solid for å si det sånn. Hadde kanskje til og med blitt for stor for en periode.Sikkert vanskelig å ta opp med henne,akkurat som det er vanskelig å ta opp andre veien...men om jeg hadde vært i en situasjon hvor min mann skulle tatt opp med meg om at jeg var vid ville nok mitt tips til deg vært å spilt på egen størrelse. At du føler du er for liten. Hadde mannen min tatt opp dette med meg så hadde jeg gått til legen lenge før jeg gjorde ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 8.36):

16cm er blant top 5%

lengde.jpg

Anonymkode: 26f1b...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...